MP Power Awards: laureaci kategorii Event promocja marki B2B
Prezentujemy Złotą Trójkę projektów – laureatów MP Power Awards® w kategorii „Event promocja marki B2B”, czyli zwycięski projekt: Disney+ District oraz dwa nominowane: Cacharel Cafe Amor i Full Sound On! End of Summer Party by TikTok.
Disney+ District, klient: Disney+, agencja: endorfina events >>>
Cacharel Cafe Amor, klient: L’Oréal, Walk PR, agencja: Walk Events >>>
Full Sound On! End of Summer Party by TikTok, klient: TikTok CE, agencja: Allegro Brand Experience Agency >>>
DISNEY+ DISTRICT
Rodzaj wydarzenia: event dla mediów i influencerów
Klient: Disney+
Agencja: endorfina events
Data: 14 czerwca 2022 r.
Miejsce: Kinogram, Fabryka Norblina w Warszawie
Liczba uczestników: 330
Założenia: Celem wydarzenia było uhonorowanie tradycyjnych produkcji Disney, zaznaczenie odmienności i porzucenie stereotypu Disneya kojarzonego jedynie z produkcjami dla najmłodszych. Wśród założeń były także zapoznanie środowiska mediów, celebrytów i influencerów z ofertą Disney+ oraz pokazanie, że platforma zawiera różnorodne treści, czym warto zainteresować ich obserwatorów – potencjalnych klientów platformy.
Realizacja: Dzień przed uruchomieniem platformy odbyło się immersyjne wydarzenie skoncentrowane na potencjale viralowym i potrzebach uczestników. Kinogram, położony w industrialnej przestrzeni rozrywkowo-gastronomicznej w Fabryce Norblina, na jeden wieczór zamienił się w aleje dostępnych na platformie filmów i seriali, które w spójny sposób połączyły 6 filarów platformy (Disney, National Geographic, Star Wars, Marvel, Pixar, Star) pod jednym motywem przewodnim: Disney+ District. Goście mieli okazję dosłownie odbyć podróż alejami ekscytującej oferty Disney+. Immersja pozwoliła gościom nie tylko poznać ofertę marki Disney+ w Polsce, lecz także zapewniła niepowtarzalną możliwość spotkania z postaciami znanymi z seriali, filmów i animacji oraz doświadczać klimatu produkcji.
Rezultaty: Ambasadorzy marki pokazali widzom event ze stref oraz stworzonego specjalnie na ich potrzeby studia. W efekcie, w zaledwie trzy godziny stworzyli 214 materiałów o łącznym zasięgu na poziomie 1,28 mln. Stworzona insta-friendly scenografia, sprawiła, że ich widzowie mogli poczuć się, jakby sami byli na tym evencie, a przede wszystkim miała za zadanie sprawić, by wszyscy chcieli tam być.
CACHAREL CAFE AMOR

Rodzaj wydarzenia: event dla mediów i influencerów
Klient: Cacharel L’Oreal
agencja: Walk Events
Data: 10 – 24 maja 2022 r.
Miejsce: Mr. Pancake w Warszawie
Liczba uczestników: 40
Zadaniem stojącym przed realizatorami projektu było wymyślenie niespotykanej promocji, wyróżniającej się na tle innych premier w segmencie kosmetycznym, która miała opierać się na specjalnie skomponowanym menu cateringowym inspirowanym kwiatowo-owocowymi nutami zapachowymi perfum. Założeniem było wyjście poza ramy samego zapachu, poruszenie wyobraźni poprzez oddziaływanie na zmysł węchu, smaku i wzroku. W specjalnie przearanżowanej na ten czas kawiarni Mr. Pancake stworzono przestrzeń pod nazwą Cafe Amor z wyjątkowym menu inspirowanym kolekcją perfum Yes I Am marki Cacharel, które następnie zostało udostępnione Warszawskim Foodies jako tymczasowe menu.
Do projektu wybrano restaurację, która słynie z tego, że przełamuje wszelkie schematy, miejsce oceniane jako kultowe i najbardziej instafrendly w Warszawie. Marka w całości oparta na idei food porn i traktująca jedzenie jako kompleksowe doświadczenie łączące unikalny look i świetny smak. Menu z sukcesem odegrało rolę nośnika informacji o perfumach w relacjach przygotowanych przez media i influencerów, przekazując kluczowe informacje dotyczące produktów, bez potrzeby organizowania tradycyjnego wydarzenia.
FULL SOUND ON! END OF SUMMER PARTY BY TIKTOK

Rodzaj wydarzenia: promocja marki
Klient: TikTok CE
Agencja: Allegro Brand Experience Agency
Data: 22 września 2022 r.
Miejsce: Praga Centrum, Warszawa
Liczba uczestników: 400
End of Summer Party było pierwszym wydarzeniem na żywo zorganizowanym przez TikTok CE dla pracowników czołowych domów mediowych w Polsce i CE. Głównym celem eventu było skupienie się na relacjach z partnerami i klientami, a także wzmacnianie i tworzenie nowych relacji biznesowych. TikTok to nie tylko nazwa aplikacji, ale też jej dźwięk, jako nieodłączny element tożsamości marki. Organizatorzy sprawili, że dźwięki i muzyka były głównym elementem wydarzenia. Aby wpłynąć na świadomość marki oraz zapewnić możliwość jak najlepszego doświadczania wartości TikToka atrakcje zostały oparte o najgorętsze w tamtym czasie trendy TikToka. Barmani pomagali gościom w wyborze idealnego drinka na podstawie testu „Jaką jesteś kapibarą?”. Kucharze przygotowywali dania zgodnie z tiktokowymi trendami kulinarnymi, itd. Powstał świat TikToka, w którym wszystkie wirtualne trendy ożywają – coś w rodzaju meta-poziomowej imprezy, w której abstrakcyjne przedmioty, dźwięki, ruchy taneczne i wiele więcej wychodzi z aplikacji, aby goście mogli ich doświadczyć w czasie rzeczywistym. Przeniesiono świat TikToka z aplikacji do offline’u, zapewniając pełny brand experience.
Powery w jedenastej edycji konkursu MP Power Power Awards® zostały wręczone podczas gali MP Power Night.