endorfina events rozwija kompetencje influencer marketingu

Natalia Kapuza, head of creative marketing, endorfina events
Na zdjęciu: Natalia Kapuza, head of creative marketing, endorfina events

 

Agencja endorfina events tworzy dział poświęcony creative influencer marketingowi, na którego czele stanęła Natalia Kapuza, head of Creative Marketing. W ramach dalszego poszerzania kompetencji zespół pod przewodnictwem Natalii rozwijać będzie działania in-house w obszarze influencer marketingu.
 
Natalia Kapuza, z branżą związana jest od 2013 roku. Na przestrzeni lat zdobywała doświadczenie w agencjach kreatywnych realizujących kampanie 360, influencerskie, społeczne oraz projekty eventowe. Wcześniej kompetencje rozwijała w Stor9 jako senior creative manager oraz Imagine Nation, gdzie obejmowała stanowisko head of Creative Team. Współpracowała z polskimi oraz globalnymi brandami m.in. z sektorów lifestyle (Netflix), beauty (Sephora), FMCG (Red Bull), bankowości (mbank) czy mobile (Orange). Kreatywna roku 2020 według jury konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej (konkurs towarzyszący MP Power Awards®).
– Dołączenie do endorfina events wiele dla mnie znaczy i jest kolejnym krokiem w mojej karierze, dzięki któremu mogę łączyć kompetencje kreatywne oraz managerskie, tworząc holistyczne oferty, odpowiadające na potrzeby klientów i wyznaczające nowy poziom jakości w branży. Jako Head of Creative Marketing odpowiadam za tworzenie strategii kreatywnych w dziedzinie eventów i komunikacji oraz rozwijanie kompetencji w zakresie Creative Influencer Marketingu – mówi Natalia Kapuza, had of creative marketing.
 
W ramach działu, rozwijane będą działania w zakresie: współprac eventowych, ambasadorskich, wsparcia promocyjnego projektów, uczestnictwa oraz angażowania twórców, jako wartości dodanej w roli prowadzących podczas wydarzeń zamkniętych, jak i open to public. Zespół tworzą Natalia Kapuza, head of creative marketing oraz PR managerka Hanna Gnatowska, z endorfina events związana od 2021 roku.
– Twórcy internetowi to obecnie ambasadorzy marek, którzy w naturalny sposób umożliwiają swoim odbiorcom utożsamianie ich z konkretnym brandem. Nie można ich pomijać. Są stałym elementem wydarzeń, do których organizacji podchodzimy holistycznie. Świadczy o tym, chociażby zróżnicowanie naszych realizacji z 2023 roku, gdzie znaczną część stanowiły kompleksowe działania BTL, content i video. Teraz, dla poszerzania naszych kompetencji in-house, oraz by oferować klientom jeszcze szersze spektrum usług, postanowiliśmy powołać do życia dedykowany dział, uzupełniając tym samym dotychczasowe kompetencje o nowoczesne podejście do influencer marketingu – mówi Michał Kaleta, managing director w endorfina events.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl