Małgorzata Lubelska, Agnieszka Suliborska, Krzysztof Migas i Oktawian Piechulek w Walk Events

Małgorzata Lubelska
Małgorzata Lubelska
Agnieszka Suliborska
Agnieszka Suliborska
Krzysztof Migas
Krzysztof Migas
Oktawian Piechulek
Oktawian Piechulek

Walk Events powiększyło zespół o cztery nowe osoby z marketingowym i produkcyjnym doświadczeniem. Szeregi agencji zasilili: Małgorzata Lubelska jako senior production manager, Agnieszka Suliborska w funkcji senior project manager, Krzysztof Migas jako event manager i Oktawian Piechulek na stanowisko senior event manager.
 

Zatrudnienie czterech osób z seniorskim doświadczeniem to dla nas duża i jednocześnie niezbędna inwestycja. Postawiliśmy przede wszystkim na ludzi ze specjalistycznym „know how” oraz dojrzałością zawodową, ponieważ zależy nam na stworzeniu zespołu o bardzo szerokich kompetencjach. Małgorzata posiada ogromną wiedzę na temat aspektów technicznych produkcji eventów, co daje nam dużą przewagę konkurencyjną. Krzysztof z kolei ma doświadczenie w tworzeniem wydarzeń dla telewizji, Agnieszka w organizacji eventów korporacyjnych, a Oktawian w produkcji projektów masowych. Dzięki tak dużemu specjalistycznemu wzmocnieniu zespołu obecnie jesteśmy w stanie realizować nasze projekty na jeszcze wyższym poziomie – powiedział Bartosz Bieszyński, managing director Walk Events.
 

Małgorzata Lubelska jest związana z rynkiem eventowym i teatralnym od 2006 roku. Doświadczenie zawodowe z zakresu organizacji eventów, festiwali i prowadzenia szkoleń dotyczących obsługi dźwiękowej i multimedialnej zdobywała w m.in. Teatrze Polskim we Wrocławiu, Event Serwis czy GMB Pro Sound. W 2012 roku rozpoczęła pracę w grupie Trias (obecnie VES), gdzie przez cztery lata rozwijała swoje umiejętności produkcyjne, rozpoczynając od stanowiska kierownika działu realizacji, przez kierownika projektów, na senior new business manager kończąc. W Walk Events jako senior production manager będzie odpowiedzialna za nadzór realizacji od strony produkcyjnej oraz wsparcie działu kreacji.
 

Agnieszka Suliborska karierę związaną z produkcją eventów rozpoczęła w 2011 roku. Przez ostatnie pięć lat pracowała w regionalnych i globalnych strukturach Oriflame jako global conference & event manager, odpowiadając za organizację konferencji i eventów oraz zarządzając programami incentive na całym świecie, m.in. w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Singapurze, Dubaju i RPA. W Walk Events na stanowisku senior project manager będzie zajmowała się koordynacją projektów cross-marketingowych, czyli wykraczających poza same działania eventowe.
 

Oktawian Piechulek ma ponad siedmioletnie doświadczenie w pracy w event marketingu. Swoją karierę rozpoczął jako koordynator ds. organizacji wydarzeń sportowych w Trefl Sopot, później pracował na stanowisku specjalisty ds. organizacji imprez w Ergo Arenie. Ostatnio był związany z agencją Live, najpierw jako event manager, a później senior event manager, gdzie tworzył kompleksowe oferty dla klientów oraz koordynował pracę zespołu zajmującego się produkcją wydarzeń m.in. Orlen Warsaw Marathon, Bicia rekordu Guinnesa w drifcie, Wyścigu Samolotu Odrzutowego Ts-11 Iskra z samochodem sportowym Toyota GT czy Verva Street Racing Edycja Specjalna. W Walk Events na stanowisku senior event manager będzie odpowiedzialny za planowanie, produkcję i egzekucję wydarzeń specjalnych, a także przygotowywanie ofert new businessowych.
 

Krzysztof Migas z szeroko pojętą branżą medialną, reklamową i event marketingową jest związany od ponad 12 lat. Karierę zawodową rozpoczął w Radiu Zet, gdzie wspierał dział handlowy i prowadził analizę oraz badania mediów. W TVN zajmował się promocją kanałów: TVN, TVN Turbo, TVN Style oraz TVN Meteo. Produkował wieloetapowe akcje specjalne oraz imprezy transmitowane w telewizji, m.in. Orange Warsaw Festiwal, konkursy „Wow! Music Awards” i „Bursztynowy Słowik” czy siedem edycji plebiscytu „Męska Rzecz”. W ostatnich latach zarządzał własną agencją - Everything everything, gdzie współpracował z m.in. TVN, BMW, Porsche czy Tauronem. Zarządzał także Działem Najmu i Eventów Expo Mazury. W Walk Events, jako event manager będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę wydarzeń i client service.
– Żeby móc jeszcze lepiej sprostać wymaganiom naszych klientów jakiś czas temu przeprowadziliśmy badanie - analizę ich potrzeb. Odpowiedzią na jego wyniki jest powiększenie zespołu o osoby z wieloletnim doświadczeniem w wąskich obszarach event marketingu. Zależało nam zatem na współpracy z najlepszymi specjalistami, których doświadczenie doskonale wpisuje się w potrzeby naszych klientów. Jest to przemyślany i znaczący krok dla Walk Events. Narzędzia i procedury zarządzania projektami, które ostatnio wdrożyliśmy są niezwykle ważne, ale pod koniec dnia to nasz zespół jest najważniejszy z punktu widzenia klientów – dodaje Adam Kowalczyk, event director Walk Events.


Od początku 2016 roku ze względu na realizację dużych i kompleksowych projektów do zespołu produkcyjnego Walk Events dołączały nowe osoby, m.in. Anna Rajewska (event executive), Monika Zawisza (event manager), (Michał Bieniek (production manager) oraz Michał Korol (senior event manager). Obecnie w Walk Events pracują 23 osoby.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl