Zakładki jasne 3a

Polecane obiekty

Hotel Polonia Palace

Warszawa (mazowieckie)

Międzynarodowe Centrum...

Kraków (małopolskie)

ICE Kraków Congress Centre

Kraków (małopolskie)

Polecane usługi

Masters Catering

Warszawa (mazowieckie)

Belvedere Catering by Design

Warszawa (mazowieckie)

Z-Factor. Smart Hospitality

Kraków (małopolskie)
A A
Wywiady

Olga Navarro: Potrzebujemy tylko kilku odważnych klientów

Olga Navarro gościem cyklu Celuch pyta… She means...

Połączenia online ratują sytuację, ale nie zastąpią interakcji, więc przypuszczam, że będziemy obserwować powolny powrót wydarzeń międzyludzkich, gdy pojawi się klient, który wierzy bardziej w korzyści płynące z relacji jeden na jeden.

 

Olga Navarro, partner zarządzająca hiszpańskiej agencji ITB Events odpowiada na pytania Krzysztofa Celucha w cyklu „She means business…”.

Krzysztof Celuch: SheMeansBusiness – oznacza…?


Olga Navarro: Kobiety są zdolne i opiekuńcze, wielozadaniowe i zdeterminowane, zwracamy uwagę na szczegóły, ale też widzimy szerszy obraz, a mimo to od wieków byłyśmy uciszane, kontrolowane i „skazane” na niewielką rolę, która nie jest już ważna w dzisiejszym społeczeństwie. Dla mnie „SheMeansBusiness” to ruch mający na celu promowanie i wspieranie kobiet w środowisku biznesowym, promowanie relacji i korygowanie złych nawyków, które istniały już zbyt długo.

 

KC: Branża eventowa w Twoich oczach w najbliższych 24 miesiącach?

ON: Ludzie chcą się spotykać, ale firmy za bardzo boją się autoryzowania spotkań. Dla mnie nie ma czegoś takiego jak wydarzenie online, jeśli odbywa się online, to nie jest wydarzeniem, ponieważ my, organizatorzy wydarzeń, rozumiemy słowo wydarzenie. Połączenia online ratują sytuację, ale nie zastąpią interakcji międzyludzkiej, więc przypuszczam, że będziemy obserwować powolny powrót wydarzeń międzyludzkich, gdy pojawi się klient, który wierzy bardziej w korzyści płynące z relacji jeden na jeden. Hotele, centra kongresowe, lokale, wszyscy wprowadzili surowe przepisy gwarantujące higienę i bezpieczne przestrzenie, a my, organizatorzy spotkań, zostaliśmy poinstruowani o procedurach zapewniających, że wydarzenie to przede wszystkim treść, również w maskach na twarzy. Myślę, że potrzebujemy tylko kilku odważnych klientów, aby wprawić piłkę w ruch, reszta przyjdzie sama.

 

KC: Jakie jest dla Ciebie największe wyzwanie XXI wieku?

 

ON: Równowaga. Równowaga między wzrostem a zrównoważeniem, między rozwojem kariery a ładem rodzinnym, między przedsiębiorstwami, między różnicami a dyskryminacją, między działaniami lokalnymi a globalnymi. Nasze środowisko i jego zrównoważony rozwój są kruche ze względu na sposób, w jaki ludzkość rozwinęła się od czasu rewolucji przemysłowej i cyfrowej i naprawdę nie widzę, aby światowi przywódcy stosowali środki w celu zrównoważenia postępu z lepszym wykorzystaniem zasobów planety. Martwię się również, że rasa ludzka zapomina, jakie są nasze podstawowe wartości (lojalność, honor, miłość, przyjaźń…), ale jeśli zabijemy Ziemię, i tak nie będzie rasy, o którą można się martwić.

 

KC: Barcelona, Twoja miłość i Twoje miasto – opowiedz nam teraz więcej o nim z perspektywy branży eventowej

 

ON: Barcelona pozostaje jednym z najpiękniejszych miast na świecie i zdecydowanie moim ulubionym miejscem do życia. Jesteśmy tak szczęśliwi, że mamy tętniące życiem miasto z niesamowitym dziedzictwem kulturowym i nagradzaną gastronomią na wybrzeżu piaszczystych plaż, nikt nie może nam tego odebrać. Branża eventowa bardzo cierpi, w tej chwili nikt nie chce być otoczony przez zbyt dużą liczbę ludzi w zamkniętym środowisku, dlatego imprezy miejskie nie są możliwe, dopóki szczepionka nie okaże się skuteczna. Jesteśmy gotowi udowodnić, że w nowym normalnym, pełnym masek na twarz, hydrożelu i salutów łokciowych jest miejsce na wydarzenia o znaczeniu i w pełni zgodne ze zdrowymi procedurami, więc zapraszam. Jesteśmy otwarci na biznes!

 

 

Olga Navarro, partner zarządzająca, ITB Events
Jak sama mówi, jest idealnym stereotypem kobiety XXI wieku… jedną ręką wysyła maile, a drugą popycha wózek z zakupami. W trakcie gotowania obiadu, przez telefon zamyka umowę, a makijaż ma wtedy, gdy w drodze do biura trafi akurat na serię czerwonych świateł.
Wartościując swoje życiowe role, rozpoczyna od mamy, następnie wyminie członka rodziny, porządnego przyjaciela, by na końcu podkreślić, że ma również idealną dla siebie pracę.
Urodzona w 1971 roku w Barcelonie, zawsze był ciężko pracującym uczniem z niekończącym się głodem wiedzy. Mówi kilkoma językami, uzyskała tytuł Executive MBA, ale najbardziej dumna jest z certyfikatu pierwszej pomocy Czerwonego Krzyża, który dwukrotnie pomógł jej uratować życie drugiemu człowiekowi. W swojej karierze zawodowej była przewodnikiem, konsjerżem w pięciogwiazdkowym hotelu, by wreszcie w wieku 29 lat dołączyć do świata DMC.
Olga Navarro jest członkiem SITE, gdzie pełniła wiele funkcji, a 2015 była wiceprezesem zarządu SITE Global. Zdobywczyni wielu nagród, m.in. Best dmc of the year 2018, Crystal Award World’s Best Destination Based, Motivational Program 2017, Crystal Awards Best Incentive Program Europe 2013.
Obecnie zasiada w Radzie Dyrektorów Hiszpańskiego Stowarzyszenia Biur Podróży.

 

dr Krzysztof Celuch – adiunkt na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz pełnomocnik rektora ds. współpracy z otoczeniem biznesem w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, prezes Celuch Consulting. Profesor na Uniwersytetach w Austrii, Francji, USA i Chinach oraz trener i coach (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED).
Przewodniczący jury konkursu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody MPI RISE Award (USA). Specjalizuje się w przemyśle spotkań, przywództwie, event marketingu i zarządzaniu wydarzeniami.
Krzysztof pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, komunikacji i projektowania biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania przewagi konkurencyjnej i przemysłu spotkań.

W cyklu Celuch pyta… She means business… Krzysztof Celuch prowadzi rozmowy z przedstawicielkami międzynarodowego rynku spotkań, które w swoich często bardzo specjalistycznych sektorach branży osiągnęły sukces. Jaka jest ich strategia i jakimi wartościami kierują się w biznesie? Co stanowi największe wyzwania? Jaka jest branża w ich oczach? Jaki ich specjalizacja ma wpływ na rozwój rynku.
Celuch pyta… She means business – pierwszy wtorek miesiąca

02 wrz 2020
 
średnia ocen:
3.7
 
oceń
 
 
 
Meeting Planner Sp. z o.o.
ul. Złota 9/30, 00-019 Warszawa
tel.: 22.378 38 51
 
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.