Spot „Superbohaterowie” w kampanii „Twoje Tak Ma Moc!” z Rebelia Media
W ramach akcji społeczno-edukacyjnej „Twoje Tak Ma Moc!” powstał spot mający na celu edukację i zmianę postrzegania w temacie transplantacji dziecięcych. Za jego kreację i produkcję dla Fundacji BGK odpowiadała Rebelia Media Group.
Spot zatytułowany „Superbohaterowie”, stawia sobie za zadanie odczarowanie tematu transplantacji narządów u dzieci i otwarcie dyskusji na ten ważny temat w społeczeństwie. Jak podkreślają twórcy spotu, zdobywanie wiedzy na temat tego procesu jest kluczowe, aby wspierać rodziny, dzieci biorców oraz tych, którzy podejmują trudną decyzję o donacji narządów.
Film opowiada historię z perspektywy dziewczynki, która była biorcą narządu i z wdzięcznością zwraca się do rodziców chłopca, którzy podarowali jej drugie życie. Obraz jest nasycony emocjami i odzwierciedla prawdziwe historie życia i nadziei. Ukazuje, jak dzieci – biorcy są wdzięczne rodzicom innych dzieci, którzy podarowali im narząd swoich dzieci, aby mogły żyć dalej. Poprzez przekazanie tych emocji, twórcy spotu starają się pokazać, że każdy akt donacji narządów jest aktem wyjątkowej odwagi i miłości bliźniego.
„Twoje Tak ma Moc!” to wieloetapowa akcja świadomościowa i edukacyjna poruszająca tematykę transplantacji dziecięcych. Pomysłodawcą i organizatorem akcji jest Fundacja BGK. Projekt prowadzony jest we współpracy z Śląskim Centrum Chorób Serca w Zabrzu. Kampania została nagrodzona Powerem w dziesiątej edycji konkursu MP Power Awards®.
Za produkcję spotu odpowiadała agencja Rebelia Media Group, za scenariusz i reżyserię – Piotr Tołoczko. „Superbohaterowie” to efekt kilku miesięcy pracy zespołu oraz wsparcia od rodziców i dzieci biorców, którzy podzielili się swoimi doświadczeniami.
Twórcy spotu zapraszają do podzielenia się spotem w mediach społecznościowych, aby przyczynić się do szerzenia tej ważnej wiadomości i inspirować innych do działania.