Pierwsza edycja Red Bull Unlocked w Warszawie z Walk Events

Red Bull Warsaw Unlocked w kamienicy Kredytowa 9, fot. Gniewko Głogowski
Red Bull Warsaw Unlocked w kamienicy Kredytowa 9, fot. Gniewko Głogowski

Dwa dni, 3000 uczestników, 11 stref, w tym dziewięć niezależnych warszawskich klubów i barów, w przestrzeniach zaaranżowanych na sześciu poziomach jednego budynku oraz ponad 40 artystów. Wszystko to w historycznej kamienicy przy ulicy Kredytowej 9, w której w przeszłości mieściły się między innymi jedne z najpopularniejszych klubów oraz galerie sztuki. Tak wyglądała polska edycja globalnego formatu Red Bull Unlocked. Producentem wydarzenia była agencja Walk Events.

23 i 24 września odbyła się w Polsce pierwsza impreza Red Bull Warsaw Unclocked, która oficjalnie otworzyła sezon klubowy w Warszawie. Pod jednym dachem spotkały się najmodniejsze warszawskie lokale i najlepsi DJ’e. O dużym zainteresowaniu tego typu wydarzeniami świadczy podwójny sold out, co – jak podkreśla organizator – nie jest łatwe przy coraz wyższych oczekiwaniach uczestników wobec eventów i licznych konkurencyjnych imprezach.

Agencja Walk Events odpowiadała za całościową organizację, produkcję i koordynację eventu oraz koncept kreatywny: propozycję lokalizacji oraz scenografii. Do zadań agencji należało m.in.: przystosowanie i aranżację miejsca, zapewnienie odpowiedniej techniki, bezpieczeństwo, nawiązanie współprac z klubami i barami, booking artystów.

– Z punktu widzenia organizatora największym wyzwaniem było dla nas zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom, skoordynowane prac i obecności ogromnej ilości podmiotów zaangażowanych w produkcję oraz vendorów. Dwa miesiące prowadziliśmy prace w samej lokalizacji. Przez ten czas przygotowywaliśmy przestrzenie po zamkniętych przed laty klubach, galeriach i lokalach znajdujących się w kamienicy, tak aby ich stan ponownie umożliwiał przyjęcie gości. Sam montaż stref odzwierciedlających lokale vendorów, scen, scenografii, sceno-techniki czy atrakcji zajął nam dwa tygodnie – mówi Michał Jerzy Olszewski, managing director w Walk Events

Dziewięć stref
Centralne miejsce wydarzenia Red Bull Warsaw Unlocked stanowiła scena Red Bull Hub usytuowana na patio kamienicy. W pozostałych strefach gościły: Jasna 1 oferująca undergroundową muzykę elektroniczną, Hocki Klocki, czyli najradośniejsza muzyczna przestrzeń nad Wisłą. Miłośnicy gorących, latynoskich rytmów bawili się w Teatro Cubano. Swoją reprezentację miał Pavilon Concept – skupisko małych pawilonów przy Nowym Świecie, tworzących otwarty kompleks barowy. W newonce.bar poza doświadczeniami muzycznymi, fani deskorolki mogli podziwiać pokazy na mini rampie. Obecny był także Brush 2.0, który nie tylko serwował drinki, ale w jego przestrzeni można było skorzystać z usługi barbera oraz na miejscu zrobić sobie tatuaż. Napoje serwowane zgodnie z formułą RTD (Ready to Drink) zapewniało Zamieszanie. Na Kredytową przeniósł się WIR proponujący miks muzyki i autorskie koktajle oraz SingSing serwujący azjatycki street food.
Swoją strefę miało także Nobocoto Studio, w której jedni mogli sprawdzić się na mikrofonie, a drudzy – w formule silent disco – słuchali, jak im idzie.

40 artystów
Podczas wydarzenia zagrali m.in.: Atutowy i ziomale: Miły ATZ, Gedz i DJ Simple, Flirtini, DJ NOZ, DJ SL, Tycjana, Neen Nah, ZuzaOK, Spisek Jednego, Lua Preta, Basy Tropikalne, Borucci, Phatrax, Pitti Schmitti, Olivia, Kovvalsky, Krzysztof Polak, Mikey, DNTRT, Glass Hunters, MKO, Ola Teks, Cyryl, Benek, Kuvau + Hania Koczewska, Sound Rebellion, Zeppy Zepp.
Obok oferty klubów i barów, na uczestników czekały „surprise elements”, m.in.: iluzjonista, grupa drag queens i ikon burleski, a na odważnych – w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni tarocistka, która przepowiadała przyszłość. Dodatkowo goście mogli skorzystać z usług tatuażysty i barbera, zrobić zdjęcie w ukrytej strefie Red Bull Winter Edition czy otrzymać drinka w świecącym kubku Red Bulla.

Do tej pory wydarzenie Red Bull Unlocked odbyło się już w 14 miastach na całym świecie między innymi w Amsterdamie, Paryżu, Tokio, Stambule czy Melbourne, a teraz do tego grona dołączyła Warszawa.

Współpraca Walk Events i Red Bull trwa od 2013 roku – agencja wspierała markę podczas organizacji m.in.: trzech edycji Red Bull Music Academy Weekender Warsaw, Red Bull Block Party, Red Bull Flag Day, Red Bull Game of B.I.K.E., Red Bull Ninja’s Night Shift.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl