Agnieszka Bacińska liderką zrównoważonego rozwoju w Grupie Walk

Agnieszka Bacińska, prezeska Walk PR, objęła nowo utworzoną funkcję liderki zrównoważonego rozwoju w Grupie Walk. Jako chief sustainability officer będzie odpowiedzialna za transformację w obszarze ESG oraz nadzór nad zintegrowaną ofertą usług związanych ze zrównoważonym rozwojem. Dodatkowe obowiązki będzie łączyć z dotychczasową funkcją prezeski Walk PR.
 
- Strategiczna transformacja ESG to konieczność i wyzwanie dla większości firm w Polsce. To znacznie więcej niż implementacja przepisów oraz zarządzanie danymi i ich raportowanie. Włączanie zrównoważonego rozwoju w codzienną działalność wymaga uwzględnienia aspektów ESG w strategii przedsiębiorstwa, a także szeregu analiz i zmiany modeli biznesowych - mówi Paweł Miklaszewski, CEO Walk.
 
Agnieszka Bacińska, CSO (chief sustainability officer) Grupy Walk dodaje: - W Walk rozumiemy, że strategiczna transformacja ESG to zmiany na wszystkich szczeblach organizacji. Nasze kompetencje, połączone w interdyscyplinarny zespół ESG, pozwalają nam być dla klientów doradcą i partnerem w kształtowaniu holistycznego podejścia do zrównoważonego rozwoju. Naszą ambicją jest także tworzenie nowoczesnej i wyróżniającej komunikacji kwestii ESG, angażującej interesariuszy i pracowników.

Agnieszka Bacińska w Grupie Walk pracuje od 15 lat, od 7 lat zarządza spółką Walk PR. Jest członkinią Rady Programowej United Nations Global Compact Network Poland, wiele lat była też w zarządzie Polskiego Związku PR. To wieloletnia jurorka konkursu Złote Spinacze oraz Young Creatives. Była także w jury konkursów Cannes Lions oraz Lisbon Advertising Festival.  

Walk PR należy do największej organizacji na świecie skupiającej zrównoważony biznes – United Nations Global Compact Network Poland, realizując działania w projektach związanych z prawami człowieka czy zmianami klimatycznymi. Od lat wspiera projekty komunikacyjne realizujące agendę zrównoważonego rozwoju, przeznaczając na ten cel kilkaset godzin pracy pro bono rocznie.
Dodatkowo, z końcem 2023 r. Walk PR wprowadził strategię zrównoważonego wzrostu. W kolejnych miesiącach wypracowana zostanie strategia ESG dla wszystkich spółek Grupy Walk.
 
Walk to polska niezależna grupa marketingowa, obecna na rynku od 2006 roku. Do Grupy Walk należą: Walk Creative, Walk PR i Walk Events. Oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne, tworzone w obrębie jednej struktury zgodnie z ideą „one stop shop”. W grupie pracuje blisko 100 osób specjalizujących się w takich obszarach jak: ATL, BTL, digital, field i shopper marketing, event marketing, public relations, social media. Projekty realizowane przez grupę były wielokrotnie nagradzane w polskich i zagranicznych konkursach branżowych, takich jak: Cannes Lions, KTR, EFFIE, Eurobest, Golden Drum, Sabre Awards, MP Power Awards czy Kreatura.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl