Polskie Linie Lotnicze LOT zaprezentowały strategię na lata 2024 – 2028

Michał Fijoł, prezes zarządu PLL LOT, podczas prezentacji strategii narodowego przewoźnika na lata 2024 - 2028
Na zdjęciu: Michał Fijoł, prezes zarządu PLL LOT, podczas prezentacji strategii narodowego przewoźnika na lata 2024 - 2028

Więcej nowoczesnych samolotów, które polecą do kolejnych atrakcyjnych destynacji oraz zrealizują wymagające cele środowiskowe i społeczne. Polskie Linie Lotnicze (PLL) LOT zaprezentowały 5 października kierunki rozwoju na lata 2024 – 2028.

Strategia narodowego przewoźnika zakłada m.in. zwiększenie floty samolotów o ok. 50 proc. (110 w 2028 r. wobec 75 obecnie), powiększenie liczby pasażerów o ok. 70 proc. (16,9 mln w 2028 r. wobec 10,3 mln obecnie), podwyższenie jakości świadczonych usług i satysfakcji pasażera poprzez m.in. nowy standard wnętrza w samolotach szerokokadłubowych czy wprowadzenie dostępu do Wi-Fi podczas lotów long-haul.

W ramach odpowiedzialności społecznej PLL LOT skupią się na transformacji w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz współpracy ze środowiskiem naukowo-akademickim, światem biznesu i wsparciem rozwoju rynku turystycznego.

W siatce połączeń PLL LOT pojawi się blisko 20 nowych kierunków rozkładowych, zarówno średniego, jak i dalszego zasięgu. Narodowy przewoźnik planuje także inwestycje na lotniskach: przebudowany i odświeżony będzie Business Lounge Polonez w Warszawie oraz uruchomiony zostanie salonik biznesowy w Chicago.

– Ważne, z kim podróżujesz. Bo dobry partner w podróży to bezpieczeństwo, komfort i gwarancja powodzenia planów. PLL LOT od blisko 95 lat są właśnie takim partnerem: solidnym i ważnym dla kolejnych pokoleń Polaków. Strategia, którą dziś zaprezentowaliśmy, jest obietnicą na następne dziesięciolecia. Światowe lotnictwo zmienia się na naszych oczach, a my będziemy jednym z liderów tej zmiany – mówi Michał Fijoł, prezes zarządu PLL LOT. – Chciałbym bardzo podziękować całemu zespołowi, naszej LOT-owskiej rodzinie, za niezwykłe zaangażowanie w przygotowanie planu na najbliższe lata. Wierzę, że realizacja strategii przygotuje Polskie Linie Lotnicze LOT na drugie stulecie działalności – dodał Michał Fijoł.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl