FM Logistic zrealizowała event w stylu Euro 2012

FM Logistic zorganizowała event dla swoich kluczowych partnerów biznesowych. W maju dziewiętnaście drużyn złożonych z zawodników firm na co dzień współpracujących z operatorem, wzięło udział w turnieju piłki nożnej.


Impreza pod nazwą „FM Logistic Cup” odbyła się na boiskach warszawskiej Legii. Gośćmi byli głównie klienci firmy, którzy wystawili swoje drużyny. Turniej rozgrywany był systemem nawiązującym do Euro 2012.  Zwycięzcą FM Logistic Cup 2012 została drużyna firmy Amcor.
Mecze komentowali Marcin Rosłoń – dziennikarz sportowy, komentator ligi angielskiej i polskiej, mistrz Polski z Legią Warszawa, maratończyk, autor książki „Mowa Trawa, Słownik Piłkarskiej Polszczyzny”, czyli encyklopedii języka szatni piłkarskiej i boiska, a także pasjonat kuchni i zdrowej diety oraz Grzegorz Mielcarski – czterokrotny mistrz Portugalii z FC Porto oraz wicemistrz Polski z Widzewem Łódź i Pogonią Szczecin, reprezentant Polski, wicemistrz olimpijski z Barcelony, dziennikarz sportowy i ekspert ligi polskiej. Turniej poprowadził dziennikarz muzyczny i znany sympatyk piłki nożnej Marek Sierocki.

 

Na gości czekały przysmaki z kuchni Jarosława Uścińskiego, właściciela i szefa kuchni restauracji Moonsfera w Centrum Olimpijskim w Warszawie. Jarosław Uściński znany jest także ze swoich porad, jak smacznie i zdrowo odżywiać się, udzielanych Polakom w programie „Kawa czy herbata?” (TVP1). Jest pomysłodawcą konkursu „strefa dobrego smaku” w nawiązaniu do stref kibica podczas Euro 2012. Serwował dnia m.in. dla Bruce’a Willisa podczas jego pobytu w Polsce oraz działaczy FC Barcelona z okazji założenia szkółki piłkarskiej Dumy Katalonii w Warszawie.
Dodatkową atrakcją wieczoru były także pokaz Krzysztofa Golonki, piłkarskiego mistrza świata we freestyle’u i występy profesjonalnych cheerleaderek.
Podczas oficjalnego wręczenia nagród drużyna mistrza rozgrywek otrzymała Puchar FM Logistic Cup 2012 oraz pamiątkowe koszulki z autografami Łukasza Fabiańskiego, Robina van Persiego oraz polskich reprezentantów z drużyny mistrza Niemiec Borusii Dortmund.
Finałem eventu był koncert Sebastiana Karpiela Bułecki z zespołem Zakopower.
Przygotowania do organizacji eventu, który FM Logistic realizowała bez udziału agencji eventowej, trwały pół roku. Kolejną edycję turnieju zaplanowano za rok.
– Mam wrażenie, że podczas całego turnieju FM Logistic Cup hasłami łączącymi były: przyjaźń, wzajemny szacunek i doskonałość. Cieszy mnie też ogromnie, że nasze kompetencje w roli integratora łańcucha dostaw udało nam się przenieść na grunt rozgrywek piłkarskich i zorganizować to wydarzenie z sukcesem. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za pełne zaangażowanie, autentyczne emocje i wspaniałą zabawę – mówi Piotr Sukiennik, dyrektor generalny FM Logistic w Polsce.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl