MP Power Awards: laureaci kategorii Event edukacja

Zwycięzca MP Power Award w kategorii Event edukacja:  Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii 2022
Na zdjęciu: Zwycięzca MP Power Award w kategorii Event edukacja: Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii 2022

Prezentujemy Złotą Trójkę projektów – laureatów MP Power Awards® w kategorii „Event edukacja”, czyli zwycięski projekt: Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii 2022 oraz dwa nominowane: #HackEdu by GovTech i BGK TV.
 
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii 2022, klient: Fundacja Zwolnieni z Teorii, agencja: Idea Creative Group >>>
#HackEdu by GovTech, klient: GovTech Polska, agencja: Ibento >>>
BGK TV, klient: BGK, agencja: Live Age >>>
 
WIELKI FINAŁ OLIMPIADY ZWOLNIENI Z TEORII 2022

Rodzaj wydarzenia: Gala połączona ze stoiskami targowymi partnerów
Klient: Fundacja Zwolnieni z Teorii
Agencja: Idea Creative Group

Data: 19 maja 2022 r.
Miejsce: Tor Wyścigów Konnych Służewiec, Warszawa
Liczba uczestników: 2700


Założenia: Do tej pory w ramach Olimpiady Zwolnieni z Teorii (ZzT) uczniowie stworzyli ponad 4,5 tys. projektów społecznych. Wielki Finał miał na celu świętowanie sukcesów olimpiady z finalistami, nauczycielami, dyrektorami, partnerami oraz społecznością ZzT.
W trakcie znalazło się też miejsce na wyróżnienie szkół, które wspierają proobywatelską postawę uczniów poprzez docenienie Nauczycieli „Zwolnieni z Teorii” i ogłoszenie Rankingu Szkół „Zwolnieni z Teorii”.

Realizacja: Wielki Finał pierwszy raz od dwóch lat zorganizowany został w wersji offline, tym samym, wyjątkowo był wydarzeniem adresowanym nie tylko do finalistów obecnej VIII edycji olimpiady, ale też do finalistów trzech poprzednich. Na wydarzeniu równolegle działały dwie sceny: Scena Główna oraz Scena Pitch Contest. W finale Pitch Contest uczestnicy obecni na wydarzeniu wybrali laureatów za pomocą głosowania na żywo. Dodatkowo zostały utworzone strefy towarzyszące: strefa chillout, strefa merch, strefa najlepszych projektów, strefa food truck. Odpowiednia koordynacja wydarzenia przy takiej liczbie osób była podstawą do jego sukcesu. Przy wydarzeniu pracowało kilkaset osób.

Rezultaty: Na Gali pojawiło się 2700 uczestników. Finał w 2022 roku okazał się rekordowy pod względem frekwencji. Istotne, okazało się utworzenie wspomnianych stref, co zapewniło znacznie większą przestrzeń do wymiany doświadczeń między uczestnikami oraz do spotkania wyjątkowych ludzi, którzy wspólnie działają dla dobra swojego otoczenia.
 
#HACKEDU BY GOVTECH

Rodzaj wydarzenia: Hackathon edukacyjny
Klient: GovTech Polska
Agencja: Ibento

Data: listopad 2022
Miejsce: Tauron Arena, Kraków
Liczba uczestników: 300
 
#HackEdu to wyzwanie, które daje młodym ludziom realny wpływ na sposób, w jaki ma być przekazywana wiedza przy użyciu nowoczesnych technologii. Wydarzenie było największym stacjonarnym hackathon’em w Europie. Po raz pierwszy w tym samym czasie i w tym samym miejscu zorganizowano wyzwanie dla uczniów szkół podstawowych, czyli #HackEdu. Zadanie „Moja lekcja w szkole jutra” polegało na stworzeniu przez uczniów wymarzonej lekcji z wykorzystaniem sprzętu z katalogu wyposażenia Laboratoriów Przyszłości. Najlepsze zespoły z każdej kategorii otrzymały Puchar Ministra Edukacji i Nauki. W programie wydarzenia oprócz pracy zespołów nad projektami przewidziano warsztaty dla nauczycieli, wystąpienia ekspertów, konkursy z nagrodami, stoiska partnerów, strefę VR, strefę gier oraz strefę chillout. Wyzwaniem dla organizatora było nie tylko zaplanowanie eventu, ale także montaż, który trwał 24 godziny i pracowało przy nim ponad 300 osób. 800 mkw. scenografii eventowej zostało wyprodukowane specjalnie na potrzeby wydarzenia. Do stworzenia strefy, gdzie uczniowie wykonywali swoje zadania, wykorzystano 82 stoły oraz 300 krzeseł, a na stanowiska zapewniono sprzęt elektroniczny m.in.: 30 ekranów wraz z laptopami, 20 tabletów, głośniki, słuchawki, kamerki, wskaźniki laserowe.
 
BGK TV
Rodzaj wydarzenia: Cykl wydarzeń online
Klient: BGK
Agencja: Live Age

Data: wrzesień 2022 – luty 2023
Miejsce: online
Liczba uczestników: 2000


Celem projektu było przybliżenie blisko dwóm tysiącom pracowników BGK, jego strategii na lata 2021 – 2025. Grupą docelową projektu byli wszyscy pracownicy BGK. Jest to liczna i bardzo zróżnicowana grupa pracowników, którzy zlokalizowani są w centrali w Warszawie (większość) oraz w 16 oddziałach regionalnych, a także w czterech przedstawicielstwach zagranicznych. Aby trafić do tak szerokiego i zdywersyfikowanego grona odbiorców, został wybrany pomysł inspirowany formatem, który sprawdził się w milionach domów na całym świecie. Łączy poważną tematykę z lekką, budującą społeczność formą. Jest zrozumiały dla wszystkich. Tak powstała telewizja bankowa BGK TV, czyli seria krótkich, 20-minutowych odcinków z bogatą formą, różnorodną ramówką i dynamicznym przekazem. Każdy z pięciu odcinków pierwszej serii poświęcony jest jednemu z pięciu filarów strategii banku. Ważną częścią strategii komunikacyjnej było włączenie pracowników jako współtwórców i prowadzących – co zwiększyło zainteresowanie. Witrynę odwiedziło 97,45 proc. pracowników i zrobili to łącznie ponad 5500 razy. Audyt komunikacji wewnętrznej potwierdził skuteczność projektu: 97 proc. respondentów zadeklarowało znajomość strategii banku.

Powery w jedenastej edycji konkursu MP Power Power Awards® zostały wręczone podczas gali MP Power Night.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl
30.06.2025 – 30.06.2025