Eventory zintegrowane z systemami Salesforce i Livespace

Eventory wprowadziło integrację z CRM Salesforce i Livespace. Rozwiązanie ma ułatwić scalanie danych pozyskanych podczas organizacji wydarzeń z firmowym systemem CRM.

Aktywność uczestników podczas eventów pozwala na pozyskanie danych, które odpowiednio szybko przekazane do sprzedawców lub marketerów mogą posłużyć do szybszego podpisywania kontraktów. Dotychczas, przy niepołączonych systemach do rejestracji czy zadawania pytań firmy musiały tworzyć i łączyć excele, symulujące bazę danych. Następnie bazy były wysyłana do sprzedawców, którzy nie zawsze uzupełniali nimi firmowy CRM. Tak wyjściową sytuację określa Eventory. Dla przyspieszenia i optymalizacji takich działań wprowadziło integrację pomiędzy swoją platformą a systemami Salesforce oraz Livespace. Dzięki temu w momencie rejestracji uczestnika na wydarzenie jego dane są automatycznie zapisywane oraz wysyłane i synchronizowane z firmowymi systemami CRM.
 
Wprowadzona integracja Eventory z dwoma systemami klasy CRM pozwala sprzedawcom na dostęp do danych obecnych lub potencjalnych klientów już w momencie, gdy wyrażą oni chęć wzięcia udziału w danym evencie. Sprzedawca już na tym etapie może wykonać dowolną akcję przedsprzedażową: napisać mail z podziękowaniem za rejestrację czy zadzwonić i dopytać, jakie dokładnie obszary konkretnego eventu interesują danego klienta najbardziej. Możliwość uzasadnionego, celowanego i kontekstowego kontaktu z klientem może okazać się kluczowa w budowaniu z nim biznesowej relacji.  – Integracja Livespace i Eventory oznacza połączenie dwóch kluczowych w naszym biznesie światów: platformy wiedzy o naszych klientach – która ułatwia nam budowanie z nimi głębokich relacji – oraz platformy, która umożliwia nam organizowanie nowoczesnych, wartościowych dla uczestników spotkań. To znaczna optymalizacja procesów sprzedaży i zarządzania projektami, a przez to: oszczędność czasu naszych pracowników – komentuje Monika Nowacka-Sahin, CEO meet&grow

Jak informuje Eventory, Do połączenia wymagana jest prosta synchronizacja pomiędzy systemami, a w jej efekcie firma otrzymuje możliwość przesyłania danych analitycznych po biznesowym wydarzeniu czy spotkaniu do systemu CRM. Organizator, a tym samym sprzedawcy i marketerzy, uzyskują w ten sposób informację na temat tego, w jakich wykładach brał udział dany klient, jak odpowiedział na zadane w ankiecie pytania oraz jakie reakcje czy komentarze z jego strony pojawiły się podczas wybranych prelekcji czy innych punktów w programie wydarzenia. To wszystko stanowi bazę do rozwijania sprzedaży i lepszego profilowania klientów. Synchronizacja jest automatyczna.
 
Połączenie Eventory z systemami CRM pozwala poprawnie ocenić wartość wydarzenia. Organizujący wydarzenie ma wgląd w to, czy przyczyniło się ono do lepszego profilowania, czy pomogło przyspieszyć sprzedaż lub czy event przyczynił się do finalizacji kontraktu.
Poziom i zakres integracji w dużej mierze zależy od organizatora wydarzenia: by poznać decyzje zakupowe może on przeprowadzić stosowne ankiety, natomiast dla poznania potrzeb klientów – stworzyć konkurs lub sesję pytań na żywo. Te wszystkie działania, wsparte pełną automatyzacją pozwalają  na bieżąco informować zespół sprzedażowy o wszelkich aktualizacjach danych.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl