Nowa odsłona strefy Tiger Energy Drink na festiwalach z Creative Brand Stories


Bossa Nova Events (grupa marketingowa Creative Brand Stories) po raz trzeci z rzędu odpowiada za projekt i realizację stref Tiger Energy Drink podczas największych letnich wydarzeń muzycznych w Polsce. Tegoroczna edycja to nowe atrakcje i jeszcze bardziej dopasowana mechanika aktywacji – wszystko po to, by odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby festiwalowiczów i charakter wydarzeń, na których obecna będzie marka.
 
– Trzeci rok obecności na festiwalach to moment, w którym wiemy już, co działa – ale też odważnie wprowadzamy nowe pomysły. Odświeżyliśmy koncept, aby jeszcze lepiej angażować uczestników, wyróżniać się na tle innych marek i tworzyć realne, emocjonalne doświadczenia. „Doładuj energię z Tigerem” to nie tylko hasło – to konkretna przestrzeń i vibe, który zostaje z uczestnikami na długo – mówi Monika Buchwald, CEO oraz head of creative & strategy w Creative Brand Stories.
 
W 2025 roku marka Tiger pojawi się na trzech festiwalach: Rap Stacja Festival – Sława (9-12.07): jedno z największych wydarzeń hip-hopowych w Polsce, przyciągające tysiące fanów rapu, Salt Wave – Jastarnia (1-2.08): festiwal muzyki alternatywnej z nadmorskim klimatem, Bitter Sweet Festival – Poznań (14-16.08): nowy festiwal balansujący między muzyką alternatywną a elektroniczną.
 
W tym roku strefa ma być nie tylko miejscem odpoczynku, ale przestrzenią do wyrażania siebie i budowania własnego stylu. 
– W 2025 roku strefa Tiger powraca w nowej odsłonie jako przestrzeń pełna energii, stylu i autentycznego festiwalowego vibe’u. Na fanów muzyki czekają starannie zaprojektowane aktywacje, które łączą niezwykłe doznania wizualne, możliwość wyrażenia siebie, dobrą muzykę i lodówki pełne puszek Tigera. To przestrzeń dla tych, którzy chcą się wyróżnić i zostawić po sobie ślad – dosłownie i w przenośni – mówi Marcin Szewczyk, event specialist w Grupie Maspex.
 
Creative Brand Stories odpowiada za przygotowanie projektu strefy oraz koncepcji aktywacji, które mają wyróżnić markę podczas letnich wydarzeń i wzmocnić jej obecność wśród kluczowych grup odbiorców.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl