Zakładki jasne 3a

Polecane obiekty

Hotel Polonia Palace

Warszawa (mazowieckie)

Międzynarodowe Centrum...

Kraków (małopolskie)

ICE Kraków Congress Centre

Kraków (małopolskie)

Polecane usługi

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Belvedere Catering by Design

Warszawa (mazowieckie)

Z-Factor. Smart Hospitality

Kraków (małopolskie)
A A
Wywiady

Stephanie Harris: To jest czas wyzwań

Stephanie Harris gościem cyklu Celuch pyta… She...

„Branża spotkań jest obecnie w trakcie największego z dotychczasowych wyzwań, ale widzę, jak zaczyna się odbudowywać. Ten kryzys stwarza możliwości kreatywności i dokonywania zmian modelu biznesowego”.

 

Stephanie Harris, prezes Incentive Research Foundation, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.

Krzysztof Celuch: SheMeansBusiness – oznacza…?

Stephanie Harris: SheMeansBusiness oznacza pełne wykorzystanie umiejętności, talentu i doświadczenia kobiet, które stanowią większość pracowników w przestrzeni spotkań. Widać pewne postępy – coraz częściej kobiety obejmują stanowiska kierownicze, ale nadal jest to niewspółmierne z ich możliwościami. W branży są też fantastyczne młode i utalentowane kobiety – ważne, aby dostrzegły wzorce kobiet, które osiągnęły sukces.

KC: Branża spotkań w twoich oczach w ciągu 24 miesięcy?

SH: Branża spotkań jest obecnie w trakcie największego z dotychczasowych wyzwań, ale widzę, jak zaczyna się odbudowywać. Ten kryzys stwarza możliwości kreatywności i dokonywania zmian modelu biznesowego w różnych elementach, w tym w hotelach, DMC, branży lotniczej i innych w miarę ożywienia branży i gospodarki. Jesteśmy teraz w wyjątkowej sytuacji, aby zmieniać doświadczenia, jakie kreujemy, poprzez wprowadzanie innowacji, których nigdy wcześniej nie mieliśmy. Zdarzają się świetne pomysły i te mniej udane, ale naukę wyciągniemy z obu i wyjdziemy silniejsi, będziemy w stanie lepiej zaspokoić potrzeby uczestników.

KC: Co Twoim zdaniem jest największym wyzwaniem XXI wieku?

SH: Największym wyzwaniem XXI wieku jest według mnie sensowne wykorzystanie technologii. Jest tak wiele możliwości wykorzystania technologii i włączenia ich do spotkań, wydarzeń i projektów motywacyjnych, ale bardzo ważne jest, aby unikać używania technologii bez konkretnego celu. Kiedy korzystamy z technologii i nie łączymy jej z konkretnym celem, który wpływa na założenia spotkania czy planowane wyniki, może to rozpraszać uwagę, a nawet umniejszać doświadczenie. Zawsze kusi, aby zastosować niektóre z najnowszych narzędzi i najmodniejszych technologii – zwłaszcza gdy technologia jest interesująca i obcowanie z nią daje ptzyjemność – ale musimy robić to z rozmysłem.

KC: Incentive Research Foundation – dziś i jutro. Połączenie doświadczeń motywacyjnych i badań jest wyjątkowe. Czy możesz nam powiedzieć o tym coś więcej?
 
SH: Incentive Research Foundation wypracowała Wizję 2025, która pozwoli nam rozszerzyć zasięg i wpływ, jednocześnie koncentrując się na naszym głównym celu, jakim jest edukacja i promowanie korzystania z systemów motywacji bezgotówkowej. Skoncentrujemy się na poprawie trafności i wpływu badań, rozszerzeniu naszych inicjatyw badawczych i edukacyjnych, aby uzyskać perspektywę bardziej globalną, i zrobimy więcej, aby dotrzeć do osób, które nie stosują tych narzędzi, edukować i przyciągać następną generację specjalistów w motywowaniu i jego promotorów. To ekscytująca perspektywa dla zarządu, personelu i wolontariuszy. Wokół tych inicjatyw jest dużo energii, pasji oraz zaangażowania. To właśnie jest IRF.

Stephanie Harris, prezes Incentive Research Foundation (IRF). Kieruje organizacją, która poprzez prowadzenie badań promuje narzędzie, jakim jest inncentive travel – skuteczność jego wykorzystania do osiągnięcia biznesowych celów przedsiębiorstw. Zanim dołączyła do zespołu fundacji, była częścią zespołu kierowniczego American Express Meetings & Events, współtworząc globalną strategię, kierunki rozwoju i prowadząc działania marketingowe.
Jest autorką znanego i cenionego w branży projektu: Global Meetings Industry Forecast.
Mieszka w St. Louis (USA) z mężem, czwórką dzieci, labradorem i dwoma miniaturowymi osłami.

 

 

dr Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

W cyklu Celuch pyta… She means business… Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.
Celuch pyta… She means business – pierwszy wtorek miesiąca

07 lip 2020
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.