MP Power Awards 2023: laureaci kategorii Event integracja
Prezentujemy Złotą Trójkę projektów – laureatów 12. edycji MP Power Awards® w kategorii „Event integracja”, czyli zwycięski projekt: Be Like a Star oraz dwa finałowe projekty: McDonald’s Christmas Party i XII Olimpiadę Alior Banku.
Be Like a Star, klient: Coloplast Business Centre, agencja: In Spe grupa marketingowa >>>
McDonald’s Christmas Party, klient: McDonald's Polska, agencja: El Padre >>>
XII Olimpiada Alior Banku, klient: Alior Bank, agencja: TRS >>>
BE LIKE A STAR
Klient: Coloplast Business Centre
Agencja: In Spe grupa marketingowa
Data: 21 kwietnia 2023
Miejsce: KIA Polmotor, Szczecin
Liczba uczestników: 500
Założenia Celem projektu była integracja pracowników i likwidacja barier wynikających z zajmowania przez nich różnych stanowisk w firmie, wzmocnienie wewnętrznego marketingu, a także przełamanie monotonii spotkań firmowych, wzbudzenie zainteresowania pracowników wydarzeniami wewnątrz organizacji, ich angażowanie w tworzenie historii firmy oraz umożliwienie doświadczenia przygody życia.
Realizacja Wydarzenie łączyło integrację, team building i kreowanie pozytywnych emocji. Pracownicy firmy Coloplast wcielili się w role gwiazd estrady z lat 80. i 90 i przedstawili na scenie show w klimacie disco. Do castingu mógł zgłosić się każdy pracownik, a jury wyłoniło osiem osób z różnych działów. Wybrani pracownicy przez ponad miesiąc byli pod opieką specjalistów od choreografii, aby perfekcyjnie odwzorować oryginalne gwiazdy, których role odgrywali. Wybrani pracownicy wzięli również udział w sesji zdjęciowej. Wystylizowano ich w klimacie disco, nie zdradzając jednak ich tożsamości. Wielkoformatowe plakaty z ich wizerunkiem pojawiły się na evencie, co wzbudziło ciekawość gości. Podczas eventu pracownicy odegrali kultowe teledyski z tamtego okresu, wcielając się w postacie z epoki.
Rezultaty Projekt pokazał ogromny potencjał kreatywny tkwiący w osobach, które na co dzień wykonują rutynową pracę. Znalazł on wyraz w wykonywanym przez nie tańcu, w aktorskim warsztacie, kostiumach, indywidualnym aranżu oraz oryginalnym wizerunku, stworzonym osobno dla każdego występującego. Determinacja i odwaga „artystów” sprawiły, że projekt stał się nie tylko hitem korporacyjnych eventów, ale prawdziwą artystyczną podróżą, która pozostawiła trwały ślad w historii firmy Coloplast.
MCDONALD'S CHRISTMAS PARTY

Klient: McDonald's Polska
Agencja: El Padre
Data: 15 grudnia 2023
Miejsce: Trybuna II Toru Wyścigów Konnych Służewiec
Liczba uczestników: 600
McDonald's Christmas Party było spotkaniem wieńczącym miniony rok, adresowanym do pracowników Centrum Serwisowego (biura) i franczyzobiorców wraz z osobami towarzyszącymi oraz wybranych dostawców, stanowiące formę podziękowania i doceniania wszystkich, którzy pracują na rzecz firmy. Scenografia wydarzenia przedstawiała ośnieżone szczyty górskie, porośnięte choinkami, i składały się na nią takie elementy jak parkiet taneczny stylizowany na lodowisko, jarmark świąteczny, sanie z reniferem, fotobudka z akcesoriami oraz fotobudka 360 w namiocie kulistym a także fotospot z widokiem na całe wydarzenie. Uczestnicy eventu mogli podróżować prawdziwą kolejką oraz wysyłać kartki do świętego Mikołaja. W programie artystycznym wziął udział Sławomir Uniatowski, zespół coverowy oraz zespół taneczny, a ich występy stylizowane były na teledyski do światowych świątecznych hitów. Wydarzenie prowadził Jarosław Kuźniar. W programie była także licytacja charytatywna oraz wręczenie nagród pracownikom.
XII OLIMPIADA ALIOR BANKU

Klient: Alior Bank
Agencja: TRS
Data: 22-24 września 2023
Miejsce: Mikołajki
Liczba uczestników: 550
Wydarzenie, odbywające się w dwóch lokalizacjach, zostało zorganizowane na wzór prawdziwych igrzysk olimpiskich i rozpoczęło się zapaleniem znicza. Jego uczestnicy, pracownicy Alior Banku, wzięli udział w dziewięciu dyscyplinach sportowych indywidualnych i zespołowych (40 drużyn), takich jak piłka nożna, siatkówka, koszykówka, tenis stołowy, badminton, biegi i wyścigi na rowerach. Odbywały się rozgrywki e-sportowe, szachowe, rywalizacja w dartach oraz zawody Strongman i Strongwoman. Zmagania na żywo relacjonował znany komentator sportowy. Zawodnicy na rowerach stacjonarnych mogli charytatywnie kręcić kilometry, wspierając darowiznę banku na rzecz paraolimpijczyków. Rozdano 100 medali. Wydarzenie zakończyła uroczysta kolacja połączona z dekoracją zwycięzców. Celem eventu była zarówno promocja zdrowego stylu życia i budowanie przyjaznej atmosfery w pracy jak i zwiększenie identyfikacji z marką firmy oraz pokazanie Alior Banku jako pracodawcy, który dba o pracowników.
ZOBACZ RELACJE Z FINAŁU 12. EDYCJI MP POWER AWARDS®