Imagine Nation dla Wella Company Polska

Dusseldorf, Mediolan, Warszawa, Paryż i Ateny – tak wyglądała międzynarodowa trasa Wella Company. Celem trasy była „celebracja” farby Illumina Color od Wella Professionals. Na polskim i europejskim rynku produkt właśnie zadebiutował w nowej szacie graficznej. Wydarzenie #Illuminight by Wella na zlecenie Wella Company Polska zostało zorganizowane przez agencję Imagine Nation.
 
Gościem specjalnym #Illuminight by Wella był Romeu Felipe, globalny ambasador Wella Professionals, edukator i twórca unikatowej techniki #Illuminage. Romeu jest znany na całym świecie – jego prace śledzi ponad dwa miliony followersów na Instagramie, podziwiając tysiące koloryzacji, pełnych lekkości i światła. W ciągu swojej 20-letniej kariery z Wellą wyszkolił ponad 25 tys. stylistów, aby finalnie stać się ambasadorem i móc realizować się w edukacji na całym świecie. 27 marca efekty pracy farbą Illumina Color zostały zaprezentowane podczas masterclass Look&learn oraz specjalnego pokazu Romeu Felipe.
 
Na scenie pojawił się także Wella Artistic Team – grupa ambasadorów marki Wella Professionals z Polski – najbardziej kreatywni styliści, którzy poprzez swoje projekty artystyczne wyznaczają standardy sztuki fryzjerskiej. W skład Wella Artistic Team wchodzą Małgorzata Babicz, Paweł Babicz, Piotr Kmiecik, Damian Witkowski, Piotr Adaszkiewicz i Tymek Pięta. Kolejnym punktem programu Wella Illumina Night był pokaz umiejętności czterech reprezentantów grupy Illumina Rising Artists pochodzących z Malty, Litwy, Rumunii i Bośni. Na scenie odbyło się także wręczenie statuetek finalistom lokalnych edycji konkursu National Trend Vision Award w trzech kategoriach.
 
 – Podczas tworzenia konceptu kreatywnego #IllumiNight by Wella zależało nam na tym, aby każdy, skrupulatnie dobrany element wieczoru przywodził gościom na myśl lekkość powiewających, mieniących się kolorami włosów. Lekkość ta została podkreślona zarówno w delikatnie poruszającym się nad sceną materiale, oświetleniu w pastelowych odcieniach czy w strojach modelek, w większości zaprojektowanych przez polskiego projektanta, Macieja Zienia. Zależało nam, aby wspomniana idea zawarta w scenografii została skomponowana tak, aby podkreślała piękno i wyjątkowość show odbywającego się na scenie, a nie przyćmiewała go. Aby dekoracje współgrały z jego dynamiką, zwracając uwagę widowni na każdy, nawet najmniejszy szczegół prezentowanej sztuki fryzjerskiej – mówi Kamila Sabała, creative manager, Imagine Nation.
 
– Przygotowanie międzynarodowego wydarzenia, na którym pojawia się ponad 700 gości z 22 krajów jest wyzwaniem wymagającym bezbłędnego zarządzania. By zapewnić sukces i płynny przebieg wydarzenia należy pomyśleć absolutnie o każdym aspekcie, który potencjalnie może wpłynąć na doświadczenia gości. Począwszy od programu, logistyki, poprzez komunikację aż do zapewnienia bezpieczeństwa. Egzekucja każdego uprzednio zaplanowanego etapu i zestawienie kilku, niezależnych międzynarodowych grup w jedno wspólne show wymagało od nas dużej uwagi i holistycznego podejścia. Przez cały ten proces wspólnie z naszym partnerem, agencją Imagine Nation, przeszliśmy ramię w ramię, by finalnie stworzyć spektakularne wydarzenie, o którym jeszcze długo będzie się mówić – mówi Adrianna Kuźnar, education associate director Eastern Europe & CIS, Wella Company.
 
– Czterogodzinne show, składające się z kilku mniejszych pokazów, przygotowanych łącznie przez 11 artystów, trzy prowadzące i 21 modelek – tu nie może być wpadek czy przestojów. Przygotowanie tak wymagającego i złożonego wydarzenia to długi proces, a ten trwał kilkanaście tygodni. Od początku współpracy z klientem zawsze stawiamy na otwartą i szczerą komunikację. I tak było przy realizacji #IllumiNight by Wella. Wspólnie wypracowaliśmy koncepcję eventu, która dała wyjątkowe doznania i pozostanie na długo niezapomnianym doświadczeniem. Wella Company to wspaniały, konkretny partner, który wie, czego chce, ale zarazem pozostaje otwarty na naszą nieograniczoną wyobraźnię. Satysfakcjonującym było obserwować wspólną pracę obu podmiotów, Wella Company i Imagine Nation, które działają w imieniu jednego celu. Mają to samo flow, energię i czują ten sam lifestyle. A o zespołowości finalnie są te realizacje. Kiedy każda osoba zaangażowana w event zna swoje zadania, skrupulatnie je wypełnia, ale ma też oczy dookoła głowy i czuje odpowiedzialność za każdy element show. W tym miejscu chciałabym wymienić Magdę Kozicką, która odpowiedzialna była za reżyserię, oraz Martę Zawistowską, Dominikę Śliwę i Agnieszkę Falanę, które otoczyły opieką cały backstage, od hospitality po make up i catering. Zapewniło to spokój w teamie i płynność realizacji – podsumowuje Małgorzata Kaczmarska, project manager, Imagine Nation.        
Wydarzenie odbyło się w warszawskim ATM Studio.

#Illuminight by Wella było pierwszą realizacją we współpracy Wella Company z Imagine Nation.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl