Arłamów Business Challenge 2022: gwiazdy i mistrzostwo
W Hotelu Arłamów odbyła się czwarta edycja Arłamów Business Challenge (ABC) – spotkania branżowego dla przedstawicieli firm i korporacji z całej Polski, którzy organizują wydarzenia w sektorze MICE. Motywem przewodnim wydarzenia, organizowanego przez Hotel Arłamów, było hasło: sięgnąć gwiazd.
Oglądanie gwiazd z Karolem Wójcickim
– W Bieszczadach są najlepsze w Polsce warunki do obserwacji nieba, a że w hotelu na co dzień przemieszcza się wiele gwiazd, postanowiliśmy poszukać inspiracji w tych nieziemskich – mówi z uśmiechem Michał Kozak, prezes zarządu Hotel Arłamów SA. – A poważnie mówiąc, kosmos pozwala sprowadzić nawet największe trudności do właściwych rozmiarów. Są sprawy ważne i ważniejsze – podkreśla prezes Kozak.
Do ważnych w kalendarzu Hotelu Arłamów wydarzeń zalicza się spotkanie z cyklu Arłamów Business Challenge. W tym roku w ABC wzięło udział 130 gości – przedstawicielami firm i korporacji z całej Polski.
Uczestnicy czwartej edycji Arłamów Business Challenge
Podczas wspólnego oglądania arłamowskiego nieba w świat astronomii przeniósł uczestników Karol Wójcicki, dziennikarz naukowy, podróżnik i fotograf, autor bloga „Z głową w gwiazdach”. Goście poznali gwiazdy i tworzone przez nie konstelacje. Rozpoznawali gwiazdy i planety, oglądając je przez teleskop.
Otwarcie warsztatów „Motywacja, profesjonalizm, mistrzostwo”: Sylwia Banaszewska i Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl). Portal MeetingPlanner.pl tradycyjnie był partnerem merytorycznym ABC
Motyw „sięgania do gwiazd” towarzyszył także warsztatom „Motywacja, profesjonalizm, mistrzostwo”. W gronie panelistów znaleźli się Krzysztof Ignaczak (sport), Adam Kram (muzyka), Karol Wójcicki (nauka) i prezes Hotelu Arłamów Michał Kozak (biznes). Podczas rozmowy poruszyli takie zagadnienia jak motywacja i satysfakcja, sposoby na osiąganie wyznaczonych celów, reakcja na kryzysy i zmiany, łączenie pasji i biznesu czy poszukiwanie równowagi, prezentując tym samym różne perspektywy i drogi do osiągnięcia mistrzostwa.
Motywacja, profesjonalizm, mistrzostwo… jak dziś osiągać cele – rozmawiają: Krzysztof Ignaczak, Michał Kozak, Adam Kram, Karol Wójcicki i Magdalena Kondas
Panel przedstawicieli biznesu poświęcony był organizacji mistrzowskich wydarzeń, a jego uczestnicy zweryfikowali, jaka jest w tym kontekście wartość trendów, czy pomagają osiągnąć założony cel. Paneliści – Rafał Bebelski (kierownik Zespołu Wydarzeń Biznesowych PZU SA), Urszula Leciejewska (channel manager, Eastern Europe Atlassian), Agnieszka Stryjecka (marketing manager, Sixt Polska) i Eliasz Zawłocki (dyrektor marketingu, E-commerce Partners) – mówili między innymi o wartości budowania relacji podczas wydarzeń na żywo i znaczeniu takich spotkań w realizacji celów firm i marek, planowaniu wydarzeń biznesowych w oparciu o bleisure, kontekście społecznym i ekologicznym, nowych technologiach, które mogą ułatwić organizację wydarzeń i wpłynąć na ich efektywność, wreszcie o personalizacji. Podczas dyskusji poruszyli też kwestię jakościowej współpracy pomiędzy wszystkimi partnerami zaangażowanymi w realizację wydarzenia. Obie rozmowy były moderowane przez Magdalenę Kondas (redaktor naczelną MeetingPlanner.pl). Podczas warsztatów psycholog i trener biznesu Wojciech Herra przedstawił siedem zasad mistrzowskich zespołów, w myśl tezy – przywołanej również przez uczestników obu paneli – że dobra współpraca ma wiele twarzy, ale to we współpracy leży sedno efektywności zespołu.
Bleisure, równowaga i inne łączone światy – trendy w organizacji wydarzeń: Rafał Bebelski, Urszula Leciejewska, Agnieszka Stryjecka, Eliasz Zawłocki i Magdalena Kondas
– Zawsze czuję satysfakcję, gdy można we właściwym gronie, merytorycznie o porozmawiać biznesie. Mieliśmy grono fachowców, którzy wiedzą, jak skutecznie poprzez wydarzenia realizować swoje cele, jak MICE pomaga działaniach firm. Owoc tych rozmów? Nowe pomysły i już konkretny biznes – mówi Michał Kozak.
Wojciech Herra o siedmiu zasadach mistrzowskich zespołów
Wartość i ogromną potrzebę spotkań na żywo, o których mówili paneliści, potwierdzają też wyniki Hotelu Arłamów. – Ta jesień była wyjątkowo udana i obfitowała w duże wydarzenia. To cieszy, bo pierwszy raz od dwóch lat nie musieliśmy się skupiać na zagrożeniach, obostrzeniach, ale, poświęcając oczywiście czas na zapewnienie uczestnikom bezpieczeństwa, głównie skoncentrować się na osiągnięciu celów spotkań – mówi Michał Kozak. – Nasza filozofia #ArłaMOVE to idealny produkt na obecne czasy, w których wszyscy dostrzegamy, jak ogromny wpływ ma właściwy balans między pracą, zdrowiem, sportem i zdrowym podejściem do życia. Regeneracja jest równie ważna jak ostry trening fizyczny. Właściwe nawyki żywieniowe, sportowe i zawodowe pozwalają być jeszcze skuteczniejszym i spokojniejszym. U nas właśnie to wszystko łączymy – podsumowuje Michał Kozak.
Arłamów bez kurtyny
Odsłoną filozofii ArłaMOVE była autorska gra hotelowa „Arłamów bez kurtyny”, która łączy historię związaną z Arłamowem z jego sportową charakterystyką (w Arłamowie można obecnie uprawiać ponad 30 dyscyplin sportu, wciąż powstaje infrastruktura). „Arłamów bez kurtyny” poprzez różnorodne wyzwania sportowe i zaskakujące zadania w fabularny sposób przenosi graczy w lata 80. i 90. XX wieku. W programie ABC znalazł się czas na relaks w strefie spa i wellness obiektu. Goście zostali m.in. zaproszeni na ceremoniał saunowy do arłamowskiego Świata Saun.
Gala w Patio Hotelu Arłamów z koncertem Stage Fever
Wydarzenie otworzyła regionalna kolacja w Karczmie, podczas której wystąpił Kuba Kęsy, a finałem była uroczysta kolacja w hotelowym Patio połączona z koncertem zespołu Stage Fever.
Spotkanie „Arłamów Business Challenge: Sięgnąć gwiazd” odbyło się w dniach 23 – 25 października. Partnerem merytorycznym ABC był tradycyjnie MeetingPlanner.pl.
Zobacz fotorelację 1 >>>
Zobacz fotorelację 2 >>>
Zobacz Arłamów Hotel w Wyszukiwarce Obiektów Konferencje.pl >>>