Kongres Inwestycyjny Xelion we współpracy z Idea Creative Group

Tegoroczna, 13. edycja Kongresu Inwestycyjnego Xelion, odbyła się online. Za realizację wydarzenia w wirtualnej formie odpowiadała agencja Idea Creative Group.

Kongres Inwestycyjny Xelion to wydarzenie wpisujące się w kalendarz najciekawszych wydarzeń środowiska finansowego, gromadzące przedstawicieli polskiego i zagranicznego świata finansów. Tegoroczna edycja kongresu, różniła się od poprzednich. Obostrzenia sanitarne wykluczyły możliwość kontynuowania stacjonarnego formatu wydarzenia dla grona aktualnych, i potencjalnych klientów Domu Inwestycyjnego Xelion. Z uwagi na bezpieczeństwo wszystkich uczestników, Xelion zdecydował o formule online, której realizację powierzono agencji Idea Creative Group, wyłonionej w konkursie ofert.

Agencja odpowiadała za opracowanie strategii realizacji XIII Kongresu Inwestycyjnego Xelion w formie transmisji z dwóch oddzielnych studiów. Idea Creative Group zaplanowała techniczną i multimedialną oprawę, jak również wyprodukowała przestrzeń wirtualną, na której wydarzenie było transmitowane.

– Organizacja tak złożonego wydarzenia w sieci to mechanizm naczyń powiązanych, gdzie o powodzeniu projektu decyduje dbałość i synchronizacja wszystkich jego składowych. Z uwagi na ograniczony czas trwania Kongresu oraz jego niezwykle rozbudowany program, intensywność prowadzonych przez nas działań była ogromna. Obsługa kilku paneli tematycznych oraz kilkunastu partnerów wymagała ciągłego skupienia oraz koordynacji prac” – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group. Jak dodaje, dodatkowym wyzwaniem była konieczność zdalnego łączenia się z prelegentami. – Z uwagi na czerwoną strefę i obostrzenia koniecznym było przemodelowanie Kongresu tak, by niemal wszyscy prelegenci mogli połączyć się z nami zdalnie w czasie rzeczywistym”.

W wydarzeniu wzięło udział blisko 1500 uczestników, klientów i potencjalnych klientów Domu Inwestycyjnego Xelion. Poruszana tematyka dotyczyła inwestycji (wliczając w to również wpływ Covid-19 na aktualny stan polskiej gospodarki). W gronie prelegentów znaleźli się eksperci oraz przedstawiciele polskich i zagranicznych instytucji finansowych. – Każda edycja Kongresu Inwestycyjnego Xelion stanowi niezwykle rozbudowaną platformę dyskusyjną. Tym bardziej cieszymy się, że dzięki formule onlinowej udało nam się stworzyć jeszcze bardziej nowoczesną, a przy tym bezpieczną przestrzeń do dyskusji na temat wyzwań gospodarczych oraz inwestycji. Jesteśmy przekonani, że koncepcja online wydarzenia pozwoliła na nieprzerwany dialog z naszą grupą docelową oraz potwierdziła tak ważne aspekty funkcjonowania Domu Inwestycyjnego Xelion, jak innowacyjność oraz dbałość o klienta” – mówi Tatiana Starzyńska, manager tego projektu w Domu Inwestycyjnym Xelion sp. z.o.o.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl