Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl

Cztery dni, ponad 300 osób oraz program wypełniony dyskusjami, szkoleniami i rozrywką – doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, która w tym roku odbyła się na greckiej wyspie Kos.
 
Doroczna konferencja sieci franczyzowej na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń Wakacje.pl. Miejsce spotkania za każdym razem jest inne, ale program stały. Główne punkty są dwa: konferencja, na której podsumowywany jest poprzedni rok i przedstawiane są plany na kolejny oraz gala połączona z wręczeniem nagród dla najlepszych salonów. To również okazja, by w mniej formalnej atmosferze przedstawiciele biur franczyzowych mogli porozmawiać z członkami zarządu Wakacje.pl i pracownikami centrali.

– Doroczna konferencja sieci to nie tylko tradycja, to przede wszystkim moment, by spotkać się na żywo, porozmawiać o sukcesach i wyzwaniach. Rynek ewoluuje, ale jedno pozostaje niezmienne – klienci, mimo coraz większego doświadczenia w podróżowaniu, nadal chętnie korzystają z usług biur stacjonarnych, a to podstawa do dalszego rozwoju tego kanału dystrybucji – uważa Wioletta Zarzycka, dyrektorka sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.
 
Przygotowanie spotkania to wyzwanie, w które zaangażowanych jest zawsze kilka departamentów – od Departamentu Produktu, przez Departament Marketingu po Departament HR i Administracji.
– Przygotowania trwają co najmniej kilka tygodni i nie inaczej było w tym roku. Choć podstawą programu są konferencja i gala połączona z wręczaniem nagród, zawsze staramy się maksymalnie uatrakcyjnić pobyt, by tych kilka wspólnych dni przyniosło korzyść biznesową, ale było też czasem odpoczynku, zabawy i integracji – zaznacza Grażyna Mulawa, head of trade marketing w Wakacje.pl.

W czasie tegorocznego pobytu uczestnicy mogli wziąć udział w aktywnościach team-buildingowych, zwiedzić Kos w czasie wycieczki fakultatywnej, ale też podyskutować z pracownikami centrali w trakcie rozmów stolikowych. W programie znalazły się szkolenia prowadzone przez firmowych ekspertów oraz wystąpienie motywacyjne, które było jednym z elementów konferencji.

Sieć franczyzowa Wakacje.pl może pochwalić się wieloma sukcesami – najlepsze biura zostały nagrodzone w czasie uroczystej gali, którą w tym roku poprowadziła Dorota Gardias. Muzyczną gwiazdą wieczoru był Danzel – mzabawa przy jego koncercie, ale także przy muzyce serwowanej przez DJ’a Wiśnię trwała do późnych godzin nocnych.
Salony franczyzowe Wakacje.pl osiągają bardzo wysokie wyniki NPS – wskaźnika określającego gotowość do polecania usług danej firmy innym. – Wakacyjni doradcy doskonale potrafią dobrać ofertę do potrzeb klientów. Dzięki doświadczeniu zdobywanemu w czasie wyjazdów służbowych i prywatnych, ale też dobremu zwyczajowi rozmowy z klientem po powrocie, mogą spojrzeć na każdą ofertę oczami wielu osób. To pozwala lepiej zrozumieć jej zalety i jeszcze precyzyjniej dobrać propozycję do potrzeb klienta – wyjaśnia Agnieszka Jaroszewicz, total experience managerka w Wakacje.pl.
– Siłą naszej sieci jest profesjonalizm doradców, ale też rozpoznawalna marka, która budzi zaufanie. Dołączenie do nas i korzystanie z naszego know-how to ogromna szansa na rozwój i udział w turystycznej transformacji, z jaką mamy teraz do czynienia – podkreśla Jacek Sosnowski, dyrektor wsparcia sieci w Wakacje.pl. 
Sieć franczyzowa Wakacje.pl to ponad 330 salonów zlokalizowanych we wszystkich regionach Polski. W tym roku planowane są kolejne otwarcia.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl