Rekordowa konferencja franczyzobiorców Wakacje.pl
Cztery dni, ponad 300 osób oraz program wypełniony dyskusjami, szkoleniami i rozrywką – doroczna konferencja sieci franczyzowej Wakacje.pl, która w tym roku odbyła się na greckiej wyspie Kos.
Doroczna konferencja sieci franczyzowej na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń Wakacje.pl. Miejsce spotkania za każdym razem jest inne, ale program stały. Główne punkty są dwa: konferencja, na której podsumowywany jest poprzedni rok i przedstawiane są plany na kolejny oraz gala połączona z wręczeniem nagród dla najlepszych salonów. To również okazja, by w mniej formalnej atmosferze przedstawiciele biur franczyzowych mogli porozmawiać z członkami zarządu Wakacje.pl i pracownikami centrali.
– Doroczna konferencja sieci to nie tylko tradycja, to przede wszystkim moment, by spotkać się na żywo, porozmawiać o sukcesach i wyzwaniach. Rynek ewoluuje, ale jedno pozostaje niezmienne – klienci, mimo coraz większego doświadczenia w podróżowaniu, nadal chętnie korzystają z usług biur stacjonarnych, a to podstawa do dalszego rozwoju tego kanału dystrybucji – uważa Wioletta Zarzycka, dyrektorka sprzedaży i rozwoju sieci stacjonarnej w Wakacje.pl.
Przygotowanie spotkania to wyzwanie, w które zaangażowanych jest zawsze kilka departamentów – od Departamentu Produktu, przez Departament Marketingu po Departament HR i Administracji.
– Przygotowania trwają co najmniej kilka tygodni i nie inaczej było w tym roku. Choć podstawą programu są konferencja i gala połączona z wręczaniem nagród, zawsze staramy się maksymalnie uatrakcyjnić pobyt, by tych kilka wspólnych dni przyniosło korzyść biznesową, ale było też czasem odpoczynku, zabawy i integracji – zaznacza Grażyna Mulawa, head of trade marketing w Wakacje.pl.
W czasie tegorocznego pobytu uczestnicy mogli wziąć udział w aktywnościach team-buildingowych, zwiedzić Kos w czasie wycieczki fakultatywnej, ale też podyskutować z pracownikami centrali w trakcie rozmów stolikowych. W programie znalazły się szkolenia prowadzone przez firmowych ekspertów oraz wystąpienie motywacyjne, które było jednym z elementów konferencji.
Sieć franczyzowa Wakacje.pl może pochwalić się wieloma sukcesami – najlepsze biura zostały nagrodzone w czasie uroczystej gali, którą w tym roku poprowadziła Dorota Gardias. Muzyczną gwiazdą wieczoru był Danzel – mzabawa przy jego koncercie, ale także przy muzyce serwowanej przez DJ’a Wiśnię trwała do późnych godzin nocnych.
Salony franczyzowe Wakacje.pl osiągają bardzo wysokie wyniki NPS – wskaźnika określającego gotowość do polecania usług danej firmy innym. – Wakacyjni doradcy doskonale potrafią dobrać ofertę do potrzeb klientów. Dzięki doświadczeniu zdobywanemu w czasie wyjazdów służbowych i prywatnych, ale też dobremu zwyczajowi rozmowy z klientem po powrocie, mogą spojrzeć na każdą ofertę oczami wielu osób. To pozwala lepiej zrozumieć jej zalety i jeszcze precyzyjniej dobrać propozycję do potrzeb klienta – wyjaśnia Agnieszka Jaroszewicz, total experience managerka w Wakacje.pl.
– Siłą naszej sieci jest profesjonalizm doradców, ale też rozpoznawalna marka, która budzi zaufanie. Dołączenie do nas i korzystanie z naszego know-how to ogromna szansa na rozwój i udział w turystycznej transformacji, z jaką mamy teraz do czynienia – podkreśla Jacek Sosnowski, dyrektor wsparcia sieci w Wakacje.pl.
Sieć franczyzowa Wakacje.pl to ponad 330 salonów zlokalizowanych we wszystkich regionach Polski. W tym roku planowane są kolejne otwarcia.