Sezon eventowy w Muzeum Polskiej Wódki otwarty

Event z okazji otwarcia sezony w Muzeum Polskiej Wódki. Powitanie gości przez Andrzeja Szumowskiego, prezesa Fundacji Polska Wódka. fot. Muzeum Polskiej Wódki.
Event z okazji otwarcia sezony w Muzeum Polskiej Wódki. Powitanie gości przez Andrzeja Szumowskiego, prezesa Fundacji Polska Wódka. fot. Muzeum Polskiej Wódki.

Muzeum Polskiej Wódki w warszawskim Centrum Praskim Koneser zainaugurowało sezon eventowy. W imprezie z tej okazji wzięło udział ok. 100 przedstawicieli branży. Mogli oni sprawdzić możliwości eventowe miejsca, ale też zobaczyć ekspozycję muzeum.

Głównym celem spotkania było zapoznanie uczestników z ofertą eventową Muzeum Polskiej Wódki. Organizatorzy postawili na program, który pozwolił doświadczać oferty w praktyce.
Wieczór rozpoczął się przywitaniem gości przez Andrzeja Szumowskiego, prezesa Fundacji Polska Wódka, oraz Agnieszkę Rynecką, dyrektor zarządzającą Muzeum Polskiej Wódki. Następnie Karolina Iskierka, sales & event manager Muzeum, opowiedziała o ofercie i przedstawiła zespół. Przy akompaniamencie muzyki, którą serwowała DJ Natasha, uczestnicy spotkania mieli okazję skorzystać z różnych atrakcji, które odzwierciedlały hasło wydarzenia i jednocześnie motto miejsca: „Muzeum Polskiej Wódki – jeden budynek, wiele możliwości”.

Można było wziąć udział w profesjonalnej degustacji polskich wódek, stowrzyć własny trunek przy stacji do tworzenia autorskich nalewek, samodzielnie przygotować koktajl pod okiem profesjonalnego barmana, spróbować koktajli z otwartego baru oraz menu cateringowyego przygotowanego przez znajdujący się w Muzeum lokal Setki Powodów oraz partnera Muzeum – firmę Ma Passion. Chętni goście mieli możliwość zwiedzić galerie muzeum podczas wycieczki z przewodnikiem oraz zobaczyć wszystkie dostępne przestrzenie eventowe: od Sceny Kotłownia, zbudowanej na bazie kotłów dawnej fabryki wódek Koneser, po kameralną salę kinową, Vodka Academy Bar, elegancką Strefę VIP i ¾ Koneser Bar oraz klubokawiarnię Setki Powodów.

W trakcie imprezy, pod okiem barmanów z Vodka Akademy Bar, goście mieli okazję stworzyć własne autorskie nalewki, które zabrali ze sobą do domu. Poznali przy tym nie tylko sprawdzone techniki o wielopokoleniowej tradycji, ale również nowe tricki z najmodniejszych barów. Niemniej to tylko jedna z wielu atrakcji, jakie oferuje Muzeum Polskiej Wódki, zarówno na miejscu, jak i podczas eventów wyjazdowych. Inne warsztaty, takie jak m.in. Koktajle z Polską Wódką, Historia Polskiej Wódki w toastach czy Teoria połączeń smakowych, czyli foodparing z Polską Wódką pozwalają na pogłębianie wiedzy i doświadczenie unikalnych smaków. Na wydarzenia integracyjne Muzeum proponuje również konkurs barmański w formie grywalizacji.
 
Kluczową przestrzenią wydarzenia była Scena Kotłownia. Designerskie wnętrza połączone z loftowym stylem oraz antresola osadzona na zabytkowych kotłach tworzą klimat, który sprzyja dowolnym aranżacjom. Antresola ma ponad 180 mkw., w spotkaniu z ustawiem konferencyjnym krzeseł może wziąć udział 70 osób.
 
¾ Koneser Bar (175 mkw.) przenosi gości w postindustrialny klimat dwudziestolecia międzywojennego, nawiązując do lat świetności fabryki i rozwoju kultury koktajlowej. Nie można też zapomnieć o klimatycznym tarasie z widokiem na Plac Konesera, który jest integralną częścią 3/4. Tutaj można spróbować autorskich koktajli.
 
Na ostatnim piętrze Muzeum Polskiej Wódki mieści się Strefa VIP (50 miejsc siedzących) – eleganckie wnętrza klubowe, wyposażone w wygodne kanapy, fotele oraz duże ekrany telewizyjne. To miejsce pozwala na spokojne spotkania lub kolacje wieczorne.
 
Vodka Academy Bar (40 miejsc siedzących) to przestrzeń, która łączy edukację i rozrywkę. Oświetlenie przypominające falowanie kłosów na wietrze tworzy klimat, sprzyjający zarówno dyskusjom, jak i niezobowiązującym rozmowom przy koktajlu.
 
Muzeum Polskiej Wódki oferuje także kameralne kino, gdzie stylowe, zabytkowe fotele (jest ich 46) i profesjonalny ekran kinowy tworzą warunki do prezentacji filmów, wykładów i innych wydarzeń firmowych.
 
Najbardziej energetycznym elementem jest charakteryzujący się światłem neonów bar Setki Powodów (można tu zorganizować koktajl dla 120 gości), który na co dzień oferuje autorskie koktajle z nalewaka, lokalne jedzenie i muzykę na żywo.
 
Częścią eventu może być też zwiedzanie Muzeum – goście zajrzą do wirtualnej pracowni średniowiecznego alchemika oraz tradycyjnej gorzelni rolniczej. Odpoczną w dawnej karczmie i szlacheckim dworze. Obejrzą butelki i etykiety ze stu ostatnich lat. Kulminacją zwiedzania Muzeum jest degustacja w wersji tradycyjnej lub Degustacja Konesera, która zawiera dodatkowo Polską Wódkę typu premium oraz imienny dyplom Konesera Polskiej Wódki dla każdego uczestnika. W grupie zwiedzającej może być maksymalnie 25 osób.
 
Event w Muzeum Polskiej Wódki odbył się 29 sierpnia.
 
Zobacz też fotorelację z otwarcia >>>
 
Zobacz Muzeum Polskiej Wódki w Wyszukiwarce Obiektów Koferencje.pl >>>

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl