Alcon Vision Care z Don’t Worry

W Warszawie odbyła się pierwsza z czterech konferencji Alcon® Vision Care® skierowana do specjalistów z branży optometrycznej i okulistycznej. Za koordynację wydarzenia odpowiedzialna była agencja Don’t Worry.
W warszawskim Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, 16 marca odbyła się konferencja skierowana do specjalistów z branży okulistycznej zorganizowana przez Alcon® Vision Care® we współpracy z agencją Don’t Worry. Była to pierwsza z cyklu czterech konferencji planowanych na 2013 rok. Tematem cyklu spotkań jest „Pacjent 40+ w praktyce kontaktologicznej”. Pozostałe konferencje odbędą się w Katowicach, Gdańsku i Poznaniu. Wcześniej odbyła się seria czterech spotkań informacyjnych dla managerów i właścicieli salonów optycznych, w trakcie których zaprezentowano pierwszą odsłonę nowej kampanii „Podaruj sobie wybór”. Spotkania odbyły się w czterech terminach i lokalizacjach: 4 lutego w Katowicach, 6 lutego w Poznaniu, 7 lutego w Gdańsku, 11 lutego w Warszawie. –Była to nasza kolejna realizacja dla firmy Alcon – mówi Norbert Kabaczyński, CEO Don’t Worry. – Bardzo cieszymy się z zaufania, jakim obdarzył nas tak duży międzynarodowy koncern farmaceutyczny i liczymy na owocną współpracę przy kolejnych eventach.
Agencja Don’t Worry była odpowiedzialna za całościową koordynację wydarzeń, w tym logistykę, zapewnienie multimediów i nowoczesnych rozwiązań technicznych, materiały drukowane i upominki oraz dobór miejsca.