Magdalena Kozicka i Tomasz Magalski dołączają do Focus Media Group

Agencje Focus Media Group i Imagine Nation wzmacniają struktury new business & business development.
Za rozwój biznesu obu agencji – full service’owej Focus Media Group oraz eventowej Imagine Nation – odpowiada Tomasz Magalski, pełniąc rolę business development directora. Wcześniej, przez wiele lat, był związany z agencjami XConcept oraz 4Frame (obecnie: agencja twożywo) – jako business development director i członek zarządu.
– Cieszę się, że dołączyłem do organizacji, w której podejście do klienta opiera się na przekonaniu, że agencja powinna być nie tylko pomysłodawcą czy realizatorem projektów komunikacyjnych, lecz przede wszystkim partnerem. Jestem przekonany, że nasz zespół, poza oczywistymi wartościami kreatywnymi, powinien brać współodpowiedzialność za sukces marek, z którymi współpracujemy. Taka postawa pozwala nam rekomendować kreatywne i skuteczne rozwiązania, czerpiąc z kompetencji i ponad szesnastu lat doświadczeń agencji w komunikacji 360. W efekcie zaś, skutecznie odpowiadać na potrzeby i realizować cele – mówi Tomasz Magalski.
Do zespołu dołączyła także Magdalena Kozicka, obejmując stanowisko new business managera. Jest odpowiedzialna przede wszystkim za pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwój relacji z dotychczasowymi partnerami Imagine Nation. Wcześniej, przez wiele lat, pracowała w agencji Mea Group. Z branżą eventową związana jest od ponad 11 lat, na swoim koncie ma wiele różnorodnych produkcji eventowych, w tym projektów nagrodzonych w konkursach branżowych. Od kilku lat jest również trenerką w EMTG (Event Manager Training Group).
– Do naszych najmocniejszych stron od dawna należy budowanie dobrych relacji z klientami, nierzadko wieloletnich. Stąd potrzeba wzmocnienia naszej struktury w obszarze pozyskiwania i rozwoju biznesu. Pragniemy budować partnerskie podejście już od pierwszego kontaktu. To dzięki temu możemy prowadzić marki naszych klientów z wykorzystaniem innowacji, rozumianych jako zdolność do szybkiego reagowania na zmieniające się otoczenie biznesowe i proponować nieoczywiste rozwiązania – mówi Rafał Kupidura, prezes zarządu Focus Media Group.