Nowa odsłona strefy Tiger Energy Drink na festiwalach z Creative Brand Stories
Bossa Nova Events (grupa marketingowa Creative Brand Stories) po raz trzeci z rzędu odpowiada za projekt i realizację stref Tiger Energy Drink podczas największych letnich wydarzeń muzycznych w Polsce. Tegoroczna edycja to nowe atrakcje i jeszcze bardziej dopasowana mechanika aktywacji – wszystko po to, by odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby festiwalowiczów i charakter wydarzeń, na których obecna będzie marka.
– Trzeci rok obecności na festiwalach to moment, w którym wiemy już, co działa – ale też odważnie wprowadzamy nowe pomysły. Odświeżyliśmy koncept, aby jeszcze lepiej angażować uczestników, wyróżniać się na tle innych marek i tworzyć realne, emocjonalne doświadczenia. „Doładuj energię z Tigerem” to nie tylko hasło – to konkretna przestrzeń i vibe, który zostaje z uczestnikami na długo – mówi Monika Buchwald, CEO oraz head of creative & strategy w Creative Brand Stories.
W 2025 roku marka Tiger pojawi się na trzech festiwalach: Rap Stacja Festival – Sława (9-12.07): jedno z największych wydarzeń hip-hopowych w Polsce, przyciągające tysiące fanów rapu, Salt Wave – Jastarnia (1-2.08): festiwal muzyki alternatywnej z nadmorskim klimatem, Bitter Sweet Festival – Poznań (14-16.08): nowy festiwal balansujący między muzyką alternatywną a elektroniczną.
W tym roku strefa ma być nie tylko miejscem odpoczynku, ale przestrzenią do wyrażania siebie i budowania własnego stylu.
– W 2025 roku strefa Tiger powraca w nowej odsłonie jako przestrzeń pełna energii, stylu i autentycznego festiwalowego vibe’u. Na fanów muzyki czekają starannie zaprojektowane aktywacje, które łączą niezwykłe doznania wizualne, możliwość wyrażenia siebie, dobrą muzykę i lodówki pełne puszek Tigera. To przestrzeń dla tych, którzy chcą się wyróżnić i zostawić po sobie ślad – dosłownie i w przenośni – mówi Marcin Szewczyk, event specialist w Grupie Maspex.
Creative Brand Stories odpowiada za przygotowanie projektu strefy oraz koncepcji aktywacji, które mają wyróżnić markę podczas letnich wydarzeń i wzmocnić jej obecność wśród kluczowych grup odbiorców.