Idea Productions Poland dla Canon Polska
Agencja Idea Productions Poland realizuje ogólnopolski roadshow we współpracy z Canon Polska. Celem akcji jest zapoznanie klientów z możliwościami sprzętu Canon. Akcja odbywa się w wybranych sklepach Media Markt i Saturn.
W specjalnie wydzielonych strefach sklepu klienci mają spędzić czas na zabawie i nauce, która ma przybliżyć im najnowsze modele aparatów fotograficznych serii EOS i możliwości drukarek Pixma i Selphy. – Naszym zadaniem było wyedukowanie obecnych i przyszłych klientów Canona w zakresie najciekawszych funkcjonalności sprzętu. W tym celu zaplanowaliśmy szereg angażujących aktywności – mówi Aneta Radzimirska, managing director Idea Productions Poland.
Aby zrealizować te cele, Idea Productions Poland zbudowała obrandowane stoisko z grafiką reklamową na ściance, na którym można zobaczyć i przetestować sprzęt. Wszystko pod okiem Roberta Woźniaka, szkoleniowca Canon.
Klienci sklepu odwiedzający stoiska Coanona mogą zrobić zdjęcia za pomocą flagowych lustrzanek EOS l 5D Mark III i EOS 6D, czy najnowszych produktów z rodziny EOS – 100D i 700D. Jak informują organizatorzy, ogromne zainteresowanie budzi funkcja WI-FI w modelu EOS 6D, pozwalająca wysłać zdjęcia z aparatu od razu do druku.
– Postawiliśmy na magiczną moc wspomnień, odwiedzający stoisko mogą wydrukować za pomocą WI-FI i zabrać ze sobą dowolne zdjęcie. Dzięki temu Canon Roadshow zawsze będzie budzić dobre wspomnienia i pozytywne emocje, i to tak długo jak trwać będzie ta fotografia – tłumaczy Aneta Radzimirska.
Takie rozwiązanie pozwala również na pragmatyczną ocenę możliwości drukarek. By uwypuklić tę cechę Idea Productions Poland zaaranżowała zabawę z greenboxem.
– Monidła uruchamiają wyobraźnię, przenoszą nas w fantastyczny świat marzeń. Postanowiliśmy przywołać je z czasów dzieciństwa na Canon Roadshow – mówi Aneta Radzimirska. Goście mogą zrobić sobie zdjęcie na zielonym tle, następnie jest ono poddawane obróbce i nanoszone na monidła w formie elektronicznej.
W programie jest także pokaz fotografowania w trudnych warunkach oświetleniowych. W skrzynce zapewniającej warunki ciemni szkoleniowcy umieszczają przedmiot, a następnie wykonują zdjęcie, na którym jest on doskonale widoczny, demonstrując możliwości lustrzanek Canona w tym zakresie. Powodzeniem cieszą się też pokazy robienia zdjęć w skali makro. – Tu wykorzystaliśmy symboliczne ziarenko ryżu, na którym napisano I love Canon. Lustrzanki doskonale radzą sobie z tym wyzwaniem – mówi Aneta Radzimirska. Odwiedzający stoisko mogą od razu zobaczyć wszystkie zdjęcia z pokazów na dotykowej plaźmie, a następnie wysłać je na swój e-mail. Czas spędzony na Canon Roadshow osładzają pyszne krówki z logo marki, a dla najmłodszych Idea Productions Poland przygotowała czerwone i białe balony. Na czas akcji zaplanowano również promocje na wybrane produkty i akcesoria, które obowiązują tylko w lokalizacjach, w których odbywa się roadshow, i w czasie jego trwania aż do wyczerpania zapasów. Dotychczasowe pokazy odbywały się w Warszawie i Poznaniu, roadshow Canona pojawi się jeszcze w wybranych sklepach w Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Szczecinie, Łodzi i Gdańsku.