Superbet przeskoczy skocznie? Współpraca marki z Polskim Związkiem Narciarskim

Pełne atrakcji strefy kibica pod skoczniami, współpraca z animatorami publiczności, Hejt Park z Adamem Małyszem w Kanale Sportowym, współpraca z Jakubem Kotem i konkursy. Superbet, wicelider polskiego rynku bukmacherskiego online jest sponsorem Polskiego Związku Narciarskiego i prowadzi działania związane z PolSKIm Turniejem. Za organizację strefy kibica odpowiada El Padre.
 
Superbet postawił na kompleksowe działania, które mają na celu maksymalizację korzyści – jak podkreśla, nie tylko dla marki, ale przede wszystkim dla kibiców – płynących ze współpracy bukmachera z Polskim Związkiem Narciarskim.
 
– Działamy szeroko, włączając zarówno akcje brandowe, CSR, jak również promocje produktowe czy szerokie działania w digitalu. Będzie nas widać pod skoczniami, w internecie, na ulicach miast, w których odbędą się konkursy, a także – oczywiście – w telewizji i na YouTube. Na pewno wspólnie z PZN damy widzom dużo dobrej zabawy – podkreśla Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska.
 
Dzięki partnerstwom bukmachera z PZN i Kanałem Sportowym w niedawnym „Hejt Parku” pojawił się Adam Małysz, prezes Polskiego Związku Narciarskiego. W rozmowie z Tomaszem Smokowskim podzielił się swoimi wspomnieniami, anegdotami, a także analizą obecnej sytuacji w polskich skokach.



– Konkursy w Polsce są wspaniałe, doping jest dla wszystkich zawodników. Czy na belce siedzi Kazach, Ukrainiec, Francuz czy Polak, to wrzawa jest niesamowita. Wystarczy wyjść na balkon w hotelu, żeby usłyszeć tumult, każdy to lubi. Po to się trenuje na co dzień, żeby poczuć tę energię, to dodaje skrzydeł! Zakopane, obok Planicy, Willingen czy Oberstdorfu, to zawody, w których po prostu trzeba wystartować. Niepowtarzalna atmosfera przed skocznią, pod skocznią, po skoczni, to po prostu trzeba zobaczyć i poczuć – podkreśla Jakub Kot, ekspert, były skoczek narciarski oraz influencer, którego współpraca z bukmacherem pozwala Superbetowi regularnie tworzyć treści dla sympatyków narciarstwa. Bukmacher postawił też na współpracę z największym branżowym portalem skijumping.pl, docierając bezpośrednio do najbardziej zaangażowanych fanów zimowego sportu numer 1 w Polsce.
 
– W Wiśle, Szczyrku i Zakopanem wszystkich kibiców zapraszamy do naszych pełnych atrakcji stref, w których będą mogli spróbować swoich sił w sportowych wyzwaniach, a także zgarnąć praktyczne gadżety, które umilą dopingowanie skoczków. Będziemy też współtworzyć całą oprawę i dobrą zabawę pod Wielką Krokwią, ponownie jako partner Crowd Supporters, grupą odpowiedzialną za to, że zabawa pod skocznią w Zakopanem należy do najlepszych w całym cyklu Pucharu Świata. Włączymy się do tworzenia tej niepowtarzalnej atmosfery – deklaruje Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.


W ramach Supergame, darmowego konkursu typerskiego free to play, ci, którzy najlepiej przewidzą wyniki konkursów w ramach PolSKIego Turnieju, będą mogli wygrać łącznie 150 000 złotych. Na zwycięzcę czeka też Fiat 500, którym przez rok będzie mógł – lub mogła – jeździć zupełnie za darmo.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl
03.07.2025 – 03.07.2025