Empik i Going. zapowiadają festiwal Miasto Muzyka
Pod hasłem „Każde miasto brzmi inaczej. Usłysz je w Warszawie” ruszyła kampania promocyjna pierwszej edycji festiwalu Miasto Muzyka by Empik. Wydarzenie odbędzie się w dniach 25-26 września na warszawskim Lotnisku Bemowo. Organizatorem i producentem festiwalu jest Going. Za komunikację odpowiadają wspólnie zespoły Empiku oraz Going. Działania produkcyjne wspiera agencja Revolume.
Pierwszymi headlinerami są Beata Kozidrak i Jimek, a w sierpniu zostaną ogłoszeni kolejni artyści. W ramach kampanii w najbliższą sobotę przy warszawskim Metrze Politechnika odsłonięty zostanie mural z wizerunkiem Radzimira Dębskiego.
Festiwal Miasto Muzyka by Empik ma na nowo rozbudzić rytm metropolii i uchwycić różnorodność skrytą w miastach i muzyce. – Zależało nam, by stworzyć klimatyczny miejski festiwal, wydarzenie butikowe z dużym ładunkiem niestandardowych projektów muzycznych – mówi Tomasz Lisek, brand manager Going. – Skorzystaliśmy z naszego doświadczenia i sukcesu ubiegłorocznego projektu „Miasto Muzyka” dla aplikacji Empik Music, gdzie artyści w duetach ze swoimi miastami tworzyli unikalne utwory. Do współpracy oprócz czołówki polskich muzyków zaprosiliśmy zespół topowych producentów imprez masowych: Adama Płusę oraz agencję Revolume.
Podczas dwóch dni wydarzenia, na uczestników czekają koncerty gwiazd reprezentujących różne gatunki muzyczne. Ponadto organizatorzy przygotowują strefy rozrywki dla rodzin. Pierwszymi headlinerami Festiwalu są Beata Kozidrak i JIMEK (Radzimir Dębski). Wieloletnia wokalistka zespołu Bajm wzięła udział w projekcie Miasto Muzyka już w ubiegłym roku, nagrywając utwór „Bliżej”. Artystka powróciła w nim do swojego ukochanego Lublina – miasta, które ją wychowało i natchnęło do tworzenia. Jimek na koncert z publicznością czeka od dwóch lat. W projekcie Symphonixx wystąpi z pełnym składem orkiestry symfonicznej.
Bilety na festiwal jako pierwsi będą mogli kupić użytkownicy Empik Premium. Przedsprzedaż ruszy 15 lipca o godzinie 12:00. Następnego dnia w południe bilety trafią do ogólnej sprzedaży na stronie goingapp.pl, miastomuzyka.pl oraz w aplikacji Going. Jak zaznacza organizator, bilety Golden Circle dostępne będą wyłącznie dla użytkowników Empik Premium. Dla osób, które znajdą się najbliżej sceny podczas koncertu Jimka, muzyk przygotował specjalną niespodziankę.
Kampania promocyjna wydarzenia została podzielona na etapy i obejmie zróżnicowane nośniki. Narracja przekazów jest zbudowana na skojarzeniach między miastem i muzyką tworzoną przez różnorodnych artystów. W działania zaangażowani będą sami headlinerzy. W sobotę 10 lipca na ścianie jednej z kamienic przy Metrze Politechnika w Warszawie zostanie odsłonięty mural z wizerunkiem Radzimira Dębskiego. Beata Kozidrak i Jimek pojawią się w wielu formatach digital, m.in. w mediach społecznościowych i na ekranach w salonach stacjonarnych Empiku. Na fanów czekają także konkursy na profilu marki Going. na Instagramie. Jedną z nagród będzie możliwość wzięcia udziału w spotkaniu z headlinerem, które odbędzie się w lipcu w Warszawie.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęły Radio Zet i Noizz.pl.