Plej i MediaCom odpowiedzialne za strefą #GamersGonnaPlay powered by Asus na IEM Katowice

Stanowiska z laptopami gamingowymi do gry w m.in. „CS:GO”, „League of Legends” oraz „Titanfall2”, zdjęcia 360° z efektem zatrzymania czasu, możliwość zagrania w grę 4D VR „Play Invaders”, a także okazja do spotkania z 12 YouTuberami i streamerami e-sportowymi. To tylko niektóre z atrakcji, które oferowało Play w swojej strefie podczas Intel Extreme Masters 2017 - finałach jedenastego sezonu najdłużej działającego e-sportowego cyklu turniejów na świecie. Za projekt, produkcję oraz koordynację strefy Play na IEM 2017 odpowiadała agencja Plej, we współpracy z domem mediowym MediaCom Warszawa.


Tegoroczna edycja Intel Extreme Masters w Katowicach zgromadziła ponad 100 tysięcy zawodowych komputerowych graczy oraz fanów e-sportu. W wydarzeniu udział wzięło wielu wystawców, w tym Play, któremu partnerowała firma Asus. Odwiedzający strefę mogli zapoznać się ze specjalną ofertą Play dla graczy – internet 4G LTE bez limitu GB z laptopem gamingowym Asus ROG Strix GL553. Promowany sprzęt można było przetestować w dedykowanej strefie dla graczy, a także wygrać przez odgadnięcie prawidłowego kodu do sejfu. Na specjalne zaproszenie partnera strefy Play - firmy Asus, strefę odwiedziła także szwedzka drużyna CS:GO Ninjas in Pyjamas. Udział Play w Intel Extreme Masters jest kontynuacją działań w ramach platformy komunikacyjnej Gamers Gonna Play, której głównym założeniem jest budowanie świadomości marki i jej oferty wśród graczy.


Montaż strefy Play trwał pięć dni. W tym czasie, na dwóch poziomach, powstało 288 mkw. powierzchni dla odwiedzających, w której znalazły się: strefa wirtualnej rzeczywistości, strefa gamingowa, strefa foto 360°, strefa produktowa Play, a także strefa produktowa Asus, chillout i ładowarnia. Do budowy konstrukcji wykorzystano systemy kontenerowe przywiezione przez sześć TIR-ów oraz m.in.: 900 metrów lampek ledowych i 650 kilogramów kraty montażowej.
Za produkcję strefy Play podczas IEM Katowice 2017 odpowiadali: Małgorzata Trepka – event manager Plej (producent wiodący), Jacek Budzikowski – digital manager Plej, Katarzyna Stachowiak – event manager Plej, Karol Makowski – event coordinator Plej, Mateusz Pacyniak – junior event coordinator oraz Szymon Kubiak – MediaCom beyond advertising senior specialist, Justyna Borkowska - Mediacom beyond advertising specialist i Joanna Włodarczyk - MediaCom beyond advertising senior specialist.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl