Zakładki jasne 3a

Polecane obiekty

Hotel Polonia Palace

Warszawa (mazowieckie)

Międzynarodowe Centrum...

Kraków (małopolskie)

ICE Kraków Congress Centre

Kraków (małopolskie)

Polecane usługi

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Belvedere Catering by Design

Warszawa (mazowieckie)

Z-Factor. Smart Hospitality

Kraków (małopolskie)
A A
Publikacje

MP MICE Tour®: meeting plannerzy z licencją na Podhale

MP MICE Tour® Zakoplanner, fot. Joanna Żmuda,...
Wizyta w Muzeum Oscypka...
gdzie meeting plannerzy poznali czym jest...
Góralski Browar i jego możliwości
Góralski Browar
Warsztaty biznesowe w Góralskim Browarze
Rozmowy z przedstawicielami lokalnej branży
i piękne tatrzańskie widoki
Gooral Zakolove czyli znana postać i bohater...
Łukasz Wiercioch TOPR-owiec i przedstawiciel...
otwieranie plecaka lawinowego
Śpasy czyli wieczór integracyjny w góralskiej...
Śpasy czyli wieczór integracyjny w góralskiej...
Śpasy czyli wieczór integracyjny w góralskiej...
Wizyta w hotelu Nosalowy Dwór Resort & Spa
Wizyta w nowo powstającym Nosalowy Park Hotel &...
Radisson Blu Hotel & Residences gościł...
Widoki z Radisson Blu Hotel & Residences
Kolacja integracyjna w Radisson Blu Hotel &...
Radisson Blu Hotel & Residences: sprawdzanie...
Wizyta w Bukovina Resort w Bukowinie Tatrzańskiej
Wizyta w Hotelu Harnaś w Bukowinie Tatrzańskiej

MP MICE Tour® Zakoplanner był pełen lokalnych tradycji i smaków, biznesowej atmosfery do rozmów i dobrej zabawy. Meeting plannerzy sprawdzili potencjał wybranych obiektów i zostali zainspirowani pomysłami na scenariusze spotkań w regionie.

Hasło przewodnie wyjazdu studyjnego do stolicy Tatr, zorganizowanego przez MeetingPlanner.pl, to MP MICE Tour® Zakoplanner. Wzywanie postawione przed wszystkimi zaangażowanymi w projekt partnerami to zaprezentowanie możliwości Podhala oraz inspiracji wynikających z kultury i charakterystyki regionu.

W czasie trzydniowego wyjazdu uczestnicy odwiedzili takie obiekty jak: Bukovina Resort i Hotel Harnaś w Bukowinie Tatrzańskiej oraz zakopiańskie Radisson Blu Hotel & Residences, Góralski Browar, Nosalowy Dwór Resort & Spa oraz Muzeum Oscypka. Uczestników wyjazdu, przez cały czas  pobytu, gościł Radisson Blu Hotel & Residences.

Meeting plannerzy mieli także okazję jeszcze bardziej poszerzyć wiedzę o eventowej ofercie regionu podczas warsztatów biznesowych „Tatrzańskie 10x10”, w których wzięli udział przedstawicie Hotelu Mercure Kasprowy, Tatry Mountain Resorts, Grupy COT, Muzeum Tatrzańskiego, Made in Zakopane, Skitourowe Zakopane, Góralskiego Browaru oraz Tatra Dream. Warsztaty odbyły się w Góralskim Browarze.

Podhalański klimat i piękne widoki zdecydowanie pomagały biznesowej części całego wydarzenia. W Góralskim Browarze oprócz panoramicznych widoków na Tatry i Gubałówkę na gości spotkania czekał Gooral Zakolove, znany przede wszystkim z niesamowitych kadrów z Podhala, które prezentuje na swoim profilu na Instagramie. Kultowa już postać górala (prywatnie pana Tadeusza) bierze udział w różnego rodzaju lokalnych wydarzeniach, a na zrobienie sobie z nim selfie nastawia się wielu turystów odwiedzających ten region.

W Nosalowym Dworze, a właściwie w regionalnej karczmie stanowiącej część kompleksu, czekała na gości pełna lokalnego kolorytu góralska biesiada i charakterystyczne dla regionu Śpasy. Zadania, które zostały postawiony przed gośćmi, wymagały zarówno odwagi, jak i sprawności.
W Muzeum Oscypka meeting plannerzy poznali, czym jest prawdziwy regionalny oscypek i jaki jest proces jego wyrabiania.

MEETING PLANNERZY O MP MICE TOUR®: ZAKOPLANNER I POTENCJALE REGIONU

Katarzyna Michalak, koordynator ds. organizacji imprez Provident Polska: Zakopane odkryte na nowo!

Podczas ostatniego wyjazdu MP MICE Tour mieliśmy okazję odwiedzić zimową stolicę Polski. Do tej pory miejsce to trochę stereotypowo kojarzyło mi się z tłumem turystów i ograniczoną ofertą atrakcji, które mogłabym zaproponować naszym pracownikom. Jednak moje postrzeganie tego miejsca zmieniło się, kiedy osobiście je zobaczyłam. Zakopane to nie tylko zapierające dech w piersi widoki - to mnóstwo pięknych hoteli z wyjątkowym podejściem do każdego klienta, to także muzea, gdzie można zabrać gości i stworzyć im wyjątkowo ciekawy, a co naprawdę ważne - indywidualny program poznawania podhalańskiej kultury i historii.
Podczas wizyty odbyliśmy indywidualne rozmowy z lokalnymi firmami i agencjami. Dzięki nim szczegółowo zapoznaliśmy się z produktami i usługami przez nich oferowanymi oraz obejrzeliśmy różne lokalizacje, które z pewnością sprawdzą się podczas organizowanych eventów. Dla mnie wyjazdy takie jak ten to doskonała okazja do wymiany cennych doświadczeń i niekończące się rozmowy branżowe. To także możliwość weryfikacji ofert czy wizja lokalna na miejscu. Dzięki tym doświadczeniom Zakopane będzie kojarzyło mi się z góralską gościnnością, a przede wszystkim mnóstwem atrakcji, jakie mogę zaproponować na wyjazdy integracyjne.

Beata Starużyk, współwłaściciel Biura Podróży Lido: Konkretne propozycje

W ramach działalności biura organizujemy wyjazdy integracyjne, motywacyjne dla firm, wyjazdy szkoleniowe. Firmy poszukują ciekawych miejsc i atrakcji, pod tym względem Zakopane oryginalnością kultury i lokalnego folkloru wiele oferuje. Jednocześnie wskazanie obiektów i miejsc do wykorzystania przy budowie oferty jest bardzo pomocne.

  • Hotel Harnaś – wizyta krótka, ale bardzo pozytywne zaskoczenie, hotel wskazany dla niewielkich grup ze względu na ograniczone możliwości konferencyjne.
  • Radisson Blu & Residences – podziękowanie za piękne przyjęcie, obiekt bardzo dobrze położony, funkcjonalne sale konferencyjne.
  • Góralski Browar – ciekawa przestrzeń integracyjna.
  • Nosalowy Park Hotel & Spa – ważne miejsce dla wymagającego klienta.
  • Nosalowy Dwór Resort & Spa –  duży, rozległy obiekt z bezkonkurencyjną salą eventowo-konferencyjną.
  • Karczma w Nosalowym Dworze – w przypadku zapytania o wieczór z folklorem – w pierwszej kolejności do polecenia. Prowadzący wieczór z wyczuciem rozbawił uczestników.
  • Na koniec – Muzeum Oscypka – miejsce dla każdego!


Barbara Czarska, właściciel Event House: Byłam, widziała, skosztowałam, a teraz mogę to z czystym sumieniem sprzedać klientowi

Zauważyłam, że w większości grupę zawodową event planner reprezentują kobiety, a dla nas nie ma lepszej możliwości zakupu, jak dotknąć i przekonać się na własnej skórze, co kupujemy.
Wyjazdy studyjne są dla mnie ogromnie ważne - byłam, widziała, skosztowałam, a teraz mogę to z czystym sumieniem sprzedać klientowi. Klient często polega na zdaniu agencji, więc warto wiedzieć, o czym się mówi.
Zakopane zawsze kojarzy się z górami, nartami, skuterami śnieżnymi i kuligiem - szczerze, zabrakło mi czegoś oryginalnego, czegoś czego jeszcze nie znamy, czegoś co nie kojarzyłoby się z Zakopanym, a jak się okazuje można to również tutaj zrobić.
Ogromny plus – zaskoczyły mnie bazy noclegowe i gastronomia.
A Muzeum Oscypka było dla mnie prawdziwym odkryciem i wiem, że na pewno tam wrócę!
Cały wyjazd oceniam bardzo na plus, zebrałam wiele kontaktów, z których na pewno skorzystam. Bo o wiele łatwiej rozmawia się z kontrahentami, kiedy znamy się już osobiście.

 

Katarzyna Migryt, Mega Event: Intensywne trzy dni i pełen obraz możliwości

Zakopane odkryłam na nowo. Sam program był bardzo napięty i wypełniony po brzegi. Obiekty te funkcjonujące, ale również te, które już w niedługim czasie zostaną otwarte. Zakopane prezentowane pod względem atrakcji, bazy noclegowej oraz charakteru miejsc. Nadmienię, że drugiego dnia zrobiłam 29 tysięcy kroków!
Wszystkie przedstawione obiekty i miejsca były ciekawe. Nie z każdego skorzystam jako organizator spotkań firmowych, ale wachlarz prezentowanych obiektów i atrakcji dał mi obraz możliwości Zakopanego. Bardzo intensywne trzy dni – obiekty, spotkania z miejscowymi organizatorami czy przedstawicielami z branży sprawiły, że zaczęłam znowu brać pod uwagę Zakopane jako miejsce wyjazdu dla moich klientów.

 

Mateusz Dziewięcki, dyrektor sprzedaży Gawra Warszawska: Jedna z atrakcji już sprzedana 
Zarówno przedstawione lokalizacje, jak i miejscowe atrakcje były na bardzo wysokim poziomie. Najlepszym komentarzem niech będzie fakt, że już zdążyłem sprzedać jedną z atrakcji, którą poznałem dzięki MP MICE Tour® Zakoplanner.


Andrzej Górski, prezes, Olimp Air: Weryfikacja miejsc, w których możemy być w stu procentach pewni profesjonalnej obsługi
Wyjazd studyjny pozwala nam organizatorom konferencji czy też innych form wyjazdów służbowych , dotrzeć do prezentowanych obiektów hotelowych, a przede wszystkim poznać osoby bezpośrednio współpracujące i decydujące o powodzeniu udanego eventu w danym obiekcie. Czynnik ludzki, profesjonalizm, uprzejmość, kompetencje, chęć współpracy, odgrywają ważną rolę i decydują o powodzeniu wydarzenia. Z tym spotkałem się podczas ostatniego pobytu w ramach MP MICE Tour Zakoplanner.
Prezentowane obiekty w Bukowinie Tatrzańskiej, Zakopanem dysponują olbrzymim potencjałem. Mają wszystko – od profesjonalnej kadry działów MICE poprzez wysoki standard pokoi hotelowych i zaplecza konferencyjnego.
Szczególnie kieruję te słowa do hotelu Nosalowy Dwór, gdzie dwie dekady temu miałem przyjemność organizacji pierwszych spotkań konferencyjnych w Zakopanem. Jestem pod dużym wrażeniem tego co w tej chwili zostało nam zaprezentowane. Niesamowita dynamika rozwoju i nowe, przygotowane do wielkich spotkań obiekty.
Reasumując, prekursorski pomysł MP MICE Tour, jedyny na rynku, jest bardzo przydatny, umożliwia bezpośrednie dotarcie do osób i obiektów, których powstaje z roku na rok coraz więcej, weryfikuje też i wskazuje miejsca, gdzie możemy być w stu procentach pewni profesjonalnej obsługi.


Magdalena Wałaszewska, specjalista ds. podróży służbowych, Noble Concierge: Ogromny potencjał i bogata oferta
Uważam, że potencjał odwiedzonych miejsc w Zakopanem i okolicy jest ogromny. Bogata oferta hoteli z zapleczem konferencyjnym, a jednocześnie ze strefą spa i basenami, piękna okolica i możliwość organizacji wszelkich aktywności zarówno latem, jak i zimą. Jedynym minusem jest dojazd… ale to może wkrótce się zmieni za sprawą budowy nowej trasy.
Forma wyjazdu MP MICE Tour® była bardzo ciekawa, obejrzeliśmy wiele interesujących i nowych obiektów, bardzo mi też podobały się warsztaty – spotkania z dostawcami. Dodałabym jeszcze choćby dwie godziny czasu wolnego na koniec wyjazdu, kiedy to można byłoby skorzystać z pogody i pochodzić po okolicy…

 

Beata Koziarska, managing partner, Dream Poland: Poznawanie przez doświadczenie to najlepsza forma

Bardzo wysoko oceniam dobór lokalizacji, partnerów tergo spotkania i program. Zdobyłam dużo ciekawych informacji i inspiracji. Możliwość poznania lokalnych dostawców, ich propozycji programowych, hoteli – bardzo przydatna.
Uważam, że poznawanie potencjału eventowego / incentive przez doświadczenie, jest najlepszą formą edukacji i umożliwia lepsze przygotowanie programów, dopasowania produktów do klienta i jego potrzeb.
Bardzo dziękuję za taką możliwość i bardzo pozytywne wspomnienia.

 

ZOBACZ FOTORELACJE

 

MP MICE Tour® Zakoplanner odbył się w dniach 14 – 16 listopada 2019 r.

10 gru 2019
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.