Idea Creative Group dla marki Oriflame

Tegoroczny Bal Oriflame był również celebracją 30-lecia obecności marki w Polsce. Za realizację techniczną oraz oprawę multimedialną wydarzenia odpowiadała agencja Idea Creative Group.

Oriflame to firma kosmetyczna, budująca społeczność sprzedaży rekomendowanej, opartej na szwedzkich produktach. Coroczne bale od wielu lat wpisują się w kalendarz eventowy firmy. Tegoroczna edycja wydarzenia była tym bardziej wyjątkowa, ponieważ była jednym z zwiększych projektów organizowanych na żywo od czasu wybuchu pandemii.
Impreza, znana jako Bal Oriflame, odbyła się 10 września br. w Radisson Blu Sopot. Udział w wydarzeniu wzięło ponad 300 uczestników.

Bal Oriflame to wydarzenie o wieloletniej tradycji, stanowiące platformę spotkań i dialogu partnerów biznesowych marki. Kluczowym momentem wyrarzenia jest zawsze celebracja sukcesów zgromadzonych gości.

– Nie ma wątpliwości co do tego, że u podstaw źródeł wzmocnienia relacji w firmie są wydarzenia. Tym bardziej cieszymy się, że poprzez coroczny bal Oriflame mogliśmy wrócić do bezpośredniego kontaktu z liderami naszej marki. Bal to przede wszystkim celebracja ich sukcesów, a my bardzo cieszymy się, gdy widzimy wiele wyróżnianych osób na scenie, przynosząc źródło inspiracji i motywacji do dalszych działań – mówi Małgorzata Giza, junior sales support manager Oriflame Polska.

– Marka Oriflame to przede wszystkim ludzie, dla których filarem budowania trwałych relacji są spotkania. Dzięki takim wydarzeniom jak Bal Oriflame, mamy okazję celebrować sukcesy naszych Partnerów Biznesowych, wyróżnić ich na scenie przekazując podziękowanie za ich zaangażowanie i codzienną pracę. Bal jest także okazją do wspólnej zabawy liderów oraz ich osób towarzyszących – podkreśla Luiza Kozłowska, training and sales support manager, Oriflame Polska.


Pełną obsługę wydarzenia zapewniła agencja Idea Creative Group. Event odbył się w formacie Lumina Garden Gala, który łączył w sobie wysublimowaną stylistykę, zaczarowany klimat scenografii, wykwintne jedzenie, muzykę, a także koncepcję celebracji sukcesów. – Podobnie jak światło pomaga ludziom w ciemnościach dotrzeć do celu, tak nasz koncept to wyraz uznania i hołd dla uczestników Balu za ich wkład w funkcjonowanie marki – tłumaczy Aneta Radzimirska, CEO Idea Creative Group. – Właśnie dlatego istotnym elementem całej koncepcji był oświetlony ogród, widoczny przez witryny Sali balowej, stanowiący przestrzeń tak chilloutową, jak i networkingową – podkreśla Aneta Radzimirska.
Podczas eventu wystąpili Sami Harb i Kabaret Paranienormalni z przygotowanym na ten wieczóe skeczem. Wydarzenie poprowadził aktor i prezenter Andrzej Pieńko.

Zobacz Radisson Blu Hotel Sopot w Wyszukiwarce Obiektów MeetingPlanner.pl >>>

Zaloguj się
Dodaj swój obiekt
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Inwestycje
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Wspierają nas
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt