Małgorzata Lubelska, Agnieszka Suliborska, Krzysztof Migas i Oktawian Piechulek w Walk Events
Walk Events powiększyło zespół o cztery nowe osoby z marketingowym i produkcyjnym doświadczeniem. Szeregi agencji zasilili: Małgorzata Lubelska jako senior production manager, Agnieszka Suliborska w funkcji senior project manager, Krzysztof Migas jako event manager i Oktawian Piechulek na stanowisko senior event manager.
Zatrudnienie czterech osób z seniorskim doświadczeniem to dla nas duża i jednocześnie niezbędna inwestycja. Postawiliśmy przede wszystkim na ludzi ze specjalistycznym „know how” oraz dojrzałością zawodową, ponieważ zależy nam na stworzeniu zespołu o bardzo szerokich kompetencjach. Małgorzata posiada ogromną wiedzę na temat aspektów technicznych produkcji eventów, co daje nam dużą przewagę konkurencyjną. Krzysztof z kolei ma doświadczenie w tworzeniem wydarzeń dla telewizji, Agnieszka w organizacji eventów korporacyjnych, a Oktawian w produkcji projektów masowych. Dzięki tak dużemu specjalistycznemu wzmocnieniu zespołu obecnie jesteśmy w stanie realizować nasze projekty na jeszcze wyższym poziomie – powiedział Bartosz Bieszyński, managing director Walk Events.
Małgorzata Lubelska jest związana z rynkiem eventowym i teatralnym od 2006 roku. Doświadczenie zawodowe z zakresu organizacji eventów, festiwali i prowadzenia szkoleń dotyczących obsługi dźwiękowej i multimedialnej zdobywała w m.in. Teatrze Polskim we Wrocławiu, Event Serwis czy GMB Pro Sound. W 2012 roku rozpoczęła pracę w grupie Trias (obecnie VES), gdzie przez cztery lata rozwijała swoje umiejętności produkcyjne, rozpoczynając od stanowiska kierownika działu realizacji, przez kierownika projektów, na senior new business manager kończąc. W Walk Events jako senior production manager będzie odpowiedzialna za nadzór realizacji od strony produkcyjnej oraz wsparcie działu kreacji.
Agnieszka Suliborska karierę związaną z produkcją eventów rozpoczęła w 2011 roku. Przez ostatnie pięć lat pracowała w regionalnych i globalnych strukturach Oriflame jako global conference & event manager, odpowiadając za organizację konferencji i eventów oraz zarządzając programami incentive na całym świecie, m.in. w Europie, Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Singapurze, Dubaju i RPA. W Walk Events na stanowisku senior project manager będzie zajmowała się koordynacją projektów cross-marketingowych, czyli wykraczających poza same działania eventowe.
Oktawian Piechulek ma ponad siedmioletnie doświadczenie w pracy w event marketingu. Swoją karierę rozpoczął jako koordynator ds. organizacji wydarzeń sportowych w Trefl Sopot, później pracował na stanowisku specjalisty ds. organizacji imprez w Ergo Arenie. Ostatnio był związany z agencją Live, najpierw jako event manager, a później senior event manager, gdzie tworzył kompleksowe oferty dla klientów oraz koordynował pracę zespołu zajmującego się produkcją wydarzeń m.in. Orlen Warsaw Marathon, Bicia rekordu Guinnesa w drifcie, Wyścigu Samolotu Odrzutowego Ts-11 Iskra z samochodem sportowym Toyota GT czy Verva Street Racing Edycja Specjalna. W Walk Events na stanowisku senior event manager będzie odpowiedzialny za planowanie, produkcję i egzekucję wydarzeń specjalnych, a także przygotowywanie ofert new businessowych.
Krzysztof Migas z szeroko pojętą branżą medialną, reklamową i event marketingową jest związany od ponad 12 lat. Karierę zawodową rozpoczął w Radiu Zet, gdzie wspierał dział handlowy i prowadził analizę oraz badania mediów. W TVN zajmował się promocją kanałów: TVN, TVN Turbo, TVN Style oraz TVN Meteo. Produkował wieloetapowe akcje specjalne oraz imprezy transmitowane w telewizji, m.in. Orange Warsaw Festiwal, konkursy „Wow! Music Awards” i „Bursztynowy Słowik” czy siedem edycji plebiscytu „Męska Rzecz”. W ostatnich latach zarządzał własną agencją - Everything everything, gdzie współpracował z m.in. TVN, BMW, Porsche czy Tauronem. Zarządzał także Działem Najmu i Eventów Expo Mazury. W Walk Events, jako event manager będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę wydarzeń i client service.
– Żeby móc jeszcze lepiej sprostać wymaganiom naszych klientów jakiś czas temu przeprowadziliśmy badanie - analizę ich potrzeb. Odpowiedzią na jego wyniki jest powiększenie zespołu o osoby z wieloletnim doświadczeniem w wąskich obszarach event marketingu. Zależało nam zatem na współpracy z najlepszymi specjalistami, których doświadczenie doskonale wpisuje się w potrzeby naszych klientów. Jest to przemyślany i znaczący krok dla Walk Events. Narzędzia i procedury zarządzania projektami, które ostatnio wdrożyliśmy są niezwykle ważne, ale pod koniec dnia to nasz zespół jest najważniejszy z punktu widzenia klientów – dodaje Adam Kowalczyk, event director Walk Events.
Od początku 2016 roku ze względu na realizację dużych i kompleksowych projektów do zespołu produkcyjnego Walk Events dołączały nowe osoby, m.in. Anna Rajewska (event executive), Monika Zawisza (event manager), (Michał Bieniek (production manager) oraz Michał Korol (senior event manager). Obecnie w Walk Events pracują 23 osoby.