Zimowa aktywacja marki Lay’s z agencją Ewesa
Agencja Ewesa odpowiadała za kreację i realizację eventu w ramach akcji marki Lay’s (PepsiCo), w której głównym motywem były „uśmiechnięte paczki Lay’s".
W Zakopanem stanęła tajemnicza winda z uśmiechniętym przyciskiem. Po naciśnięciu przycisku, drzwi otwierały się, a po drugiej stronie uśmiechali się znani polscy influencerzy prosto z… molo w Sopocie. Zaskoczeni konsumenci mieli możliwość zarówno rozmowy i wspólnych żartów ze znanymi Youtuberami - Jelenimi Jajami, jak i spróbowania przekąsek Lay’s. Trzech pozytywnych i zwariowanych chłopaków: Piotr Jeleń, Michał Floriańczyk i Sebastian Ferlei dbało o to, aby ich uśmiech trafił prosto na twarze zaskoczonych konsumentów w Zakopanem, dzięki uśmiechnietym paczkom Lay’s.
Wydarzenie zostało zrealizowane 24 stycznie w godzinach 9:00 - 18:00 i cieszyło się dużym zainteresowaniem konsumentów zarówno w Sopocie na molo, jak i w Zakopanem na Krupówkach.
W ramach aktywacji marki działa akcja pomocy potrzebującym. Teraz przykładając uśmiechniętą paczkę Lay’s do twarzy, robiąc sobie zdjęcie i udostępniając je na portalu społecznościowym z #usmiechnijsiezlays, przekazujemy 1zł na wybrane fundacje charytatywne (usmiechnijsiezlays.lays.pl).
Za kreację, realizację eventu, jak i produkcję filmu odpowiadała agencja Ewesa. Natomiast cała aktywacja Lay’s została zrealizowana przy współpracy z agencjami: VML, BBDO Warszawa, Media Direction OMD oraz Questia.