Alcon Vision Care z Don’t Worry

W Warszawie odbyła się pierwsza z czterech konferencji Alcon® Vision Care® skierowana do specjalistów z branży optometrycznej i okulistycznej. Za koordynację wydarzenia odpowiedzialna była agencja Don’t Worry.


W warszawskim Instytucie Wzornictwa Przemysłowego, 16 marca odbyła się konferencja skierowana do specjalistów z branży okulistycznej zorganizowana przez Alcon® Vision Care® we współpracy z agencją Don’t Worry. Była to pierwsza z cyklu czterech konferencji planowanych na 2013 rok. Tematem cyklu spotkań jest „Pacjent 40+ w praktyce kontaktologicznej”. Pozostałe konferencje odbędą się w Katowicach, Gdańsku i Poznaniu. Wcześniej odbyła się seria czterech spotkań informacyjnych dla managerów i właścicieli salonów optycznych, w trakcie których zaprezentowano pierwszą odsłonę nowej kampanii „Podaruj sobie wybór”. Spotkania odbyły się w czterech terminach i lokalizacjach: 4 lutego w Katowicach, 6 lutego w Poznaniu, 7 lutego w Gdańsku, 11 lutego w Warszawie. –Była to nasza kolejna realizacja dla firmy Alcon – mówi Norbert Kabaczyński, CEO Don’t Worry. – Bardzo cieszymy się z zaufania, jakim obdarzył nas tak duży międzynarodowy koncern farmaceutyczny i liczymy na owocną współpracę przy kolejnych eventach.
Agencja Don’t Worry była odpowiedzialna za całościową koordynację wydarzeń, w tym logistykę, zapewnienie multimediów i nowoczesnych rozwiązań technicznych, materiały drukowane i upominki oraz dobór miejsca.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl