Agata Kondracka: Incentive – wierzę w to, co robię

Agata Kondracka w cyklu Global Nation czyli historie globalne
Na zdjęciu: Agata Kondracka w cyklu Global Nation czyli historie globalne

Na lotnisku spotykają się uczestnicy wyjazdu incentive. Przelot i…  czas na prawdziwe doznania. Szczere emocje okazywane przez uczestników – radość, zadziwienie z odkrywania nowego – to najlepszy dowód na udany incentive. Niecodzienne przeżycia wytwarzają uczucia o intensywności niespotykanej w codzienności. I tu zaczyna się magia – wspólne odkrywanie nowych destynacji, cuda oferowane przez naturę integrują z niespotykaną siłą.

Po przerwie spowodowanej pandemią, tęsknota za wspólnym wyjazdem i chęć doświadczenia czegoś nowego zdają się być jeszcze bardziej intensywne.

Mija kilka dni – lotnisko i czas powrotu. Uściski, podziękowania, wymiana kontaktów i… zmienione twarze – zmęczone, ale jednak pełne energii. Magia incentive widoczna jest w spojrzeniu, w sposobie mówienia i gestach. W takich momentach szczególnie wierzę w to, co robię.

Obserwując uczestników wyjazdów, rozmawiając z nimi i wymieniając myśli, nieustannie utwierdzam się w przekonaniu, że wyjazdy incentive robią „dobrą robotę”’ zarówno dla firm, jak i dla poszczególnych uczestników wyjazdów. Podróż motywacyjna wspiera zaangażowanie pracowników, integruje zespół – i tego potrzebuje firma, ale także niejednokrotnie pozwala uczestnikom – oprócz emocji – odkryć coś szczególnego, unikatowego dla siebie samych. Swoista mądrość wynikająca z przeżycia czegoś unikalnego potrafi dać siłę i odwagę do działania na długi czas.

Pandemia spowodowała, że przez dwa lata wiele krajów pozostawało zamkniętych i podróże były możliwe w znacznie ograniczonym stopniu. Poczucie, że coś może zostać nam odebrane lub być niedostępne sprawia, że jeszcze bardziej tego pragniemy. Już Seneka mówił: „pragniemy najbardziej tego, czego mieć nie możemy”. Prawdziwość tego potwierdził ostatni rok – głód wyjazdów, nowych przeżyć pokazał, że warto. Podróże incentive jeszcze mocniej pokazały, jak bardzo potrafią pozytywnie wpłynąć na zespoły, jak motywują, wspierają zaangażowanie. Jestem przekonana, że dobrze skrojony incentive wzmacnia kulturę firmy i wspiera produktywność sprzedaży – wierzę w to, co robię.

Autor: Agata Kondracka, współzałożycielka i współwłaścicielka agencji MindBlowing
Cykl felietonów: Global Nation czyli historie globalne
Agata Kondracka współwłaścicielka agencji MindBlowing w swojej pracy stara się łączyć wartościowe spotkania, przede wszystkim te z kategorii incentive travel, sztukę i zrównoważony sposób prowadzenia biznesu, ze szczególnym naciskiem na dbałość o środowisko i zero waste. I tych aspektów będą dotyczyć głównie jej komentarze.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl