Jubileusz 100-lecia Phoenix Contact ze Stereomatic Agency Group

100-lecie Phoenix Contact: event skierowany do klientów B2B w Hotelu Double Tree By Hilton w Łodzi
Na zdjęciu: 100-lecie Phoenix Contact: event skierowany do klientów B2B w Hotelu Double Tree By Hilton w Łodzi

Wrocławska agencja eventowa Stereomatic zaplanowała i kompleksowo zorganizowała dwa eventy w ramach polskich obchodów 100-lecia Phoenix Contact – światowego lidera techniki połączeń, elektroniki i automatyki przemysłowej.
 
Pierwsze wydarzenie, którego scenariusz został ściśle powiązany z polityką employer brandingową firmy, odbyło się 28 i 29 września w Ostoi Chobienice i był skierowany do pracowników centrali firmy w Polsce.
Punktem kulminacyjnym eventu, którego celem było zbudowanie wyjątkowych doświadczeń, a także integracja i współpraca pomiędzy uczestnikami, była stworzona specjalnie na potrzeby wydarzenia gra fabularna. Podczas niej uczestnicy wydarzenia „przenieśli się” 100 lat w przeszłość, aby „spotkać się” z założycielem firmy Hugo Knümannem, a także jego współpracownikami.
Podczas kilkugodzinnej zabawy pracownicy firmy musieli rozwiązać zagadkę kradzieży firmowego patentu, bez którego odzyskania firma Phoenix Contact nie mogłaby świętować 100-lecia istnienia. Nagrodą dla uczestników były warsztaty kulinarne poprowadzone przez Karola Okrasę.
 
Drugi event, który odbył się 12 października w Hotelu Double Tree By Hilton w Łodzi, był skierowany do klientów B2B, a jego forma została w całości powiązana ze strategią komunikacyjną firmy.
Wydarzenie, które poprowadził Marcin Prokop, zostało podzielone na dwie części. W pierwszej, która zakończyła się panelem dyskusyjnym, swoje prezentacje dotyczące wartości, przywództwa oraz AI przedstawili eksperci ICAN Institute.
W drugiej uczestnicy wydarzenia mogli zagłębić się w historię firmy, biorąc udział w wyjątkowym, 90-minutowym widowisku „Kamienie Milowe Phoenix Contact”, wyprodukowanym specjalnie na potrzeby wydarzenia.
Na spektakl składał się podzielony na historyczne dekady 30-minutowy film, w którym pokazano ważne wydarzenia z życia firmy, a także istotne wydarzenia społeczne, ekonomiczne, polityczne i kulturowe, które miały miejsce w danych okresach w Polsce i na świecie.
Komentarzem do poszczególnych „kamieni” były zaaranżowane na potrzeby eventu utwory m.in. Elvisa Presleya, Czesława Niemena, Led Zeppelin, Bruno Marsa, czy Kriss Kross, które od strony tanecznej i wokalnej zaprezentował legnicki Teatr Avatar.  
 
Za koncepcję i organizację projektu, który był przygotowywany blisko rok, odpowiedzialność wziął Damian Haftkiewicz (CEO / niszczyciel konwencji w Stereomatic), którego wspierała Kamila Watras-Haftkiewicz (CFO / lodołamacz schematów) oraz Piotr Kowalczyk (opiekun klienta / eskortowiec akcji). Łącznie w organizację dwóch wydarzeń zaangażowanych było ponad 100 osób.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl