MP Power Awards 2023: laureaci kategorii Event integracja

Zwycięzca MP Power Award w kategorii „Event integracja”: Be Like a Star
Na zdjęciu: Zwycięzca MP Power Award w kategorii „Event integracja”: Be Like a Star

Prezentujemy Złotą Trójkę projektów – laureatów 12. edycji MP Power Awards® w kategorii „Event integracja”, czyli zwycięski projekt: Be Like a Star oraz dwa finałowe projekty: McDonald’s Christmas Party i XII Olimpiadę Alior Banku.
 
Be Like a Star, klient: Coloplast Business Centre, agencja: In Spe grupa marketingowa >>>
McDonald’s Christmas Party, klient: McDonald's Polska, agencja: El Padre >>>
XII Olimpiada Alior Banku, klient: Alior Bank, agencja: TRS >>>
 
BE LIKE A STAR

Klient: Coloplast Business Centre
Agencja: In Spe grupa marketingowa

Data: 21 kwietnia 2023
Miejsce: KIA Polmotor, Szczecin
Liczba uczestników: 500


Założenia Celem projektu była integracja pracowników i likwidacja barier wynikających z zajmowania przez nich różnych stanowisk w firmie, wzmocnienie wewnętrznego marketingu, a także przełamanie monotonii spotkań firmowych, wzbudzenie zainteresowania pracowników wydarzeniami wewnątrz organizacji, ich angażowanie w tworzenie historii firmy oraz umożliwienie doświadczenia przygody życia. 
 
Realizacja Wydarzenie łączyło integrację, team building i kreowanie pozytywnych emocji. Pracownicy firmy Coloplast wcielili się w role gwiazd estrady z lat 80. i 90 i przedstawili na scenie show w klimacie disco. Do castingu mógł zgłosić się każdy pracownik, a jury wyłoniło osiem osób z różnych działów. Wybrani pracownicy przez ponad miesiąc byli pod opieką specjalistów od choreografii, aby perfekcyjnie odwzorować oryginalne gwiazdy, których role odgrywali. Wybrani pracownicy wzięli również udział w sesji zdjęciowej. Wystylizowano ich w klimacie disco, nie zdradzając jednak ich tożsamości. Wielkoformatowe plakaty z ich wizerunkiem pojawiły się na evencie, co wzbudziło ciekawość gości. Podczas eventu pracownicy odegrali kultowe teledyski z tamtego okresu, wcielając się w postacie z epoki.

Rezultaty Projekt pokazał ogromny potencjał kreatywny tkwiący w osobach, które na co dzień wykonują rutynową pracę. Znalazł on wyraz w wykonywanym przez nie tańcu, w aktorskim warsztacie, kostiumach, indywidualnym aranżu oraz oryginalnym wizerunku, stworzonym osobno dla każdego występującego. Determinacja i odwaga „artystów” sprawiły, że projekt stał się nie tylko hitem korporacyjnych eventów, ale prawdziwą artystyczną podróżą, która pozostawiła trwały ślad w historii firmy Coloplast.
 
MCDONALD'S CHRISTMAS PARTY

Klient: McDonald's Polska
Agencja: El Padre

Data: 15 grudnia 2023
Miejsce: Trybuna II Toru Wyścigów Konnych Służewiec
Liczba uczestników: 600

McDonald's Christmas Party było spotkaniem wieńczącym miniony rok, adresowanym do pracowników Centrum Serwisowego (biura) i franczyzobiorców wraz z osobami towarzyszącymi oraz wybranych dostawców, stanowiące formę podziękowania i doceniania wszystkich, którzy pracują na rzecz firmy. Scenografia wydarzenia przedstawiała ośnieżone szczyty górskie, porośnięte choinkami, i składały się na nią takie elementy jak parkiet taneczny stylizowany na lodowisko, jarmark świąteczny, sanie z reniferem, fotobudka z akcesoriami oraz fotobudka 360 w namiocie kulistym a także fotospot z widokiem na całe wydarzenie. Uczestnicy eventu mogli podróżować prawdziwą kolejką oraz wysyłać kartki do świętego Mikołaja. W programie artystycznym wziął udział Sławomir Uniatowski, zespół coverowy oraz zespół taneczny, a ich występy stylizowane były na teledyski do światowych świątecznych hitów.  Wydarzenie prowadził Jarosław Kuźniar. W programie była także licytacja charytatywna oraz wręczenie nagród pracownikom.
 
XII OLIMPIADA ALIOR BANKU

Klient: Alior Bank
Agencja: TRS

Data: 22-24 września 2023
Miejsce: Mikołajki
Liczba uczestników: 550

Wydarzenie, odbywające się w dwóch lokalizacjach, zostało zorganizowane na wzór prawdziwych igrzysk olimpiskich i rozpoczęło się zapaleniem znicza. Jego uczestnicy, pracownicy Alior Banku, wzięli udział w dziewięciu dyscyplinach sportowych indywidualnych i zespołowych (40 drużyn), takich jak piłka nożna, siatkówka, koszykówka, tenis stołowy, badminton, biegi i wyścigi na rowerach. Odbywały się rozgrywki e-sportowe, szachowe, rywalizacja w dartach oraz zawody Strongman i Strongwoman. Zmagania na żywo relacjonował znany komentator sportowy. Zawodnicy na rowerach stacjonarnych mogli charytatywnie kręcić kilometry, wspierając darowiznę banku na rzecz paraolimpijczyków. Rozdano 100 medali. Wydarzenie zakończyła uroczysta kolacja połączona z dekoracją zwycięzców. Celem eventu była zarówno promocja zdrowego stylu życia i budowanie przyjaznej atmosfery w pracy jak i zwiększenie identyfikacji z marką firmy oraz pokazanie Alior Banku jako pracodawcy, który dba o pracowników.

ZOBACZ RELACJE Z FINAŁU 12. EDYCJI MP POWER AWARDS®

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl