Momentum Worldwide dla Samsunga

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide zorganizowała polską premierę telefonu Samsung Galaxy S 4. Wydarzenie połączono z otwarciem pierwszego w Polsce salonu Samsung Brand Store w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie.

Wyzwaniem dla organizatorów premiery Galaxy S4 była przede wszystkim niestandardowa lokalizacja. Jak podkreślają, rzadko zdarza się, aby tak duża impreza zamknięta była organizowana w przestrzeni centrum handlowego. Najważniejsze było pogodzenie multimedialnej i prestiżowej formuły eventu z wymogami bezpieczeństwa oraz nienaruszania komfortu klientów Arkadii. Dwa dni przed imprezą Momentum Worldwide rozpoczęło nieinwazyjny z punktu widzenia klientów i najemców montaż multimediów oraz przeprowadziło próby. Pozostała instalacja (scenografia, czworoboczny ekran o powierzchni ponad 400 metrów kwadratowych, przystosowany do projekcji 360 stopni, catering, recepcje, oznakowanie centrum i inne) odbyła się natomiast w ciągu 15 minut poprzedzających imprezę. Udało się to dzięki niezawodności ekip zatrudnionych do realizacji, a także szczegółowego planowania tej części przedsięwzięcia. Ogromną rolę w powodzeniu projektu odegrała nie tylko elastyczność klienta, ale także bardzo owocna współpraca z dyrekcją Centrum Handlowego Arkadia.
Momentum odpowiadało także za stworzenie koncepcji kreatywnej wydarzenia, jak również za przygotowanie materiałów graficznych, animacji i scenariuszy.
– Nigdy nie przypuszczałam, że zwrócę się kiedyś do podwykonawców z propozycją współpracy przy tak dużym evencie, dając im jednocześnie 15-20 minut na montaż. Życie jednak lubi zaskakiwać. Nasz wybór padł na Triangoo i Pro4Media – obie firmy w moich oczach dokonały czegoś, co daleko wykracza ponad normę. Wymogły to w dużej mierze okoliczności, niemniej jednak był to najsprawniej zrealizowany event z jakim miałam do czynienia. Ich rola w projekcie była natomiast równie ważna, jak rola agencji – mówi Marzena Witczyńska, business unit director, Momentum Worldwide.


Premiera Samsung Galaxy S 4 w Polsce była jednym z najbardziej oczekiwanych wydarzeń roku w świecie technologii mobilnych, zaś otwarcie czwartego europejskiego  sklepu firmowego firmy Samsung wyraźnym sygnałem podkreślającym pozycję marki na naszym rynku. To także pierwszy ogólnodostępny sklep w Polsce, w którym można było zapoznać się z flagowym smartfonem Galaxy S 4 jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży, którą rozpoczęto na 27 kwietnia.
W imprezie uczestniczyło kilkuset dziennikarzy, blogerów, przedstawicieli operatorów komórkowych, a także wielu zaproszonych przez firmę Samsung gości, w tym m.in.: Agnieszka Popielewicz, Augustin Egurrola czy Krzysztof Ibisz.
Impreza cieszyła się ogromnym zainteresowaniem – mówi Anthony Vesin, dyrektor Arkadii. – Od momentu otwarcia mamy sygnały, że takim samym zainteresowaniem cieszy się salon Samsung. Nowoczesne technologie, widoczne od samej imprezy inauguracyjnej, to prawdziwy magnes, przyciągający klientów – dodaje dyrektor Arkadii.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl