MP MICE Tour® Łódź czyli meeting plannerzy poznają eventową stronę miasta

Uczestnicy MP MICE Tour® Łódź. fot. Studio Bank
Na zdjęciu: Uczestnicy MP MICE Tour® Łódź. fot. Studio Bank

Pierwsze w tym roku spotkanie z cyklu MP MICE Tour® poświęcono było Łodzi. MP MICE Tour® jest wydarzeniem organizowanym przez MeetingPlanner.pl, w ramach realizacji misji medium, w której zwiera się m.in. łączenie różnych sektorów branży, jej profesjonalizacja i dostarczanie organizatorom wydarzeń narzędzi pomocnych w codziennej pracy.
 

Ideą MP MICE Tour® jest połączenie branżowych wizji lokalnych w obiekcie lub obiektach, które są elementami programu MP MICE Tour®, zaprezentowanie możliwości odwiedzanych desytnacji pod kątem organizacji wydarzeń oraz umożliwienie nawiązania relacji pomiędzy uczestnikami podróży studyjnej a lokalną branżą. Podstawowym celem takiej podróży jest sprawdzenie potencjału odwiedzanych miejsc pod kątem organizacji wydarzeń.
 

W programie MP MICE Tour® Łódź znalazły się motywy filmowej, poprzemysłowej, kulinarnej, ale i biznesowej charakterystyki miasta, które znalazły swoje odbicie w odwiedzanych miejscach. Meeting plannerzy sprawdzili możliwości takich obiektów jak Expo Łódź, Muzeum Fabryki, Sky Bowling Łódź, hoteli Tobaco, andel’s by Vienna House, DoubleTree by Hilton wraz z Klubem Wytwórnia oraz restauracji Bawełna i Przerwa. Uczestnicy zobaczyli także nowo otwarty dworzec kolejowy Łódź Fabryczna.
O potencjale miasta i swoich obiektach opowiadali Anna Grabarek i Paweł Saciuk współwłaściciele restauracji Bawełna i Przerwa, Sandra Fengler, kierownik sprzedaży i marketingu, Hotelu Tobaco, Joanna Płauszewska-Deka, dyrektor sprzedaży i marketingu łódzkiego DoubleTree by Hilton oraz Anna Mokrosińska właścicielka agencji Fabricum, reprezentująca także Muzeum Fabryki.
Uczestnicy sprawdzili swoją wiedzę, na temat miasta, łódzkiej gwary i charakterystycznej wielokulturowej kuchni, rozwiązując w zespołach test „Czy jesteś prawdziwym łodziakiem”.
Swoje umiejętności analityczne i wiedzę na temat miasta uczestnicy mogli sprawdzić także, poszukując sprawcy przestępstwa w Muzeum Fabryki. Escape room pod hasłem „Morderstwo w Fabryce” udało się otworzyć po długim i pełnym zwrotów akcji śledztwie.
MP MICE Tour® Łódź został zrealizowany w partnerstwie z miastem Łódź, restauracjami Bawełna i Przerwa, Hotelem Tobaco, Grupą Fabricum oraz Studiem Bank. Wizyta odbyła się w dniach 20 – 21 stycznia 2017 r.

ZOBACZ FOTORELACJĘ

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl