Sezon eventowy w Muzeum Polskiej Wódki otwarty
Muzeum Polskiej Wódki w warszawskim Centrum Praskim Koneser zainaugurowało sezon eventowy. W imprezie z tej okazji wzięło udział ok. 100 przedstawicieli branży. Mogli oni sprawdzić możliwości eventowe miejsca, ale też zobaczyć ekspozycję muzeum.
Głównym celem spotkania było zapoznanie uczestników z ofertą eventową Muzeum Polskiej Wódki. Organizatorzy postawili na program, który pozwolił doświadczać oferty w praktyce.
Wieczór rozpoczął się przywitaniem gości przez Andrzeja Szumowskiego, prezesa Fundacji Polska Wódka, oraz Agnieszkę Rynecką, dyrektor zarządzającą Muzeum Polskiej Wódki. Następnie Karolina Iskierka, sales & event manager Muzeum, opowiedziała o ofercie i przedstawiła zespół. Przy akompaniamencie muzyki, którą serwowała DJ Natasha, uczestnicy spotkania mieli okazję skorzystać z różnych atrakcji, które odzwierciedlały hasło wydarzenia i jednocześnie motto miejsca: „Muzeum Polskiej Wódki – jeden budynek, wiele możliwości”.
Można było wziąć udział w profesjonalnej degustacji polskich wódek, stowrzyć własny trunek przy stacji do tworzenia autorskich nalewek, samodzielnie przygotować koktajl pod okiem profesjonalnego barmana, spróbować koktajli z otwartego baru oraz menu cateringowyego przygotowanego przez znajdujący się w Muzeum lokal Setki Powodów oraz partnera Muzeum – firmę Ma Passion. Chętni goście mieli możliwość zwiedzić galerie muzeum podczas wycieczki z przewodnikiem oraz zobaczyć wszystkie dostępne przestrzenie eventowe: od Sceny Kotłownia, zbudowanej na bazie kotłów dawnej fabryki wódek Koneser, po kameralną salę kinową, Vodka Academy Bar, elegancką Strefę VIP i ¾ Koneser Bar oraz klubokawiarnię Setki Powodów.
W trakcie imprezy, pod okiem barmanów z Vodka Akademy Bar, goście mieli okazję stworzyć własne autorskie nalewki, które zabrali ze sobą do domu. Poznali przy tym nie tylko sprawdzone techniki o wielopokoleniowej tradycji, ale również nowe tricki z najmodniejszych barów. Niemniej to tylko jedna z wielu atrakcji, jakie oferuje Muzeum Polskiej Wódki, zarówno na miejscu, jak i podczas eventów wyjazdowych. Inne warsztaty, takie jak m.in. Koktajle z Polską Wódką, Historia Polskiej Wódki w toastach czy Teoria połączeń smakowych, czyli foodparing z Polską Wódką pozwalają na pogłębianie wiedzy i doświadczenie unikalnych smaków. Na wydarzenia integracyjne Muzeum proponuje również konkurs barmański w formie grywalizacji.
Kluczową przestrzenią wydarzenia była Scena Kotłownia. Designerskie wnętrza połączone z loftowym stylem oraz antresola osadzona na zabytkowych kotłach tworzą klimat, który sprzyja dowolnym aranżacjom. Antresola ma ponad 180 mkw., w spotkaniu z ustawiem konferencyjnym krzeseł może wziąć udział 70 osób.
¾ Koneser Bar (175 mkw.) przenosi gości w postindustrialny klimat dwudziestolecia międzywojennego, nawiązując do lat świetności fabryki i rozwoju kultury koktajlowej. Nie można też zapomnieć o klimatycznym tarasie z widokiem na Plac Konesera, który jest integralną częścią 3/4. Tutaj można spróbować autorskich koktajli.
Na ostatnim piętrze Muzeum Polskiej Wódki mieści się Strefa VIP (50 miejsc siedzących) – eleganckie wnętrza klubowe, wyposażone w wygodne kanapy, fotele oraz duże ekrany telewizyjne. To miejsce pozwala na spokojne spotkania lub kolacje wieczorne.
Vodka Academy Bar (40 miejsc siedzących) to przestrzeń, która łączy edukację i rozrywkę. Oświetlenie przypominające falowanie kłosów na wietrze tworzy klimat, sprzyjający zarówno dyskusjom, jak i niezobowiązującym rozmowom przy koktajlu.
Muzeum Polskiej Wódki oferuje także kameralne kino, gdzie stylowe, zabytkowe fotele (jest ich 46) i profesjonalny ekran kinowy tworzą warunki do prezentacji filmów, wykładów i innych wydarzeń firmowych.
Najbardziej energetycznym elementem jest charakteryzujący się światłem neonów bar Setki Powodów (można tu zorganizować koktajl dla 120 gości), który na co dzień oferuje autorskie koktajle z nalewaka, lokalne jedzenie i muzykę na żywo.
Częścią eventu może być też zwiedzanie Muzeum – goście zajrzą do wirtualnej pracowni średniowiecznego alchemika oraz tradycyjnej gorzelni rolniczej. Odpoczną w dawnej karczmie i szlacheckim dworze. Obejrzą butelki i etykiety ze stu ostatnich lat. Kulminacją zwiedzania Muzeum jest degustacja w wersji tradycyjnej lub Degustacja Konesera, która zawiera dodatkowo Polską Wódkę typu premium oraz imienny dyplom Konesera Polskiej Wódki dla każdego uczestnika. W grupie zwiedzającej może być maksymalnie 25 osób.
Event w Muzeum Polskiej Wódki odbył się 29 sierpnia.
Zobacz też fotorelację z otwarcia >>>
Zobacz Muzeum Polskiej Wódki w Wyszukiwarce Obiektów Koferencje.pl >>>