Momentum Worldwide dla Samsunga
Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide zorganizowała polską premierę telefonu Samsung Galaxy S 4. Wydarzenie połączono z otwarciem pierwszego w Polsce salonu Samsung Brand Store w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie.
Wyzwaniem dla organizatorów premiery Galaxy S4 była przede wszystkim niestandardowa lokalizacja. Jak podkreślają, rzadko zdarza się, aby tak duża impreza zamknięta była organizowana w przestrzeni centrum handlowego. Najważniejsze było pogodzenie multimedialnej i prestiżowej formuły eventu z wymogami bezpieczeństwa oraz nienaruszania komfortu klientów Arkadii. Dwa dni przed imprezą Momentum Worldwide rozpoczęło nieinwazyjny z punktu widzenia klientów i najemców montaż multimediów oraz przeprowadziło próby. Pozostała instalacja (scenografia, czworoboczny ekran o powierzchni ponad 400 metrów kwadratowych, przystosowany do projekcji 360 stopni, catering, recepcje, oznakowanie centrum i inne) odbyła się natomiast w ciągu 15 minut poprzedzających imprezę. Udało się to dzięki niezawodności ekip zatrudnionych do realizacji, a także szczegółowego planowania tej części przedsięwzięcia. Ogromną rolę w powodzeniu projektu odegrała nie tylko elastyczność klienta, ale także bardzo owocna współpraca z dyrekcją Centrum Handlowego Arkadia.
Momentum odpowiadało także za stworzenie koncepcji kreatywnej wydarzenia, jak również za przygotowanie materiałów graficznych, animacji i scenariuszy.
– Nigdy nie przypuszczałam, że zwrócę się kiedyś do podwykonawców z propozycją współpracy przy tak dużym evencie, dając im jednocześnie 15-20 minut na montaż. Życie jednak lubi zaskakiwać. Nasz wybór padł na Triangoo i Pro4Media – obie firmy w moich oczach dokonały czegoś, co daleko wykracza ponad normę. Wymogły to w dużej mierze okoliczności, niemniej jednak był to najsprawniej zrealizowany event z jakim miałam do czynienia. Ich rola w projekcie była natomiast równie ważna, jak rola agencji – mówi Marzena Witczyńska, business unit director, Momentum Worldwide.
Premiera Samsung Galaxy S 4 w Polsce była jednym z najbardziej oczekiwanych wydarzeń roku w świecie technologii mobilnych, zaś otwarcie czwartego europejskiego sklepu firmowego firmy Samsung wyraźnym sygnałem podkreślającym pozycję marki na naszym rynku. To także pierwszy ogólnodostępny sklep w Polsce, w którym można było zapoznać się z flagowym smartfonem Galaxy S 4 jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży, którą rozpoczęto na 27 kwietnia.
W imprezie uczestniczyło kilkuset dziennikarzy, blogerów, przedstawicieli operatorów komórkowych, a także wielu zaproszonych przez firmę Samsung gości, w tym m.in.: Agnieszka Popielewicz, Augustin Egurrola czy Krzysztof Ibisz.
Impreza cieszyła się ogromnym zainteresowaniem – mówi Anthony Vesin, dyrektor Arkadii. – Od momentu otwarcia mamy sygnały, że takim samym zainteresowaniem cieszy się salon Samsung. Nowoczesne technologie, widoczne od samej imprezy inauguracyjnej, to prawdziwy magnes, przyciągający klientów – dodaje dyrektor Arkadii.