Zaskakujący PRO8L3M na 7. urodzinach agencji 2KOMA7

fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Natalia Poniatowska
fot. Anna Zarzycka
fot. Anna Zarzycka
fot. Anna Zarzycka
fot. Anna Zarzycka
fot. Anna Zarzycka
fot. Anna Zarzycka
fot. Anna Zarzycka
fot. Anna Zarzycka
fot. Anna Zarzycka
fot. Anna Zarzycka
fot. Anna Zarzycka
fot. Anna Zarzycka
fot. Anna Zarzycka
fot. Anna Zarzycka

W Muzeum Historii Polski na warszawskiej Cytadeli agencja 2KOMA7 świętowała swoje 7. urodziny z mocnym muzycznym uderzeniem. Na ponad 500 gości w ustalonej przez dress code czerni czekał PRO8L3M z pierwszym koncertem w ramach premierowego formatu – Director’s Cut.
 
Specjalnie dla gości agencji, PRO8L3M zaprezentował swój nowy format koncertowy „Director’s Cut”. To seria będąca podróżą przez 10 lat twórczości PRO8L3MU i ich filmowych inspiracji. Koncert był więc nie tylko muzyczną retrospektywą dla fanów zespołu, ale i dużą niespodzianką dla miłośników filmowo-serialowych klasyków. VHS-y, kultowe klipy czy sceny z filmów – Director’s Cut to okazja, by zobaczyć PRO8L3M w nieco innej odsłonie.
 
 – W życiu najważniejsze są emocje – mówi Ewelina Spólna, właścicielka agencji 2KOMA7. – Tych emocji nigdy nie brakowało. Przez 7 lat obecności na rynku to właśnie one były stałym budulcem relacji z klientami i partnerami. Komunikacja, kompetencje i ogromne doświadczenie to fundamenty, które w połączeniu z emocjami tworzą core działalności zgodny z filozofią agencji. Natomiast odwaga i oryginalność pozwalają na tworzenie projektów, które zostawiają coś więcej… jakość przeżytych doświadczeń. Dowodem na to był właśnie jubileusz agencji – podsumowuje Ewelina Spólna.

Przez siedem lat swojej działalności na rynku agencja zbudowała duże portfolio współpracujących z nią marek, są w nim m.in. L’Oréal Polska, Carlsberg Polska, Aperol, Rémy Cointreau, CEDC International oraz TIDAL Polska. Agencja kompleksowo zajmuje się wizerunkiem swoich klientów - opracowuje strategie komunikacji, realizuje kampanie reklamowe w digitalu i social mediach, przygotowuje PR stuntsy, organizuje eventy, prowadzi biura prasowe oraz zajmuje się influencer marketingiem.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl