Don’t Worry dla Citroën Polska
Prezentacja nowego Citroëna C4 Picasso Technospace odbyła się w Grand Hotelu Tiffi w Iławie. Event został przygotowany dla gości Citroën Polska – sieci dealerskiej, dziennikarzy i klientów flotowych. Za organizację wydarzenia odpowiedzialna była agencja Don’t Worry.
Każdy z trzech dni premiery nowego Citroëna C4 Picasso Technospace podzielono na trzy części – konferencję wraz z prezentacją auta, jazdy testowe oraz wieczorną galę połączoną ze strefą chillout z widokiem na Jezioro Jeziorak. W evencie, w roli eksperta motoryzacyjnego, wziął udział aktor Artur Żmijewski, wieloletni klient Citroën Polska. Wśród zaproszonych gości byli przedstawiciele sieci dealerskiej Citroën Polska, dziennikarze i klienci flotowi, którzy mogli korzystać z wielu hotelowych atrakcji – relaksu w spa, wycieczek rowerowych czy rejsów łodzią, a także wziąć udział w specjalnie dla nich przygotowanych warsztatach pod tytułem „Kobiety są z Wenus, a Mężczyźni z Marsa” prowadzonych przez doktora Andrzeja Depko.
Koncepcja eventu bazowała na haśle reklamowym Citroëna C4 Picasso Technospace - „Cały świat w Twoim samochodzie”- które odzwierciedlono w nawiązującej do kosmosu scenografii. Wykorzystano m.in. wielkoformatowe, panoramiczne obrazy przedstawiające kosmos, a wielkie okrągłe ledowe kule tworzyły pozaziemski klimat. Jak informują organizatorzy, duże rażenie na zgromadzonych zrobiło odsłonięcie przez astronautów auta, które schowane było pod specjalnie skonstruowaną na tę okazję planetą „Ziemią”.
- W poprzednich latach agencja Don’t Worry organizowała również premiery innych modeli samochodów Citroën: DS3, DS4 i DS5, DS3 Cabrio oraz C-Elysee. Czujemy się wyróżnieni zaufaniem, jakim zostaliśmy obdarzeni, jednak nie spoczywamy na laurach – mówi Norbert Kabaczyński, dyrektor zarządzający w agencji Don’t Worry.
W trakcie realizacji w Grand Hotelu Tiffi w Iławie Agencja Don’t Worry była odpowiedzialna za kompleksową koordynację wydarzeń, która obejmowała: logistykę, scenografię, zapewnienie multimediów i nowoczesnych rozwiązań technicznych, materiały drukowane i upominki.
Event odbył się w dniach 4-7 września.