Ster Event dla Renault Polska podczas Pikniku Naukowego
Po raz kolejny Renault Polska było sponsorem Pikniku Naukowego organizowanego przez Polskie Radio i Centrum Naukowe Kopernika. Agencja Ster Event organizowała obecność marki na tym wydarzeniu.
Tegoroczna edycja Pikniku Naukowego odbyła się na Stadionie Narodowym w Warszawie a tematem przewodnim był „Czas”. Renault zgodnie z filozofią firmy jako inwestującej w nowe technologie i podążającej z duchem czasu tworząc swoje nowe modele, zaprezentowała najnowsze, elektryczne samochody ZOE i Twizy. Powstały trzy stanowiska: stoisko ekspozycyjne z ZOE i Capturem oraz symulatorem eco-jazdy, stanowisko ekspozycyjne Twizy, gdzie można było zrobić i wydrukować „elektryzujące” zdjęcia oraz plac do jazd próbnych Twizy.
W tym roku Ster Event Agnieszka Zagozda zrealizowało dla Renault Polska ten projekt zarówno pod względem koncepcji, jak i realizacji oraz obsługi.
Wydarzenie miało miejsce 31 maja 2014 roku na Stadionie Narodowym.