Zmiany w endorfina events. Anna Rajewska i Dagmara Berka-Kochańska awansują i poszerzają działy
W trakcie trzeciego kwartału do dyrektorskiego grona agencji endorfina events dołączyły Anna Rajewska, jako client service director, a Dagmara Berka-Kochańska awansowała na stanowisko operations director. Zespołem kreacji zarządza Agnieszka Widera, dyrektorem zarządzającym endorfina events jest Michał Kaleta.
– Rola dyrektora kojarzyć się może z nadzorem prac. Mimo że nadzór faktycznie jest nieodłącznym elementem pracy dyrektorskiej, ja wolę myśleć o tym zadaniu jako o mentoringu, wsparciu i wyciąganiu ze swojego zespołu najlepszych cech. Dlatego cieszę się, że grono dyrektorskie w endorfinie reprezentują osoby, które stawiają focus na współpracę i budowanie partnerskich relacji – zarówno z klientem, jak i zespołem – mówi Michał Kaleta, managing director w endorfina events.
Dagmara Berka-Kochańska z endorfina events związana jest od 2015 roku. Początkowo jako event a później senior project managerka. Aż do ostatnich zmian pełniła funkcję event director odpowiedzialnej za rozwój agencji i pozyskiwanie nowych klientów. Aktualnie Dagmara swoje umiejętności rozwijać będzie dalej jako operations director.
– endorfina dostosowuje się do tego, czego wymaga rynek. Mądrze, ale też dynamicznie wprowadzamy zmiany, które usprawniają pracę nam jako zespołowi, ale także są odczuwalne dla naszych klientów – jesteśmy dyspozycyjni, przychodzimy z rozwiązaniami i inicjatywami, jesteśmy po prostu gwarantem jakości. Ogromnie się cieszę, że na nowym stanowisku mogę w pełni wykorzystać doświadczenie z poprzednich lat, w których miałam okazję pozyskiwać projekty oraz nowych klientów, a także miałam przyjemność realizować kluczowe wydarzenia agencji. Jako dyrektor operacyjna przeszłam do opieki 360 stopni nad zespołem i projektami, a także mam wpływ na dalsze działania i strategię firmy. Jestem pewna, że nowa struktura dała możliwość wejścia na jeszcze wyższy poziom całemu zespołowi – mówi Dagmara Berka-Kochańska, operations director w endorfina events.
Ania Rajewska do endorfiny dołączyła z końcem 2021 roku jako senior project managerka. W branży eventowej obecna od 14 roku, wcześniej w agencjach takich jak: Allegro, Imagine Nation czy Walk. Obecnie pełni funkcję client service director w endorfina events.
– Awans w endorfinie do dla mnie duży sukces, bo to naprawdę świetne miejsce do rozwoju –indywidualnie i biznesu w agencji. Jestem wdzięczna za zaufanie, jakim mnie obdarzono. Mamy świetnych ludzi na pokładzie, duże ambicje i doświadczenie, praca daje nam nieustanną satysfakcję. Jeśli miałabym powiedzieć, co jest miarą mojego sukcesu, to nie tylko zakończone sukcesami projekty i profesjonalne relacje z klientami, ale co najważniejsze zespół zmotywowanych do pracy i rozwoju ludzi. Nasza praca jest trudna i nierzadko stresująca, więc komfort i poczucie, że jesteśmy w odpowiednim miejscu to podstawa budowania agencji w dzisiejszych czasach – mówi Anna Rajewska, client service director w endorfina events.
Zarówno Dagmara Berka-Kochańska jako operations director oraz Anna Rajewska jako client service director zarządzają zespołami produkcyjnymi, angażują się w budowanie oraz utrzymywanie silnych relacji na linii agencja – klient, nadzorują bieżące projekty i realizacje produkcji, wspierają zespół oraz aktywnie biorą udział w pracach przetargowych. Za kreatywne działania agencji oraz koncepcje odpowiada dział kreacji pod mentoringiem creative director – Agnieszki Widery. Funkcję dyrektora zarządzającego agencji od 2014 roku pełni Michał Kaleta.
endorfina events razem z agencją digitalową WebTalk współtworzy niezależną grupę komunikacji.