Idea Productions Poland dla Canon Polska

Agencja Idea Productions Poland realizuje ogólnopolski roadshow we współpracy z Canon Polska. Celem akcji jest zapoznanie klientów z możliwościami sprzętu Canon. Akcja odbywa się w wybranych sklepach Media Markt i Saturn.

W specjalnie wydzielonych strefach sklepu klienci mają spędzić czas na zabawie i nauce, która ma przybliżyć im najnowsze modele aparatów fotograficznych serii EOS i możliwości drukarek Pixma i Selphy. – Naszym zadaniem było wyedukowanie obecnych i przyszłych klientów Canona w zakresie najciekawszych funkcjonalności sprzętu. W tym celu zaplanowaliśmy szereg angażujących aktywności – mówi Aneta Radzimirska, managing director Idea Productions Poland.
Aby zrealizować te cele, Idea Productions Poland zbudowała obrandowane stoisko z grafiką reklamową na ściance, na którym można zobaczyć i przetestować sprzęt. Wszystko pod okiem Roberta Woźniaka, szkoleniowca Canon.
Klienci sklepu odwiedzający stoiska Coanona mogą zrobić zdjęcia za pomocą flagowych lustrzanek EOS l 5D Mark III i EOS 6D, czy najnowszych produktów z rodziny EOS – 100D i 700D. Jak informują organizatorzy, ogromne zainteresowanie budzi funkcja WI-FI w modelu EOS 6D, pozwalająca wysłać zdjęcia z aparatu od razu do druku.
– Postawiliśmy na magiczną moc wspomnień, odwiedzający stoisko mogą wydrukować za pomocą WI-FI i zabrać ze sobą dowolne zdjęcie. Dzięki temu Canon Roadshow zawsze będzie budzić dobre wspomnienia i pozytywne emocje, i to tak długo jak trwać będzie ta fotografia – tłumaczy Aneta Radzimirska.
Takie rozwiązanie pozwala również na pragmatyczną ocenę możliwości drukarek. By uwypuklić tę cechę Idea Productions Poland zaaranżowała zabawę z greenboxem.
– Monidła uruchamiają wyobraźnię, przenoszą nas w fantastyczny świat marzeń. Postanowiliśmy przywołać je z czasów dzieciństwa na Canon Roadshow – mówi Aneta Radzimirska. Goście mogą zrobić sobie zdjęcie na zielonym tle, następnie jest ono poddawane obróbce i nanoszone na monidła w formie elektronicznej.
W programie jest także pokaz fotografowania w trudnych warunkach oświetleniowych. W skrzynce zapewniającej warunki ciemni szkoleniowcy umieszczają przedmiot, a następnie wykonują zdjęcie, na którym jest on doskonale widoczny, demonstrując możliwości lustrzanek Canona w tym zakresie. Powodzeniem cieszą się też pokazy robienia zdjęć w skali makro. – Tu wykorzystaliśmy symboliczne ziarenko ryżu, na którym napisano I love Canon. Lustrzanki doskonale radzą sobie z tym wyzwaniem – mówi Aneta Radzimirska. Odwiedzający stoisko mogą od razu zobaczyć wszystkie zdjęcia z pokazów na dotykowej plaźmie, a następnie wysłać je na swój e-mail. Czas spędzony na Canon Roadshow osładzają pyszne krówki z logo marki, a dla najmłodszych Idea Productions Poland przygotowała czerwone i białe balony. Na czas akcji zaplanowano również promocje na wybrane produkty i akcesoria, które obowiązują tylko w lokalizacjach, w których odbywa się roadshow, i w czasie jego trwania aż do wyczerpania zapasów. Dotychczasowe pokazy odbywały się w Warszawie i Poznaniu, roadshow Canona pojawi się jeszcze w wybranych sklepach w Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Szczecinie, Łodzi i Gdańsku.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl