Małgorzata Krajewska-Szaruch w Belvedere

Od stycznia szeregi firmy Belvedere-Cafe Łazienki Królewskie na stanowisku marketing Manager zasiliła Małgorzata Krajewska-Szaruch.
Swoje ponad 10-letnie doświadczenie marketingowe zdobywała w branży alkoholowej (FMCG) i consumer electronics.
Przez 8 lat związana była z amerykańską firmą Brown-Forman, gdzie przez 6 lat pracowała przy projektach związanych z komunikacją marketingową, trade-marketingiem oraz eventami m.in. dla marek Finlandia Vodka i Jack Daniel’s. Stamtąd przeszła do Samsung Electronics, gdzie tworzyła strategię marketingową grupy produktowej Laptopy i Netbooki.
W Belvedere-Cafe Łazienki Królewskie odpowiedzialna będzie za kierowanie marketingiem wszystkich produktów, tj. Restauracji Belvedere, cateringu Belvedere Catering by Design, kawiarni Trou Madame, Amfiteatr i klubu Cavallo oraz współtworzenie strategii marketingowej całej firmy.