Zakładki jasne 3a

Polecane obiekty

Hotel Polonia Palace

Warszawa (mazowieckie)

Międzynarodowe Centrum...

Kraków (małopolskie)

ICE Kraków Congress Centre

Kraków (małopolskie)

Polecane usługi

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Belvedere Catering by Design

Warszawa (mazowieckie)

Z-Factor. Smart Hospitality

Kraków (małopolskie)
A A
Felietony

Grzegorz Kieniksman: Taki mały Nowy Rok

Zdaniem rebelianta czyli Grzegorz Kieniksman o...

Początek września to taki mały Nowy Rok. Czas na mocne postanowienia i weryfikację planów. Grzegorz Kieniksman z cyklu „Zdaniem rebelianta…”.

Pierwsza połowa roku bardzo zmieniła nasz świat. Jeszcze wiosną wierzyłem, że koronawirus załatwi za nas kilka pilnych spraw: ekologicznych, politycznych, globalizacyjnych. Myślałem, że podstawowe wartości ludzkie (miłość, przyjaźń, lojalność, życzliwość) odbudują się i nabiorą głębszego znaczenia.
Dałem sobie wmówić, że lockdawn to takie dodatkowe wakacje. Czas, który mogę wykorzystać, żeby zadbać o rozwój osobisty. Uporządkować papierki, na co nigdy nie było czasu. Zrobić nowe dashboardy. Wszystko z korzyścią dla firmy. Czy uważam ten trudny okres za stracony? Jeszcze za wcześnie, żeby to ocenić. Na pewno na nowo ukształtował moje myślenie o przyszłości.

Lato prysło. Przyszedł wrzesień pełen grzybów i jesiennych barw, ale w branży eventowej te barwy przybrały odcienie szarej rzeczywistości. Dziś COVID-19 wprowadził branżę eventową w stan śpiączki farmakologicznej. Zdarzają się pojedyncze eventy, głównie kulturalne. Po za tym wiatr hula po eventowych ulicach.

Teraźniejszość to eksperyment. Dużo mówi się o wydarzeniach online. Wieszczono im sukces. Sam popełniłem kilka publikacji, w których nazywam online nowym oknem na świat. Dziś stał się roboczą codziennością. Ludzie większość dnia spędzają na Zoomie, uczestniczą w obowiązkowych szkoleniach bądź konferencjach. Online, substytut relacji międzyludzkich, zmęczył nas.

Na dzień dzisiejszy wszyscy jesteśmy w tym samym miejscu. Radzimy sobie jakoś. Jaka będzie wyglądała branża? Powoli będziemy obserwować powrót wydarzeń offline. Ludzie chcą się spotykać. Potrzebny tylko jest wierzący w korzyści relacji międzyludzkich klient, który podejmie ryzyko i stanie się kołem zamachowym ponownego rozwoju eventów.


Autor: Grzegorz Kieniksman, partner agencji Rebelia Media Group
Cykl felietonów: Zdaniem rebelianta
Grzegorz Kieniksman, partner agencji Rebelia Media Group, miksując słowa, style, ale i odważne podejście do świata, o rzeczywistości, o biznesie, o trendach, o life style’u, o komunikacji… o wszystkim tym, czego wspólnym mianownikiem jest event. Bez patosu i czasem nie całkiem serio…
Zdaniem rebelianta… Grzegorz Kieniksman – drugi poniedziałek miesiąca

 


 

14 wrz 2020
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.