Agnieszka Bacińska liderką zrównoważonego rozwoju w Grupie Walk
Agnieszka Bacińska, prezeska Walk PR, objęła nowo utworzoną funkcję liderki zrównoważonego rozwoju w Grupie Walk. Jako chief sustainability officer będzie odpowiedzialna za transformację w obszarze ESG oraz nadzór nad zintegrowaną ofertą usług związanych ze zrównoważonym rozwojem. Dodatkowe obowiązki będzie łączyć z dotychczasową funkcją prezeski Walk PR.
- Strategiczna transformacja ESG to konieczność i wyzwanie dla większości firm w Polsce. To znacznie więcej niż implementacja przepisów oraz zarządzanie danymi i ich raportowanie. Włączanie zrównoważonego rozwoju w codzienną działalność wymaga uwzględnienia aspektów ESG w strategii przedsiębiorstwa, a także szeregu analiz i zmiany modeli biznesowych - mówi Paweł Miklaszewski, CEO Walk.
Agnieszka Bacińska, CSO (chief sustainability officer) Grupy Walk dodaje: - W Walk rozumiemy, że strategiczna transformacja ESG to zmiany na wszystkich szczeblach organizacji. Nasze kompetencje, połączone w interdyscyplinarny zespół ESG, pozwalają nam być dla klientów doradcą i partnerem w kształtowaniu holistycznego podejścia do zrównoważonego rozwoju. Naszą ambicją jest także tworzenie nowoczesnej i wyróżniającej komunikacji kwestii ESG, angażującej interesariuszy i pracowników.
Agnieszka Bacińska w Grupie Walk pracuje od 15 lat, od 7 lat zarządza spółką Walk PR. Jest członkinią Rady Programowej United Nations Global Compact Network Poland, wiele lat była też w zarządzie Polskiego Związku PR. To wieloletnia jurorka konkursu Złote Spinacze oraz Young Creatives. Była także w jury konkursów Cannes Lions oraz Lisbon Advertising Festival.
Walk PR należy do największej organizacji na świecie skupiającej zrównoważony biznes – United Nations Global Compact Network Poland, realizując działania w projektach związanych z prawami człowieka czy zmianami klimatycznymi. Od lat wspiera projekty komunikacyjne realizujące agendę zrównoważonego rozwoju, przeznaczając na ten cel kilkaset godzin pracy pro bono rocznie.
Dodatkowo, z końcem 2023 r. Walk PR wprowadził strategię zrównoważonego wzrostu. W kolejnych miesiącach wypracowana zostanie strategia ESG dla wszystkich spółek Grupy Walk.
Walk to polska niezależna grupa marketingowa, obecna na rynku od 2006 roku. Do Grupy Walk należą: Walk Creative, Walk PR i Walk Events. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne, tworzone w obrębie jednej struktury zgodnie z ideą „one stop shop”. W grupie pracuje blisko 100 osób specjalizujących się w takich obszarach jak: ATL, BTL, digital, field i shopper marketing, event marketing, public relations, social media. Projekty realizowane przez grupę były wielokrotnie nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach branżowych, takich jak: Cannes Lions, KTR, EFFIE, Eurobest, Golden Drum, Sabre Awards, MP Power Awards czy Kreatura.