Zakładki jasne 3a

Polecane obiekty

Hotel Polonia Palace

Warszawa (mazowieckie)

Międzynarodowe Centrum...

Kraków (małopolskie)

ICE Kraków Congress Centre

Kraków (małopolskie)

Polecane usługi

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Belvedere Catering by Design

Warszawa (mazowieckie)

Z-Factor. Smart Hospitality

Kraków (małopolskie)
A A
Wywiady

Judith Mair: Stroma krzywa uczenia się i wciąż szklany sufit

Judith Mair gościem cyklu Celuch pyta… She means...

– Pospieszne wprowadzanie rzeczy do internetu i różne regulacje rządowe, których trzeba przestrzegać – to była stroma krzywa uczenia się. Kolejne miesiące będą poświęcone pogodzeniu się z „nową normą”. Judith Mair, associate profesor, lider Tourism Discipline Group w UQ Business School na Uniwersytecie Queensland w Australii, odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.
 

Krzysztof Celuch: SheMeansBusiness - oznacza…?

 

Judith Mair: SheMeansBusiness to dla mnie docenianie i szanowanie wkładu kobiet w wydarzenia. Kobiety zawsze były mocno zaangażowane w branżę eventową, podobnie jak w inne branże, ale to właśnie one zmagały się ze „szklanym sufitem”, przez który z różnych powodów trudno jest przejść na wyższe stanowiska. Musimy zachęcać kobiety do pełnego wykorzystania swojego potencjału!

 

KC: Branża spotkań w Twoich oczach w najbliższych 24 miesiącach?

 

JM: W nadchodzących 24 miesiącach branża spotkań będzie musiała zmierzyć się z następstwami pandemii Covid-19, która spowodowała spustoszenie w znanej nam branży. Odwołane wydarzenia i konferencje, pospieszne wprowadzanie rzeczy do internetu i różne regulacje rządowe, których trzeba przestrzegać – to była stroma krzywa uczenia się. Kolejne 12 – 24 miesiące będą poświęcone pogodzeniu się z „nową normą”, czyli zachowaniem dystansu społecznego / fizycznego, przepisami dotyczącymi higieny i bezpieczeństwa oraz próbą odbudowania liczby uczestników i udziału w rynku.

KC: Co jest dla Ciebie największym wyzwaniem XXI wieku?

 

JM: Myślę, że największym wyzwaniem jest zrównoważony rozwój i zmiana klimatu, zarówno pod względem zorganizowania zrównoważonej konferencji lub wydarzenia, ale także pod względem zmieniających się przepisów i popytu konsumentów. Ludzie zaczynają oczekiwać zrównoważonych praktyk i obiektów, które działają według takich zasad, a organizatorzy będą musieli odpowiedzieć, aby sprostać tym oczekiwaniom.

KC: Akademia – teraz i jutro. Kształcenie następnego pokolenia liderów i publikowanie to twoje życie. Możesz nam powiedzieć więcej?

 

JM: Edukacja i badania to najważniejsze rzeczy, które robię. Jeśli chodzi o edukację, kursy zarządzania wydarzeniami są nadal bardzo popularne wśród studentów na całym świecie, co jest świetne, ponieważ oznacza to, że przygotowujemy absolwentów z określonymi umiejętnościami do organizowania i zarządzania udanymi wydarzeniami. Jeśli chodzi o badania naukowe, jest tak wiele dziedzin wydarzeń, które są warte zbadania, więc myślę, że będę zajęta pracą badawczą przez długi czas.
Moje szczególne zainteresowania dotyczą zrównoważonego rozwoju, zarówno w kwestii środowiska, jak i wydarzeń. Pracuję nad badaniami w celu określenia i zmierzenia pozytywnego wpływu społecznego konferencji i wydarzeń na społeczności, które są ich gospodarzami.

dr Judith Mair, associate profesor, jest liderem Tourism Discipline Group w UQ Business School na Uniwersytecie Queensland w Australii. Jej zainteresowania badawcze obejmują wpływ turystyki i wydarzeń na społeczność i społeczeństwo, zachowania konsumentów dotyczące turystyki i wydarzeń, związek między wydarzeniami, a zmianą klimatu oraz wydarzenia biznesowe o kluczowym znaczeniu. Judith pracuje nad wieloma projektami, w tym badaniem powiązań między wydarzeniami a kapitałem społecznym, zrozumieniem korzyści dla uczestników z udziału w konferencjach i zjazdach oraz ocenie potencjalnego wpływu zmiany klimatu na sektor turystyki i wydarzeń. Jest autorką i / lub redaktorką czterech książek: „The Routledge Handbook of Events”, „Conferences and Conventions: A Research Perspective”, „Events and Sustainability”, i „Festival Encounters” – wszystkie opublikowane przez Routledge – a także ponad 40 artykułów naukowych w czasopismach o międzynarodowej renomie.

 

dr Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

W cyklu Celuch pyta… She means business… Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.
Celuch pyta… She means business – pierwszy wtorek miesiąca

04 sie 2020
 
średnia ocen:
0.0
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.