Agencja PWR i Warner Music Poland dla Maybelline New York

Agencja PWR odpowiada za koncepcję i realizację platformy Maybelline New York Stories oraz – wspólnie z agencją Creative PRO – eventu.

– W odpowiedzi na wyzwania stojące przez marką Maybelline New York, we współpracy z Warner Music Poland zrealizowaliśmy projekt Maybelline New York Stories. Jesteśmy odpowiedzialni za koncept i egzekucję tej multikanałowej platformy, której głównym celem jest przywrócenie ekscytacji marką wśród młodych konsumentów poprzez budowanie doświadczenia w online i offline, powracając jednocześnie do serca Maybelline – Nowego Jorku – mówi Jędrek Nykowski, creative director PWR.

Kampanię zainaugurowano 11 maja. Pierwszy etap to multimedialny Pop-up w Art Box Experience w Fabryce Norblina w Warszawie, którego założeniem było wszystkimi zmysłami poczuć klimat tętniącej życiem, amerykańskiej metropolii. Jak podkreśla PWR, było to immersyjne i multisensoryczne show, które powstało dzięki połączeniu nowoczesnej technologii, sztuki, muzyki oraz nowości makijażowych inspirowanych trendami prosto z Nowego Jorku.

Otwarciu przestrzeni towarzyszył event dla mediów i influencerów z recitalem wschodzącej gwiazdy polskiej sceny muzycznej Bryskiej. Wydarzenie przyciągnęło influencerów i celebrytów, a ich publikacje w dwa dni wygenerowały w sieci około 1000 stories oraz ponad sto relacji w social mediach, które w rezultacie dały ok 19,5 mln wyświetleń. W kolejnych dniach przestrzeń została otwarta dla odwiedzających. Platforma Maybelline New York Stories będzie kontynuowana w nadchodzących miesiącach w postaci kolejnych wydarzeń.

– Maybelline New York to marka makijażowa #1 na świecie, która chce być marką dla każdego. W tym celu marka inspiruje makijażem i dostarcza trendy prosto z Nowego Jorku. Takie właśnie zadanie przyświeca platformie Maybelline NY Stories. Dla konsumenta to projekt o połączeniu technologii, sztuki, muzyki, a także najgorętszych produktów makijażowych. Dla marki to szansa do wzmocnienia jej equity, a także zbudowania ekscytacji wokół tegorocznych nowości. 11 maja, przez trzy dni każdy, odwiedzający Artbox, Fabrykę Norblina mógł się poczuć jak w Nowy Jorku, poznać markę oraz jej produkty. To jednak nie koniec, kolejna odsłona już 19 sierpnia – podkreśla Honorata Guzińska, head of Maybelline New York PL&BL.

Agencja PWR odpowiada za stworzenie koncepcji platformy, kreację i rekomendacje strategiczne. Realizacją instalacji i koncepcją kreatywną oraz UX projektu zajął się Jędrek Nykowski, specjalizujący się̨ m.in. w tworzeniu niestandardowych doświadczeń́ oraz poszukiwaniu nieoczywistych połączeń sztuki z markami. Całość nadzorował Tomek Piekarski, managing partner Creative PRO i PWR.

Agencja kreatywna PWR (Play Watch Read) powstała w 2020 roku i należy do Creative PRO Group, działającej na rynku CEE grupy agencji marketingowych. Wśród klientów PWR są m.in.: Grupa ZF, Maybelline New York, Warner Music Polska, Food Town, GPW Primavega, Laia, MHC Mobility, Mercedes-Benz. 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl