Idea Creative Group dla Maspex BU Food
Realizację techniczną oraz oprawę multimedialną wydarzenia online Maspex BU Food 2022 zapewniła agencja Idea Creative Group. Podczas eventu Maspex zaprezentował nowe produkty – Owsiankę Lubella i Antybaton by Łowicz.
Event wdrożenia na rynek nowości w postaci Owsianki Lubella i Antybaton by Łowicz skierowany był do partnerów biznesowych, przedstawicieli dystrybucji, agencji merchandisingowych, pracowników centrali, a także do całego działu handlowego – w tym, pracowników biurowych oraz struktur terenowych Maspex BU Food, które są odpowiedzialne za skuteczne wdrożenie i prowadzenie produktów.
Za techniczną realizację wydarzenia, jego scenariusz oraz nadzór nad przebiegiem całości odpowiadała Idea Creative Group. – Dobrze przygotowana oferta to część skutecznego wprowadzenia produktu na rynek. Aby podjąć właściwy dialog z odbiorcami, niezwykle ważny jest odpowiedni dobór narzędzi komunikacyjnych. Jako agencja kreatywna zawsze stawiamy na nowatorstwo, dlatego w ramach wydarzenia dla Maspex BU Food sięgnęliśmy po nowe technologie w formie wirtualnego studia – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group.
Studio powstało w oparciu o dwa moduły diodowe, ustawione pod kątem prostym. Animacje z elementami 3D pozwoliły na osiągnięcie w pełni zdigitalizowanej przestrzeni. Na okoliczność produkcji, powstała seria animacji oraz rozbudowana oprawa wizji – w tym czołówki, jingle oraz wirtualny ekran do prezentacji.
Realizacja odbyła się na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej, spełniającej wszelkie wymogi bezpieczeństwa.
Event obejrzało ponad 800 uczestników.