Piotr Lenczewski ponownie w warszawskich hotelach

Piotr Lenczewski, który przez prawie trzy lata pracował w Skopje Marriott Hotel w Macedonii, objął stanowisko market director of sales Sheraton Warsaw i The Westin Warsaw.
Jako cel na obecnym stanowisku stawia sobie maksymalizację przychodów hoteli Sheraton Warsaw Hotel i The Westin Warsaw Hotel.
W Skopje Marriott Hotel w Macedonii, pierwszym obiekcie sieci Marriott na Bałkanach, Piotr Lenczewski od stycznia 2016 roku pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu. Odpowiadał tam za rozwój sprzedaży, zarządzanie portofilio klientów, działania marketingowe i zarządzanie działem rezerwacji. Do jego zadań należało także przygotowanie strategii sprzedażowej nowego obiektu.
Do jego osiągnięć Skopje Marriott Hotel należało zwiększenie o 13 procent przychodów w stosunku do założeń budżetowych, kontrakt z Qatar Airways o wartości ponad 400 tysięcy euro oraz uzyskanie wyróżnienia Marketing Team of the Year 2016 dla zespołu Skopje Marriott Hotel.
Od maja do września 2018 roku zajmował stanowisko Cluster DOSM w hotelach Prague Marriott Hotel i Courtyard City Prague Hotel. W tym czasie miał okazję przeprowadzić hotel Prague Marriott przez calkowitą renowację przestrzeni konferencyjnej wraz z launchem nowego produktu na rynku.
Przedtem przez ponad dwa lata Lenczewski odpowiadał za sprzedaż w warszawskim Hotelu Marriott. Związany był też z obiektami marki Radisson – pełnił funkcję zastępcy dyrektora sprzedaży w warszawskich hotelach Radisson Blu Centrum i Sobieski. Wcześniej był senior sales managerem MICE w Regionalnym Biurze Sprzedaży Baltics & Poland, Rezidor Group.
Karierę zaczynał w warszawskim Radisson Blu Centrum Hotel, od działów operacyjnych takich jak Restauracja @Ferdy’s i Front Office.
Piotr Lenczewski ukończył Wyższą Szkołę Ekonomiczną na kierunku gospodarka turystyczna.