French Touch po raz siódmy w Polsce z galą na finał

Konferencja prasowa inaugurująca French Touch 2021: Daniel Teboul, prezes French Touch
Na zdjęciu: Konferencja prasowa inaugurująca French Touch 2021: Daniel Teboul, prezes French Touch

Show artystyczne z udziałem Carli Bruni, ogólnopolska akcja handlowa, pokaz najnowszej kolekcji marki Le Coq Sportif, wystawa Harcourt i Normandia to najważniejsze wydarzenia tegorocznej edycji obchodów dni francuskich.

Startuje siódma edycja dni kultury francuskiej „French Touch 2021”. Finałem wydarzenia będzie Gala w Teatrze Wielkim w Warszawie (28 października). W tym roku na scenie pojawią się francuskie gwiazdy: Carla Bruni, Barbara Pravi, Imany, Kendji Girac, Marion Motin oraz polscy wokaliści – Cleo, Dawid Kwiatkowski, Rafał Brzozowski, Reni Jusis i Roksana Węgiel.
Podczas gali zostanie wręczona nagroda Marianne d'Honeur przyznawana wybitnym osobistościom związanym zarówno z Polską, jak i Francją. Laureatami w poprzednich latach byli Andrzej Seweryn, Wojciech Pszoniak czy Rene Gościnny.

Polski French Touch to trzytygodniowe święto Francji, podczas którego w tysiącach sklepów i punktach sprzedaży oferowane są wyselekcjonowane produkty francuskie od tych popularnych we Francji spożywczych do luksusowych.
Handlowa odsłona siódmej edycji French Touch, odbędzie się w dniach 16 – 31 października, przy współpracy z siecią sklepów Biedronka oraz ponad 6000 partnerami z całego kraju. Pozwoli odkryć ogrom francuskich specjałów w polskich sklepach oraz dostrzec, jak licznie reprezentowane są w Polsce francuskie firmy, w wielu branżach. Jak co roku do rąk czytelników trafi magazyn La Belle Vie, który ukaże się w nakładzie ponad miliona egzemplarzy drukowanych. Miłośnicy Francji będą mogli w kwietniu przyszłego roku zobaczyć również wystawę fotografii zatytułowaną „Portret kobiety” słynnego paryskiego studia Harcourt.

 – Projekt French Touch powstał z miłości do Francji i olbrzymiego uwielbienia do Polski. French Touch to pretekst do dzielenia się wszystkim, co najlepsze we Francji. Francję i Polskę łączy historia oraz szczególne więzi, które z biegiem czasu zacieśniają się jeszcze bardziej. My inspirujemy, zachęcamy do wzajemnego poznawania się, ułatwiamy i pokazujemy drogę – mówi Daniel Teboul, prezes French Touch.

French Touch to również wydarzenia kulturalno-muzyczne, których zwieńczeniem jest Gala French Touch transmitowana na żywo w telewizji.

– Choć przychodzi nam spotkać się w szczególnym czasie, po długim okresie walki z pandemią, to powoli wracamy do normalności dzięki szczepieniom. Znów możliwe jest podróżowanie, zwiedzanie osobiście zabytków i regionów Francji, a nie tylko poprzez Internet. Formuła akcji French Touch doskonale wpisuje się w ten czas – łącząc w sobie elementy spotkań z kulturą na żywo np. podczas gali, wystaw towarzyszących czy poprzez lekturę artykułów o regionach Francji – mówi Frédéric Billet, ambasador Francji w Polsce.

Pierwsza edycja kampanii French Touch miała miejsce w roku 2015, a jej sukces w Polsce sprawił, że podobne przedsięwzięcia postanowiono realizować również w krajach Beneluksu, Rosji, w Chinach i państwach Afryki.
www.frenchtouchlabellevie.pl

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl