Rekrutacja w rozszerzonej rzeczywistości z agencją Preria

W marcu na ulicach Krakowa, Katowic, Opola, Wrocławia i Poznania pojawiła się kampania rekrutacyjna Capgemini, która wciąga przechodniów w zabawę z rozszerzoną rzeczywistością (AR). Partnerem w przygotowaniu i realizacji kampanii jest agencja strategiczno-kreatywna Preria z Wrocławia.

Kampania to seria serii citylightów „Love Your Career. Ace Your Career” Capgemini. Wszystkie zawierają marker AR. Po ściągnięciu odpowiedniej aplikacji i nakierowaniu na niego telefonu, w przestrzeni miejskiej pojawiają się wirtualne grafiki oraz quiz, w którym można wziąć udział.
 

Zatrudniająca ponad 8400 osób w całej Polsce firma sektora usług Capgemini na co dzień specjalizuje się we wdrażaniu cyfrowych innowacji dla biznesu, rozwiązaniach z zastosowaniem automatyzacji i robotyzacji, sztucznej inteligencji, transferu danych i procesów w chmurze. Od marca 2019 prezentuje innowacyjne podejście również do kwestii związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy oraz rekrutacją.
 

Umieszczony na plakatach marker rozszerzonej rzeczywistości przenosi cyfrowe informacje i obiekty do fizycznej przestrzeni miejskiej. Za pomocą wirtualnego quizu, który pojawia się przed oczami obserwatorów po aktywowaniu markera telefonem, mieszkańcy miasta mogą sprawdzić czy tworzą z Capgemini idealne połączenie. Odpowiedzą na proste pytania dotyczące między innymi ulubionego sposobu spędzania wolnego czasu czy preferencji kulinarnych. Quiz został skonstruowany w oparciu o wewnętrzne badanie pracowników, którzy udzielili odpowiedzi na te same pytania.

- W Capgemini wierzymy, że wartość biznesu nie może być osiągnięta tylko poprzez technologię – ona zaczyna się od ludzi, którzy jako eksperci pracują razem, wkładają całą swoją wiedzę, aby idealnie uchwycić cele biznesowe naszych klientów i wskazać najlepsze z możliwych rozwiązań. Wierzymy, że element ludzki w technologii to jest to, co czyni różnicę w naszym biznesie i chcemy to przekazać również poprzez wizerunek pracodawcy. Poprzez kampanię opartą o rzeczywistość rozszerzoną (AR) chcemy zaprosić naszych potencjalnych kandydatów do zabawy nową technologią. W tej zabawie chcemy opowiedzieć o sobie w niestandardowy sposób – bo Capgemini to firma technologiczna, która jest niestandardowa: legendarna już atmosfera, możliwości rozwoju w wielu obszarach finansów, biznesu, szeroko rozumianego IT, to także ciekawe wydarzenia wewnętrzne dla naszych pracowników. Chcemy tworzyć takie miejsce pracy, w którym każdy czuje się dobrze. Cieszymy się, że coraz liczniej wracają też do nas byli pracownicy, którzy po odejściu widzą, że jednak Capgemini ma „to coś” - mówi  Dominika Nawrocka, brand communication & CSR manager Capgemini.

Aplikacja służąca do odczytania markera dostępna jest pod adresem pl.capgemini.com/marker.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl