Smoothie Truck marek NutriBullet i Purella Superfoods ruszył w podróż po Polsce
De'Longhi ze swoją marką NutriBullet zbudowała Smoothie Trucka i we współpracy z Purella Superfoods wyruszyła w wakacyjną podróż po Polsce. Za kreację, organizację konkursu i opracowanie konceptu kampanii odpowiada agencja Labcon (Group One). Zakupem mediów zajęła się spółka Mediaplus (Group One). Za organizację road show odpowiada Awena.
W ramach nowej kampanii promocyjnej, na początku lipca, w podróż po polskich miastach wyruszył Smoothie Truck. Pojazd zatrzyma się w Warszawie, Krynicy Morskiej, Gdańsku, Stegnie oraz we Wrocławiu. Zainteresowane osoby będą mogły zobaczyć na żywo, jak działa blender NutriBullet, wypić zdrowe smoothie z dodatkiem składników marki Purella Superfoods, odpocząć w strefie relaksu lub pobawić się ze swoimi dziećmi w przygotowanej do tego celu strefie. W ramach akcji powstał również nowy landing page dotyczący podróży Smoothie Trucka po Polsce. Kampania jest dodatkowo wspierana rozszerzonymi działaniami w social mediach, kreacjami wideo na YouTube, reklamą typu display oraz współpracą influencerską. Ponadto, chętne osoby będą mogły wziąć udział w konkursie organizowanym na Facebooku pod hasłem „Pokaż nam, jak włączasz zdrowy tryb w swoim życiu i wygraj!”.
Mediaplus odpowiada za zakup mediów. Agencja Labcon zajęła się opracowaniem kreacji i konceptu kampanii organizacją konkursu na Facebooku oraz produkcją materiałów reklamowych. Za organizację road show odpowiada Awena. Kampania rozpoczęła się 4 lipca i potrwa do 2 września.