MP Power Awards: laureaci kategorii Event promocja marki B2B

Zwycięzca MP Power Award w kategorii Event promocja marki B2B: Disney+ District (Disney+, endorfina events)
Na zdjęciu: Zwycięzca MP Power Award w kategorii Event promocja marki B2B: Disney+ District (Disney+, endorfina events)

Prezentujemy Złotą Trójkę projektów – laureatów MP Power Awards® w kategorii „Event promocja marki B2B”, czyli zwycięski projekt: Disney+ District oraz dwa nominowane: Cacharel Cafe Amor i Full Sound On! End of Summer Party by TikTok.
 
Disney+ District, klient: Disney+, agencja: endorfina events >>>
Cacharel Cafe Amor, klient: L’Oréal, Walk PR, agencja: Walk Events >>>
Full Sound On! End of Summer Party by TikTok, klient: TikTok CE, agencja: Allegro Brand Experience Agency >>>

DISNEY+ DISTRICT

Rodzaj wydarzenia: event dla mediów i influencerów
Klient: Disney+
Agencja: endorfina events

Data: 14 czerwca 2022 r.
Miejsce: Kinogram, Fabryka Norblina w Warszawie
Liczba uczestników: 330


Założenia: Celem wydarzenia było uhonorowanie tradycyjnych produkcji Disney, zaznaczenie odmienności i porzucenie stereotypu Disneya kojarzonego jedynie z produkcjami dla najmłodszych. Wśród założeń były także zapoznanie środowiska mediów, celebrytów i influencerów z ofertą Disney+ oraz pokazanie, że platforma zawiera różnorodne treści, czym warto zainteresować ich obserwatorów – potencjalnych klientów platformy.

Realizacja: Dzień przed uruchomieniem platformy odbyło się immersyjne wydarzenie skoncentrowane na potencjale viralowym i potrzebach uczestników. Kinogram, położony w industrialnej przestrzeni rozrywkowo-gastronomicznej w Fabryce Norblina, na jeden wieczór zamienił się w aleje dostępnych na platformie filmów i seriali, które w spójny sposób połączyły 6 filarów platformy (Disney, National Geographic, Star Wars, Marvel, Pixar, Star) pod jednym motywem przewodnim: Disney+ District. Goście mieli okazję dosłownie odbyć podróż alejami ekscytującej oferty Disney+. Immersja pozwoliła gościom nie tylko poznać ofertę marki Disney+ w Polsce, lecz także zapewniła niepowtarzalną możliwość spotkania z postaciami znanymi z seriali, filmów i animacji oraz doświadczać klimatu produkcji.

Rezultaty: Ambasadorzy marki pokazali widzom event ze stref oraz stworzonego specjalnie na ich potrzeby studia. W efekcie, w zaledwie trzy godziny stworzyli 214 materiałów o łącznym zasięgu na poziomie 1,28 mln. Stworzona insta-friendly scenografia, sprawiła, że ich widzowie mogli poczuć się, jakby sami byli na tym evencie, a przede wszystkim miała za zadanie sprawić, by wszyscy chcieli tam być.

CACHAREL CAFE AMOR

Rodzaj wydarzenia: event dla mediów i influencerów
Klient: Cacharel L’Oreal
agencja: Walk Events

Data: 10 – 24 maja 2022 r.
Miejsce: Mr. Pancake w Warszawie
Liczba uczestników: 40

Zadaniem stojącym przed realizatorami projektu było wymyślenie niespotykanej promocji, wyróżniającej się na tle innych premier w segmencie kosmetycznym, która miała opierać się na specjalnie skomponowanym menu cateringowym inspirowanym kwiatowo-owocowymi nutami zapachowymi perfum. Założeniem było wyjście poza ramy samego zapachu, poruszenie wyobraźni poprzez oddziaływanie na zmysł węchu, smaku i wzroku. W specjalnie przearanżowanej na ten czas kawiarni Mr. Pancake stworzono przestrzeń pod nazwą Cafe Amor z wyjątkowym menu inspirowanym kolekcją perfum Yes I Am marki Cacharel, które następnie zostało udostępnione Warszawskim Foodies jako tymczasowe menu.
Do projektu wybrano restaurację, która słynie z tego, że przełamuje wszelkie schematy, miejsce oceniane jako kultowe i najbardziej instafrendly w Warszawie. Marka w całości oparta na idei food porn i traktująca jedzenie jako kompleksowe doświadczenie łączące unikalny look i świetny smak. Menu z sukcesem odegrało rolę nośnika informacji o perfumach w relacjach przygotowanych przez media i influencerów, przekazując kluczowe informacje dotyczące produktów, bez potrzeby organizowania tradycyjnego wydarzenia.
 
FULL SOUND ON! END OF SUMMER PARTY BY TIKTOK

Rodzaj wydarzenia: promocja marki
Klient: TikTok CE
Agencja: Allegro Brand Experience Agency

Data: 22 września 2022 r.
Miejsce: Praga Centrum, Warszawa
Liczba uczestników: 400

End of Summer Party było pierwszym wydarzeniem na żywo zorganizowanym przez TikTok CE dla pracowników czołowych domów mediowych w Polsce i CE. Głównym celem eventu było skupienie się na relacjach z partnerami i klientami, a także wzmacnianie i tworzenie nowych relacji biznesowych. TikTok to nie tylko nazwa aplikacji, ale też jej dźwięk, jako nieodłączny element tożsamości marki. Organizatorzy sprawili, że dźwięki i muzyka były głównym elementem wydarzenia. Aby wpłynąć na świadomość marki oraz zapewnić możliwość jak najlepszego doświadczania wartości TikToka atrakcje zostały oparte o najgorętsze w tamtym czasie trendy TikToka. Barmani pomagali gościom w wyborze idealnego drinka na podstawie testu „Jaką jesteś kapibarą?”. Kucharze przygotowywali dania zgodnie z tiktokowymi trendami kulinarnymi, itd. Powstał świat TikToka, w którym wszystkie wirtualne trendy ożywają – coś w rodzaju meta-poziomowej imprezy, w której abstrakcyjne przedmioty, dźwięki, ruchy taneczne i wiele więcej wychodzi z aplikacji, aby goście mogli ich doświadczyć w czasie rzeczywistym. Przeniesiono świat TikToka z aplikacji do offline’u, zapewniając pełny brand experience.

Powery w jedenastej edycji konkursu MP Power Power Awards® zostały wręczone podczas gali MP Power Night.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl