Julien Hallier: Promocja Polski jest celem nadrzędnym

Julien Hallier, fot. Szymon Kobusiński, Studio Bank
Na zdjęciu: Julien Hallier, fot. Szymon Kobusiński, Studio Bank

Branża spotkań w Polsce ma świadomość, że jest to okazja, aby utwierdzać pozycję Polski jako miejsca realizacji projektów z zakresu przemysłu spotkań. Rozmawiamy z Julienem Hallier, managing partnerem Destination Poland, nagrodzonym w konkursie MP Power Awards®. 

MeetingPlanner.pl: Jaką wartość z punktu widzenia twoich doświadczeń, obserwacji rynku, współpracy z różnymi klientami, mają narzędzia z zakresu przemysłu spotkań?
Julien Hallier: Nowe technologie dynamicznie przekształcają otaczającą naszą rzeczywistość, i można by twierdzić, że rola tradycyjnych spotkań będzie z czasem malała. Osobiście myślę odwrotnie, im bardziej nowe technologie będą ułatwiały nam życie biznesowe i stosunki międzyludzkie wewnątrz firmy lub między firmą a klientami i dostawcami usług, to tym bardziej eventy będą grały ważną rolę, bez względu na rodzaj wydarzenia. Nasza firma specjalizuje się w planowaniu i organizacji wydarzeń biznesowych i podróży motywacyjnych dla francuskich firm w Polsce. Z moich obserwacji wynika, że nasi klienci realizują swoje cele biznesowe dzięki takim spotkaniom. To są bez wątpienia bardzo skuteczne narzędzia promocji i komunikacji wokół danej marki lub/i motywacji dla pracowników uczestniczących w wydarzeniach. Inwestycja dla firmy jest opłacalna, zwłaszcza że korzyści wynikające z dobrze zrealizowanych spotkań bardzo często na długo pozostają w pamięci organizatorów i uczestników.

MP.pl: Jak postrzegasz współpracę w branży, jaki jest Twój preferowany model takiej współpracy? Zarówno z perspektywy agencja – klient, jak i agencja – podwykonawcy?
JH: Polska jest wschodzącą gwiazdą przemysłu spotkań na mapie świata. Z moich obserwacji wynika, że jest ścisła i pozytywna współpraca między agencjami i podwykonawcami, bo każda strona ma świadomość o celu nadrzędnym, którym jest promocja Polski jako destynacji spotkaniowej. Bliskość klienta i jego zaufanie są dla mnie najważniejszymi wartościami. Podobnie jak w przypadku dostawców usług. Lepiej, skuteczniej i przyjemnej się wtedy współpracuje, korzyści są wtedy większe dla wszystkich zaangażowanych stron. Gramy w jednej drużynie i cele do osiągniecia są wspólne. Z jednej strony nasi klienci z Francji doceniają moją bardzo dobrą znajomość lokalnego rynku przemysłu spotkań, a z drugiej strony nasi podwykonawcy w Polsce doceniają moją bardzo dobrą znajomość zapotrzebowań i oczekiwań naszych klientów francuskich, co stanowi wartość dodaną dla obu stron w celu zorganizowania skutecznych i udanych wydarzeń biznesowych.

MP.pl: Co według Ciebie oznacza pojęcie „etyka w branży”, jakie są kluczowe wyznaczniki, którymi ty się kierujesz, a jakie problemy dostrzegasz?
JH: Etyka w biznesie to dla mnie przede wszystkim przejrzystość (innymi słowy transparentność) w funkcjonowaniu i przekazie informacji oraz odpowiedzialność wynikająca z ustaleń z partnerami. Jestem gotowy wziąć na siebie odpowiedzialność za wpływ naszych działań oraz zmiany lub wycofanie się z ewentualnych błędnych decyzji. Świadczenie usług profesjonalnych, innowacyjnych, kreatywnych i spersonalizowanych w sposób uczciwy, rzetelny i wiarygodny jest dla klienta bez wątpienia gwarancją zdobycia niepowtarzalnego doświadczenia w Polsce.

MP.pl: Jak byś podsumował swoje działania na rzecz promocji Polski jako destynacji spotkaniowej? Jakie stoją wyzwania przed branżą właśnie w tym aspekcie?
JH: Nasza firma ze względu na swoją nazwę i swoją historię działa nie tylko jako DMC ale również w pewnym stopniu jako DMO w celu nadrzędnym – promocji Polski na rynku francuskim jako destynacji spotkaniowej. Czuję szczególną odpowiedzialność za swoje działania w tym kierunku. Działania, które podejmuję na co dzień w celu przybliżenia obu krajów (Polski i Francji) w zakresie przemysłu spotkań, mają coraz większy zasięg i są wysoko doceniane przez rynek. Budzę duże zaufanie wśród polskiej branży przemysłu spotkań, gdyż działam z pełnym entuzjazmem i wielkim zaangażowaniem w to, co robię na co dzień pełniąc poniekąd rolę ambasadora polskiego przemysłu spotkań na rynkach francuskojęzycznych. Na koniec, chciałbym dodać, że sytuacja geopolityczna na świecie jest dzisiaj mało stabilna. Polska jako destynacja korzysta m.in. z sytuacji, że destynacje, które były wczoraj popularne są dziś niebezpieczne i już nie są wybierane przez klientów. Branża spotkań w Polsce ma świadomość, że jest to okazja, aby utwierdzać pozycję Polski jako miejsca realizacji projektów z zakresu przemysłu spotkań.

Julien Hallier, managing partner Destination Poland Działalność Juliena Hallier w przemyśle spotkań rozpoczęła się wraz z założeniem przez niego firmy Destination Poland, w 2015 roku. Mimo że agencja funkcjonuje na rynku dość krótko, jej założycielowi udało się odnieść wiele sukcesów zawodowych. Francusko-Polska Izba Gospodarcza doceniła jego dynamizm, entuzjazm i zaangażowanie, proponując w 2016 roku współpracę w roli przedstawiciela regionalnego Izby z zakresem obowiązków ściśle związanym z organizacją spotkań. Został też nominowany w konkursie Odkrycie Roku MPI Poland 2015. Destination Poland otrzymała nagrodę Odys 2016. Został też wybrany na lidera grupy roboczej „Kraków Future Lab“ działającej w ramach inicjatywy Kraków Network (integrator branży przemysłu spotkań w Krakowie). Jest także ambasaodorem projektu „Stategia Rozwoju Krakowa. #PatchWork2030“ realizowanego przez Urząd Miasta Krakowa.
W konkursie MP Power Awards 2016, w plebiscycie MP Power 12 został nagrodzony w kategorii Meeting planner – agencja DMC / PCO.

Zdaniem Jury MP Power Awards
Jullien Hallier przyjechał do Krakowa prawie 15 lat temu, a teraz z sukcesami zarządza firmą Destination Poland. Nie tylko promuje Polskę, ale również aktywnie bierze udział w promocji przemysłu spotkań. Pozytywny i gotowy do współpracy. Można o nim powiedzieć, że naprawdę ma „Powera”. Jego aktywności docenione również zostały w Małopolsce, którą na stałe pokochał, związując się prywatnie i zawodowo z Krakowem.
Krzysztof Celuch, CEO Celuch Consulting, pełomocnik rektora ds. współpracy z biznesem Akademii Finansów i Biznesu Vistula

 

Założeniem plebiscytu MP Power 12 w ramach konkursu MP Power Awards jest wyróżnienie ekspertów i osobistości branży eventowej. www.mppowerawards.com

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour
MP MICE & More
MP Legia Cup
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl