endorfina events rozwija kompetencje influencer marketingu
Agencja endorfina events tworzy dział poświęcony creative influencer marketingowi, na którego czele stanęła Natalia Kapuza, head of Creative Marketing. W ramach dalszego poszerzania kompetencji zespół pod przewodnictwem Natalii rozwijać będzie działania in-house w obszarze influencer marketingu.
Natalia Kapuza, z branżą związana jest od 2013 roku. Na przestrzeni lat zdobywała doświadczenie w agencjach kreatywnych realizujących kampanie 360, influencerskie, społeczne oraz projekty eventowe. Wcześniej kompetencje rozwijała w Stor9 jako senior creative manager oraz Imagine Nation, gdzie obejmowała stanowisko head of Creative Team. Współpracowała z polskimi oraz globalnymi brandami m.in. z sektorów lifestyle (Netflix), beauty (Sephora), FMCG (Red Bull), bankowości (mbank) czy mobile (Orange). Kreatywna roku 2020 według jury konkursu Kreatywny Roku Branży Eventowej (konkurs towarzyszący MP Power Awards®).
– Dołączenie do endorfina events wiele dla mnie znaczy i jest kolejnym krokiem w mojej karierze, dzięki któremu mogę łączyć kompetencje kreatywne oraz managerskie, tworząc holistyczne oferty, odpowiadające na potrzeby klientów i wyznaczające nowy poziom jakości w branży. Jako Head of Creative Marketing odpowiadam za tworzenie strategii kreatywnych w dziedzinie eventów i komunikacji oraz rozwijanie kompetencji w zakresie Creative Influencer Marketingu – mówi Natalia Kapuza, had of creative marketing.
W ramach działu, rozwijane będą działania w zakresie: współprac eventowych, ambasadorskich, wsparcia promocyjnego projektów, uczestnictwa oraz angażowania twórców, jako wartości dodanej w roli prowadzących podczas wydarzeń zamkniętych, jak i open to public. Zespół tworzą Natalia Kapuza, head of creative marketing oraz PR managerka Hanna Gnatowska, z endorfina events związana od 2021 roku.
– Twórcy internetowi to obecnie ambasadorzy marek, którzy w naturalny sposób umożliwiają swoim odbiorcom utożsamianie ich z konkretnym brandem. Nie można ich pomijać. Są stałym elementem wydarzeń, do których organizacji podchodzimy holistycznie. Świadczy o tym, chociażby zróżnicowanie naszych realizacji z 2023 roku, gdzie znaczną część stanowiły kompleksowe działania BTL, content i video. Teraz, dla poszerzania naszych kompetencji in-house, oraz by oferować klientom jeszcze szersze spektrum usług, postanowiliśmy powołać do życia dedykowany dział, uzupełniając tym samym dotychczasowe kompetencje o nowoczesne podejście do influencer marketingu – mówi Michał Kaleta, managing director w endorfina events.