Plej dla marki La Mania
Agencja Plej rozpoczęła współpracę z marką La Mania. 8 listopada 2021 odbył się pierwszy live na kanale marki La Mania Home zrealizowany przez eventową część Plej w domu Joanny Przetakiewicz. Kolejnego dnia Plej zrealizował stream dla La Mania Fashion z butiku marki przy Moliera 2 w Warszawie.
Stream La Mania Home to pierwszy w tym roku świąteczny stream marki – jej właścicielka, Joanna Przetakiewicz, zaprosiła internautów do swojego domu. Stream zrealizowano przy użyciu dwóch kamer w trzech różnych przestrzeniach, a jego bohaterka dzieliła się z widzami świątecznymi pomysłami oraz odpowiadała na pytania z czatu. Spotkanie z internautami rozpoczęło się w kuchni Joanny Przetakiewicz, gdzie nie mogło zabraknąć prostych i jednocześnie efektownych pomysłów kulinarnych. Następnie podczas rozmowy z Iną z LAB 07 w salonie, można było zapoznać się z inspiracjami do wykorzystania w dekoracji stołu świątecznego, gdzie królowała świąteczna ceramika i porcelana marki La Mania Home. Finałem były warsztaty pakowania prezentów prowadzone przez Klaudię z Box of Stories. Odbiorcy streamu mogli skorzystać z 15 proc. rabatu na zakupy marki La Mania Home (kod Live15 działał od emisji streamu do 10 listopada).
We wtorkowy wieczór odbył się kolejny stream. Tym razem był to modowy live marki La Mania Fashion zrealizowany w butiku przy Moliera 2 w Warszawie. Z okazji berries week Joanna Przetakiewicz radziła, jak nosić śliwkowe, wiśniowe kolory w wersji glam. Na kolekcję marka także przygotowała 15 proc. rabatu do 11 listopada.