Sylwia Matych w Polymusie

Sylwia Matych dołączyła do agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej Polymus, obejmując stanowisko creative group head. Będzie odpowiedzialna za pracę zespołu kreatywnego.
Sylwia Matych jest związana z reklamą od 12 lat. Karierę zaczynała jako copywriter w agencji Saatchi & Saatchi, obsługując m.in. takie marki jak: Toyota, Millennium, ING Nationale Nederlanden, Nestle, We-del. W kolejnych latach pracowała dla takich agencji jak Paralotna, Momentum Worldwide (McCann Worldgroup), pełniąc funkcję senior copywritera. Przez ostatni czas była związana z agencją Unlimited BTL (Red8 Group), m.in. pracując przy projektach dla Coty, Ferrero Polska, GlaxoSmithKline, Polphar-ma, Zelmer. Sylwia Matych jest laureatką konkursów KTR i Golden Arrow oraz m.in. autorką konceptu kampanii marki Oilatum Baby „Przytulenie ma znaczenie” uhonorowanej statuetką Impactor dla najlepszej Kampanii Społecznej Roku 2013.