Zielona konferencja BOŚ Banku z *Bespoke

Agencja *Bespoke zrealizowała konferencję „Idea – Biznes – Klimat” organizowaną przez Bank Ochrony Środowiska. Zgodnie z tematyką wydarzenia podczas jego realizacji uwzględniono zasady zrównoważonego rozwoju. – Szybko postępujące zmiany klimatyczne wymagają od nas wszystkich długofalowych zmian i transformacji działań, również tych eventowych – mówi Łukasz Klimczak, członek zarządu *Bespoke i prezes Fundacji Bespoke.

Wydarzenie zostało zrealizowane 22 listopada 2021 w hotelu Sofitel w Warszawie. W spotkaniu wzięło udział ponad 100 osób. Z uwagi na zagrożenie związane z Covid-19 w konferencji brały udział osoby zaszczepione, bądź przetestowane na obecność wirusa przez medyka obecnego na miejscu.

Bank Ochrony Środowiska rozpoczął publiczną debatę dotyczącą zielonej transformacji w ramach konferencji „Idea – Biznes – Klimat”, która ma na celu jeszcze mocniej nakreślić wspólne cele i rozwiązania, zbliżające do neutralności klimatycznej w biznesie. Wśród prelegentów znaleźli się prezesi firm, liderzy biznesu oraz przedstawiciele rządu, w tym Anna Moskwa, minister klimatu i środowiska.

Głównym założeniem spotkania, było stworzenie przestrzeni, która służyłaby aktywnej wymianie zdań i merytorycznej dyskusji. – Podczas konferencji, każdy z gości mógł poczuć się częścią debaty, dzięki odpowiednio zaplanowanej scenografii, w której skrócony został psychologiczny dystans pomiędzy prelegentami, a widownią. Dzięki temu osobom z publiczności łatwiej było włączyć się w dyskusję z prelegentami w trakcie trwania panelu – informuje Łukasz Klimczak. By osiągnąć ten efekt *Bespoke wykorzystał niskie podesty sceniczne oraz meble konferencyjne podświetlane kolorami BOŚ , podobne do tych, które zastosowano na scenie. – Dzięki tym zabiegom każdy z uczestników mógł poczuć się włączony w konferencję i był ośmielony do zabierania głosu w dyskusji – dodaje.

Agencja *Bespoke postawiła sobie za cel, aby elementy wydarzenia zrealizowane zostały zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Jak informuje, rozpoczynając od bezmięsnego i opartego w jak największym stopniu na lokalnych składnikach menu podczas przerwy lunchowej, przez zasadę „zero print” i publikowanie raportów ze spotkania tylko w Internecie oraz drobne elementy w postaci ekologicznego ołówka używanego przez obsługę, który po zużyciu można zasadzić w doniczce, aż po użycie materiałów scenograficznych, które zamiast standardowej utylizacji pozwolą przetrwać zimę zwierzętom w lokalnych schroniskach.
Dodatkowo, Bank Ochrony Środowiska, zamiast standardowych prezentów dla uczestników, postanowił przekazać zaoszczędzone w ten sposób pieniądze na trzy wybrane fundacje, związane z ochroną środowiska i pomocą dzieciom.

Konferencja „Idea-Biznes-Klimat” i jej charakter zostały doceniona przez uczestników, a Bank Ochrony Środowiska zapowiedział kolejną edycję wydarzenia w przyszłym roku. – Wypracowaliśmy wiele rozwiązań, które pomogą nam dbać o środowisko również przy organizacji eventów. Wierzymy, że edukacja w tym zakresie i wdrażanie konkretnych działań przyczyni się do bardziej zrównoważonego prowadzenia biznesu. Hasło „Zielono mi” wybrzmiewa nie tylko w kolorze naszego logotypu – mówi podsumowuje Łukasz Klimczak.

Zobacz Sofitel Warsaw Victoria w Wyszukiwarce Obiektów >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl