Idea Creative Group dla marki Randstad
Agencja Idea Creative Group odpowiadała za realizację spotkanie dla Randstad, globalnej firmy z branży HR, specjalizującej się w usługach doradztwa personalnego i pracy tymczasowej.
Spotkanie, które odbyło się w formule online, stanowiło okazję zarówno do podsumowań działań związanych z 2021 rokiem, jak również do przedstawienia strategii na nadchodzący rok. W trakcie wydarzenia odbyła się sesja pytań i odpowiedzi, a finałem spotkania był power speech mówcy biznesowego Szymona Kudły.
– Dla organizacji takich jak Randstad, w których ogromne znaczenie ma komunikacja wewnętrzna, a jej naturalnym kanałem są regularne spotkania członków zarządu z zespołem, związane z pandemią przeniesienie aktywności do trybu zdalnego z pewnością było wyzwaniem. Jednak dzięki profesjonalnemu wsparciu ekspertów w realizacji wydarzeń online, udało się z sukcesem zaprosić członków naszego zespołu do aktywnego udziału w inspirującym spotkaniu w wirtualnej przestrzeni. Troska o komunikację wewnątrz organizacji zyskała na znaczeniu w ciągu ostatnich dwóch lat. W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości jasne komunikowanie strategii firmy i podejmowanych działań staje się kluczowe z punktu widzenia poczucia stabilności i komfortu członków organizacji – podkreśla Katarzyna Gurszyńska, client success marketing and communications manager w Randstad Polska.
– Dziś, w dynamicznie zmieniających się warunkach, jeszcze bardziej na znaczeniu zyskała regularna adaptacja, jak również umiejętność odpowiedniej komunikacji. Cieszymy się, że – podobnie jak marka Randstad – możemy w tym wspierać przedsiębiorstwa, łącząc nowe technologie z ludzkim potencjałem. Tym bardziej, że atutem każdej organizacji są ludzie. Stąd też zbudowanie pomostu na linii pracodawca – pracownik stanowi dźwignię do tworzenia właściwego procesu komunikacyjnego – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.